AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:30 #1 Skrevet torsdag kl 16:30 Er det bare meg eller er det vanskeligere å holde det fritt for lukt der nede når de indre leppene er store? Skal man vaske seg etter hver gang man tisser for å unngå lukt? Anonymkode: ea253...cca
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:34 #2 Skrevet torsdag kl 16:34 nei man skal ikke vaske seg etter do besøk man skal ikke ha såpe i indre kjønslepper. noen bruker litt uten på med lav ph mens andre skyller godt uten på når man dusjer Anonymkode: f91a4...1f5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:52 #3 Skrevet torsdag kl 16:52 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): nei man skal ikke vaske seg etter do besøk man skal ikke ha såpe i indre kjønslepper. noen bruker litt uten på med lav ph mens andre skyller godt uten på når man dusjer Anonymkode: f91a4...1f5 Jeg vasker de indre leppene med såpe, synes ikke det blir ordentlig rent med kun vann Anonymkode: ea253...cca
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:59 #4 Skrevet torsdag kl 16:59 Har ikke store lepper, men har vasket inni og utenpå med helt vanlig såpe, og har aldri hatt noe problem med noe som helst. Ingenting kommer ut, og aldri hatt sopp, urinveisinfeksjon, kløe ect Anonymkode: ae448...cd8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:36 #5 Skrevet torsdag kl 18:36 Jeg vasker de indre leppene med intimsåpe, men det betyr jo ikke at jeg får såpe inn i vagina. Anonymkode: 47cfd...fd5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:25 #6 Skrevet torsdag kl 21:25 Hvordan kom du frem til den teorien, har du vasket og luktet på mange underliv med store kjønnslepper eller? Anonymkode: dfc56...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå