Tradegy Skrevet 4. september 2025 #1 Skrevet 4. september 2025 Casten er ute : Musti Synne Vo Marit Larsen Marcus & Martinus Herborg Kråkevik Espen Lind André Jensen (gruppa Hagle) Innspillingen vil foregå på Thorbjørnrud Hotel på Hadeland. 3
Mardina Skrevet 11. september 2025 #2 Skrevet 11. september 2025 Kanskje jeg skal se årets sesong 😊 Både p.g.a innspillings-stedet (har bodd på Hadeland ❤️) og p.g.a noen interessante artister som skal være med. B.l.a Espen Lind 😊 1
Hanne67 Skrevet 21. september 2025 #4 Skrevet 21. september 2025 Må presisere at Thorbjørnrud Hotel ligger på Jevnaker, ikke så langt unna Hadeland Glassverk. Altså nærmere Hønefoss enn f.eks Gran og øvrige Hadelandskommuner.
Grüner Skrevet 1. oktober 2025 #6 Skrevet 1. oktober 2025 Mumble skrev (På 30.9.2025 den 20.05): Og når starter det? Etter nyttår
MissStiles Skrevet 3. januar #7 Skrevet 3. januar Liker at de starter med Espen Lind ikveld. Spesielt siden det bringer tilbake minner fra ungdomsskolen. Da hørte jeg og bestevenninna mi på de første albumet hans. 8
Sykepleierinnen Skrevet 3. januar #8 Skrevet 3. januar Herborg Kråkevik sin sang i kveld var nydelig! 7
Beneath the Moon Skrevet 3. januar #9 Skrevet 3. januar Fikk helt frysninger når Marit Larsen sang, så vakkert ❤️ 8 2
Jordbærlakris Skrevet 3. januar #10 Skrevet 3. januar Lovende sesong! Bra cast i år ☺️ Synne Vo, Herborg Kråkevik og Marit Larsen sine tolkninger! 😍Altså wow! 5 1
Grüner Skrevet 4. januar #12 Skrevet 4. januar Jeg savnet «Where The Lost Ones Go». Han i Hagle kunne jo ikke tatt den, men kanskje M@M og Ingebjørg? 1
Gjest Ninaen Skrevet 5. januar #13 Skrevet 5. januar Grüner skrev (11 timer siden): Jeg savnet «Where The Lost Ones Go». Han i Hagle kunne jo ikke tatt den, men kanskje M@M og Ingebjørg? Kanskje den kommer på duettene…? 😄
Kalkula Skrevet 5. januar #15 Skrevet 5. januar Phoenix Heart skrev (På 3.1.2026 den 20.55): Fikk helt frysninger når Marit Larsen sang, så vakkert ❤️ Hvem var det? Så ikke på.
Krokenguri Skrevet 7. januar #17 Skrevet 7. januar Hva skjer med baby du er rå lyden med hagle? Han har jo en helt vill voice akkurat der. Aldri hørt en slik vibrato bass lyd på noen 3
Sen ve ben Skrevet 9. januar #18 Skrevet 9. januar (endret) Dette må være det nydeligste og mest varmeste programmet som går på tv.🥹❤️ Jeg ser og elsker hver sesong av HGVM, jeg koser meg deluxe. Hver gang noen synger så blir jeg så emosjonel, gråter hver gang, det er så varmt og godhjertet å se hvor mye de gir av seg selv. Elsker at de startet med Espen Lind, gøy å bli kjent med han. «baby you’re so cool & when susannah cryes» er mine yndlingssanger. ❤️Tar meg tilbake til 90 tallet og den gode, herlige tiden som aldri kommer igjen.🥹 Takk til tv2 for at de gir oss dette så vi glemmer alt og bare lever i nuet.❤️ Endret 9. januar av Sen ve ben 2 4
Huttetutt Skrevet 9. januar #19 Skrevet 9. januar Marcus og Martinus?🤮 Og hun som mente Astrid S. hadde plagiert nasjonalsangen?🤡
Diamant20 Skrevet 9. januar #20 Skrevet 9. januar Huttetutt skrev (1 time siden): Marcus og Martinus?🤮 Og hun som mente Astrid S. hadde plagiert nasjonalsangen?🤡 Hvorfor synes du det greit å sette en spy-emoji bak noen navn, uten grunn? Antar du kanskje ikke er så glad i de, men det går an å formidle på andre måter enn med en spy-emoji. 24 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå