Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Lørdag ettermiddag begynte jeg å bli dårlig, lørdag kveld lå jeg med litt feber og utrolig magepine. Hele kroppen føltes helt uggen ut.. Og senere på kvelden fikk jeg skikkelig blødning. Jeg hadde mensen for to uker siden så det skulle jo ikke være det? Det er også meget mye mer blod og dritt enn det det pleier. idag er formen bra. Litt kvalm, men blør fortsatt , verre en før. Noen som vet hva det kan komme av?
Gjest Rødtoppen Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Har bare ETT råd, kom deg til legen! Skal ikke kimse av sånne ting!
Gjest 1111 Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Spontanabort? Skjedde sånn med meg da... ← Jeg tenkte det samme. Trådstarter; kom deg til legen!
Snitta Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Håper du har vært hos legen nå og funnet ut hva det er. God bedring!
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Vet ikek om de kan være sponran abort, for jeg testa meg for fire uker siden, og den var negativ. Har ihvertfall bestilt time, så får vite svaret senere ihvertfall!
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 29. mars 2006 #10 Skrevet 29. mars 2006 Alt vel.. <tok en grav test igår som viste positiv. Så da blir det bare å se hva legen sier (siden jeg har hatt en negativ og positiv) Men føler meg ihvertfall mye finere fform, og har sluttet å blø så veldig.. Men noen som vat hva utskraping er?
Gjest Elfrida Skrevet 29. mars 2006 #11 Skrevet 29. mars 2006 Utskraping er tømming av livmora som man noen ganger gjør ved spontan abort for å få ut det som ikke har kommet ut av seg selv. Det står litt om det på doktor online: http://www.doktoronline.no/section/nosecti...cumentId=300008
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. mars 2006 #12 Skrevet 29. mars 2006 Håper det går fint med deg! Ikke noe göy det der
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 31. mars 2006 #14 Skrevet 31. mars 2006 Ja, det var jo spontanabort, men var så tidlig ute, så jeg "blødde" ut alt selv. Er det rart av meg og ikke ha noe vonde følelser? For nå tenker ikke jeg på det, men kjæresten vil gjerne sette seg ned å prate om det, og hva er det å prate om? Det er borte uansett. Og jeg føler meg ferdig med det? er jeg kald??
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #15 Skrevet 31. mars 2006 Ja, det var jo spontanabort, men var så tidlig ute, så jeg "blødde" ut alt selv. Er det rart av meg og ikke ha noe vonde følelser? For nå tenker ikke jeg på det, men kjæresten vil gjerne sette seg ned å prate om det, og hva er det å prate om? Det er borte uansett. Og jeg føler meg ferdig med det? er jeg kald?? ← Alle reagerer forskjellig. Noen blir helt fra seg, andre er litt likegydlige, andre igjen får dårlig samvittighet fordi de "føler feil". Det er din kropp og dine følelser. Om kjæresten din vil snakke om det, synes jeg du skal gjøre det. Det er sunt og sikkert fint for både deg og kjæresten din, selv om du selv tenker at det ikke er noe å snakke om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå