Gå til innhold

SKIKKELIG blødning

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet
:grine: Lørdag ettermiddag begynte jeg å bli dårlig, lørdag kveld lå jeg med litt feber og utrolig magepine. Hele kroppen føltes helt uggen ut.. Og senere på kvelden fikk jeg skikkelig blødning. Jeg hadde mensen for to uker siden så det skulle jo ikke være det? Det er også meget mye mer blod og dritt enn det det pleier. idag er formen bra. Litt kvalm, men blør fortsatt , verre en før. Noen som vet hva det kan komme av?
Videoannonse
Annonse
Gjest Rødtoppen
Skrevet

Har bare ETT råd, kom deg til legen! Skal ikke kimse av sånne ting! :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Spontanabort? Skjedde sånn med meg da...

Skrevet
Spontanabort? Skjedde sånn med meg da...

Jeg tenkte det samme.

Trådstarter; kom deg til legen!

Skrevet

Håper du har vært hos legen nå og funnet ut hva det er.

God bedring!

Skrevet

Håper du har kommet deg til legen og fått svar!!

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Vet ikek om de kan være sponran abort, for jeg testa meg for fire uker siden, og den var negativ. Har ihvertfall bestilt time, så får vite svaret senere ihvertfall!

:)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hvordan gikk det?

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Alt vel.. <tok en grav test igår som viste positiv. Så da blir det bare å se hva legen sier (siden jeg har hatt en negativ og positiv) Men føler meg ihvertfall mye finere fform, og har sluttet å blø så veldig.. Men noen som vat hva utskraping er?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Håper det går fint med deg! Ikke noe göy det der :klem:

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Ja, det var jo spontanabort, men var så tidlig ute, så jeg "blødde" ut alt selv. Er det rart av meg og ikke ha noe vonde følelser? For nå tenker ikke jeg på det, men kjæresten vil gjerne sette seg ned å prate om det, og hva er det å prate om? Det er borte uansett. Og jeg føler meg ferdig med det? er jeg kald?? :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det var jo spontanabort, men var så tidlig ute, så jeg "blødde" ut alt selv. Er det rart av meg og ikke ha noe vonde følelser? For nå tenker ikke jeg på det, men kjæresten vil gjerne sette seg ned å prate om det, og hva er det å prate om? Det er borte uansett. Og jeg føler meg ferdig med det? er jeg kald??  :tristbla:

Alle reagerer forskjellig. Noen blir helt fra seg, andre er litt likegydlige, andre igjen får dårlig samvittighet fordi de "føler feil".

Det er din kropp og dine følelser. Om kjæresten din vil snakke om det, synes jeg du skal gjøre det. Det er sunt og sikkert fint for både deg og kjæresten din, selv om du selv tenker at det ikke er noe å snakke om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...