AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Skrevet 3. september Vil bare bidra med en positiv post om godt sexliv 😊 Jeg er hjemme fordi jeg er syk, ligger i sengen, har sendt noen snapper til mannen gjennom dagen. Han overrasker meg med å komme hjem 20 minutt før tiden og kommer inn til meg. Gir meg en kos, vi kliner, kose litt med puppene, kliner, han runker litt mens vi kliner og han slikker meg på brystene, så avslutter vi med en kjapp blowjob der han kommer i munnen min. Ungdommene er på vei hjem i tur og orden og ettermiddagen følger et tidsskjema. Vi er heldigvis god på å finne 5-minuttere til intimitet. Nå lager han middag til oss og beordrer meg til å holde sengen. Vi er 40+, hus, hjem, jobb, hektisk hverdag, men alltid tid til hverandre og dyrke sexlivet på lik linje med samlivet ❤️ Ikke alle etablerte par svinner hen på sexfronten. Håper vi fortsatt har det sånn 20 år frem i tid 🥰 Anonymkode: f0617...2ad 3 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Skrevet 3. september Ikke særlig syk, altså. Anonymkode: 787c4...57a 15 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke særlig syk, altså. Anonymkode: 787c4...57a Jo, er i elendig form. Sendt hjem fra jobb, feber, alt renner og må utsette visningen vi skulle på i morgen. Og avbestilt turen i helga. Hva har det med å være kåt på mannen å gjøre? Anonymkode: f0617...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Skrevet 3. september Da er du ikke syk akkurat … Mannen hadde aldri klart å komme på 5 minutter heller (heldigvis!) Anonymkode: d20b9...5b7 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Skrevet 3. september Jeg sliter veldig med å forstå behovet for å lage en erotisk novelle her? Det finnes muligheter til å skrive inn til kondomeriet om det er greia di Elsker sex og alt det der, men det blir liksom så dumt å lage runketråd på KVINNEGUIDEN liksom... Anonymkode: a3182...ad0 14 5
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er du ikke syk akkurat … Mannen hadde aldri klart å komme på 5 minutter heller (heldigvis!) Anonymkode: d20b9...5b7 Mannen min kjenner heldigvis seg selv veldig godt seksuelt, han kan komme på noen minutter eller holde lenger om vi ønsker det 🥰 Skjønner jeg er veldig heldig på den fronten 😃🔥 Ts Anonymkode: f0617...2ad 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #7 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, er i elendig form. Sendt hjem fra jobb, feber, alt renner og må utsette visningen vi skulle på i morgen. Og avbestilt turen i helga. Hva har det med å være kåt på mannen å gjøre? Anonymkode: f0617...2ad Høres svært sannsynlig ut. Anonymkode: 787c4...57a 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #8 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mannen min kjenner heldigvis seg selv veldig godt seksuelt, han kan komme på noen minutter eller holde lenger om vi ønsker det 🥰 Skjønner jeg er veldig heldig på den fronten 😃🔥 Ts Anonymkode: f0617...2ad Ja, sikkert. Hadde du vært syk (kvinne) hadde en penis i munnen vært det minste du ville. Men foreslår at du sender sexnovellene til «mannen din» (hold de for deg selv, Gunnar50) Anonymkode: d20b9...5b7 3 13
AnonymBruker Skrevet 3. september #9 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sliter veldig med å forstå behovet for å lage en erotisk novelle her? Det finnes muligheter til å skrive inn til kondomeriet om det er greia di Elsker sex og alt det der, men det blir liksom så dumt å lage runketråd på KVINNEGUIDEN liksom... Anonymkode: a3182...ad0 Det var vel ikke mye til novelle eller runketråd 🤷🏾♀️ Ville bare illustrere at man kan ha det lavterskel deilig med den man elsker, noen minutter mellom slagene i hverdagen. Helt vanlige voksne folk med ungdommer i hus. Leser så ofte om hvor håpløst mange har det i sexløse forhold med alle slags unnskyldninger for at man ikke får til intimiteten. Ts Anonymkode: f0617...2ad
AnonymBruker Skrevet 3. september #10 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, sikkert. Hadde du vært syk (kvinne) hadde en penis i munnen vært det minste du ville. Men foreslår at du sender sexnovellene til «mannen din» (hold de for deg selv, Gunnar50) Anonymkode: d20b9...5b7 Dette rapporterer jeg. Har vel like mye rett til å like sex jeg også selv om jeg er kvinne?? Ts Anonymkode: f0617...2ad 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #11 Skrevet 3. september Hohoho! Her var det mange misunnelige. Anonymkode: 2069a...f20 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. september #12 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da er du ikke syk akkurat … Mannen hadde aldri klart å komme på 5 minutter heller (heldigvis!) Anonymkode: d20b9...5b7 Føler innlegget ikke er ekte… Anonymkode: 2b465...704 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #13 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vil bare bidra med en positiv post om godt sexliv 😊 Jeg er hjemme fordi jeg er syk, ligger i sengen, har sendt noen snapper til mannen gjennom dagen. Han overrasker meg med å komme hjem 20 minutt før tiden og kommer inn til meg. Gir meg en kos, vi kliner, kose litt med puppene, kliner, han runker litt mens vi kliner og han slikker meg på brystene, så avslutter vi med en kjapp blowjob der han kommer i munnen min. Ungdommene er på vei hjem i tur og orden og ettermiddagen følger et tidsskjema. Vi er heldigvis god på å finne 5-minuttere til intimitet. Nå lager han middag til oss og beordrer meg til å holde sengen. Vi er 40+, hus, hjem, jobb, hektisk hverdag, men alltid tid til hverandre og dyrke sexlivet på lik linje med samlivet ❤️ Ikke alle etablerte par svinner hen på sexfronten. Håper vi fortsatt har det sånn 20 år frem i tid 🥰 Anonymkode: f0617...2ad Vært sammen i over 20år, tar oss noen kjappiser her og der når vi plutselig er alene eller ungdommen er opptatt. Kan ikke forstå folk som ikke gjlr det og klager senere på at de ikke har tid ,vil, osv.. Helt enig! Og ja har vært veldig syk osv selv, noen klaffer på sexen og nyter hverandre, ikke så vanskelig å si nei da! Anonymkode: 0bf5d...b48 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Skrevet 3. september Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange reagerer voldsomt negativt på sansynligheten av en kjappings i hverdagen? Jeg runka mannen og brukte satisfyer på meg selv i morges før noen av oss hadde stått opp, begge har fri og begge var i halvkjip form, jeg med begynnende migrene og han med lite søvn innabords. Det var ikke supersexy eller omfattende, vi kan begge komme kjapt de aller fleste gangene vi ønsker det. Enkelte ganger går det ikke for en av oss, andre ganger er bare en i humør så da blir det hånd eller leketøy med litt halvengasjert oppmuntring fra sidelinjen. Vi er snart 50 begge to og har vært sammen mer enn lenge nok til å ikke ha behov for flagg og fanfarer for å ha et sexliv som både er kjedelig og spennende slik resten av livet også er. Anonymkode: 45207...ded 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. september #15 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange reagerer voldsomt negativt på sansynligheten av en kjappings i hverdagen? Jeg runka mannen og brukte satisfyer på meg selv i morges før noen av oss hadde stått opp, begge har fri og begge var i halvkjip form, jeg med begynnende migrene og han med lite søvn innabords. Det var ikke supersexy eller omfattende, vi kan begge komme kjapt de aller fleste gangene vi ønsker det. Enkelte ganger går det ikke for en av oss, andre ganger er bare en i humør så da blir det hånd eller leketøy med litt halvengasjert oppmuntring fra sidelinjen. Vi er snart 50 begge to og har vært sammen mer enn lenge nok til å ikke ha behov for flagg og fanfarer for å ha et sexliv som både er kjedelig og spennende slik resten av livet også er. Anonymkode: 45207...ded Men hvorfor ha sex hvis man ikke egentlig er så keen? Hvorfor ikke bare... droppe det? Så jævla viktig er det ikke. Mannen din kunne vel fint runka seg selv. Anonymkode: cc3fa...b90 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #16 Skrevet 3. september En grei måte å slippe at mannen skaffer seg sex andre steder er det ihvertfall Anonymkode: d02da...e28
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Da er du ikke syk akkurat … Mannen hadde aldri klart å komme på 5 minutter heller (heldigvis!) Anonymkode: d20b9...5b7 Oi! SATS har tilbud for nye medlemmer for tiden. Anonymkode: e70e2...33d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #18 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En grei måte å slippe at mannen skaffer seg sex andre steder er det ihvertfall Anonymkode: d02da...e28 De som ønsker å være utro er det uansett hvor mye man "gir" han. Anonymkode: cc3fa...b90 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. september #19 Skrevet 3. september Nå er vel mannen din forskjølet i tissen! 🤪 Anonymkode: 11bc0...57b
AnonymBruker Skrevet 3. september #20 Skrevet 3. september Dette tok jo helt av i negativ retning 🙈 Tror flere burde vurdere å få seg noe. Ts Anonymkode: f0617...2ad 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå