Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ananais skrev (8 minutter siden):

Oppskrift på ferdigposebrød?? Noen ganger begynner jeg å lure på følgerne hennes også. 

🎯😂

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (5 minutter siden):

òg, Æææ ska lag italienske kjøttbolla....mæn så har æ min vri, så Æ har oppi litt, blabla, og litt av junaimit, bi bærre nydlich det, jah!! :D 

Ja, det er jo helt umulig å lage en rett som den faktisk skal lages..

• Liker 7
Skrevet

Da Heidi byttet fra 3t til Fresh fitness fortalte hun at det er fordi Fresh er billigere og hun trener der når Tom er i Trondheim. God nok grunn til å skifte senter spør du meg.

Men i går ville hun ikke uttale seg om hvorfor hun byttet den gangen😅 Det er 150kr forskjell, altså mindre penger enn den turkise blyanten hun kjøpte seg i dag. Ja, det handler om prioriteringer - som hun selv sa. 

At hun ikke hadde fått med seg at Fresh fitness stenger dørene på Lade arena forstår jeg ikke. Jeg, som hverken trener i Trondheim eller er medlem hos Fresh, har fått med meg dette for et par uker siden. Hun lever under en stein. 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Heller avslappa «gråmus» enn å se ut som en 60 år gammel dragqueen. Men det er nå bare meg 🤷‍♀️

Endret av friskbris
  • Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet
friskbris skrev (2 timer siden):

Heller avslappa «gråmus» enn å se ut som en 60 år gammel dragqueen. Men det er nå bare meg 🤷‍♀️

En ufyselig og frekk dragqueen si no æ🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun har ihvertfall mye å gjøre når all sminken skal av kveld og så på igjen morgen. Og de dagene hun er på trening blir det jo ekstra. Men så er hun jo så flink til å gi oss tips og råd ang sminke. Ser veldig godt hvordan forskjellige produkter blir, med god hjelp av filteret 👌🤩 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...