Zhara Skrevet 25. mars #2061 Skrevet 25. mars ulltøffel skrev (16 minutter siden): Hvorfor finnes det ikke latterreaksjonsknapp her😂😂😂 Spon on! 😂😂😂 2 1
panzerpølsa Skrevet 25. mars #2062 Skrevet 25. mars loffen skrev (43 minutter siden): Hjelpes. Leppene ser ut som en badering. Syns dere virkelig dette er innafor? 6 1
Anita321 Skrevet 25. mars #2064 Skrevet 25. mars (endret) Whatever,ting og tang, bla, bla, bla, dill og dall, you name it= strykkarakter i norsk muntlig. Dama eier jo ikke ordforåd i en alder av 60 år, og man skulle tro hun var 6 år.... Jeg kan ikke se for hun der holde en tale i en konfirmasjon, et bryllup, en barnedåp, en bursdag eller holdt et foredrag. Aldri hørt og sett et liknede tilfelle. Hvorfor bruker hun solkrem i solarium? Hun vet tydeligvis ikke forskjell på stråler i solarium og stråler ute i sola. Et lass av "maling" kan også føre til pigmentflekker.... Endret 25. mars av Anita321 4 13
Anita321 Skrevet 26. mars #2065 Skrevet 26. mars Unaturlig brun i ansiktet, mens hendene nesten er "kritthvite". Bare lekkert👍 Sminketips fra hun der? Hun trenger noen selv, spør du meg. 6 4
Pigaloppa Skrevet 26. mars #2066 Skrevet 26. mars Anita321 skrev (6 timer siden): Unaturlig brun i ansiktet, mens hendene nesten er "kritthvite". Bare lekkert👍 Sminketips fra hun der? Hun trenger noen selv, spør du meg. Hun liker ikke å få råd eller tilbakemelding om noe annet enn hvor rett hun har om at folk må sminke seg mye,hvir fin hun er eller at hun er så"flink"til å sette ord på ting- you name IT,bla bla osv..andre tilbakemelding blokker hun og ser på som frekkhet..men å gi råd selv er hun helt med på,selv om det ender i tåkete tips og setninger som ikke henger på greip for oppegående mennesker. Hun har svært lite fornuftig å komme med men ser på seg som en influenser med dypt og informativt innhold. Noen burde redde henne fra seg selv,men jeg tviler på at noen når inn. Så da blir det bare et show man sitter og ler av,samtidig som man lurer på hvordan går ann å ha så lite selvinnsikt! 4 13
Full kontroll Skrevet 27. mars #2067 Skrevet 27. mars Lite dokumentasjon fra IH underveis ila reisen til Danmark ?! 😛 Tom kjører til Oslo, allerede "dokumentert" fra egen mobil kjørende i egen bil..., huhei, hvor det går Blir sikkert et kjempeopphold hos morJytte 4 1
Blue Sky Skrevet 27. mars #2068 Skrevet 27. mars Det ble gjensynsglede på Gardis! Tom med lange sorte lashes og greier! Alt vel! 6 14
Zhara Skrevet 28. mars #2069 Skrevet 28. mars " du er så positiv til d meste" jeg flirer så jeg griner🤣🤣🤣🤣 3 2
Skogstrolle Skrevet 28. mars #2070 Skrevet 28. mars Syt og jammer om å komme altfor tidlig til Larvik og båten som tar dem over til Danmark! Muligheter å besøke broshjan da, Heidi 💙 3 2
Zhara Skrevet 28. mars #2071 Skrevet 28. mars Skogstrolle skrev (Akkurat nå): Syt og jammer om å komme altfor tidlig til Larvik og båten som tar dem over til Danmark! Muligheter å besøke broshjan da, Heidi 💙 Å så den kjeften Tom får ,som vanlig avsluttes med psyko latter😳😳 6 2
Kaffeskål! Skrevet 28. mars #2072 Skrevet 28. mars At noen ser på Heidi som et positivt menneske det syns jeg sier mer om de🤪 Presser seg som vanlig frem med nebbet sitt for å filme maten… 4 9
Elvirra Skrevet 28. mars #2073 Skrevet 28. mars Skogstrolle skrev (1 time siden): Syt og jammer om å komme altfor tidlig til Larvik og båten som tar dem over til Danmark! Muligheter å besøke broshjan da, Heidi 💙 Ja, hele 40 minutter for tidlig kom de! Hva slags menneske er dette som klikker over 40 minutter å gå på på en sånn tur? 40 min ekstra er ikke mye om noe skjærer seg gjennom Oslo og nedover her på E18. En kontroll, ulykke, omkjøring eller et vegarbeid. I det minste kunne hun komme først i køen inn på båten nå. Men ikke først i køen i restauranten 😬😂 UNNA VEI! Heidi skal filme BUFFE’! Synd ikke noen av karene (skulle tro det var mannedag på Color Line!) trøkka hele telefonen og selfiestanga ned i rekesalaten, der hun brøyta seg frem. 13 1
Full kontroll Skrevet 28. mars #2074 Skrevet 28. mars (endret) Elvirra skrev (9 minutter siden): Ja, hele 40 minutter for tidlig kom de! Hva slags menneske er dette som klikker over 40 minutter å gå på på en sånn tur? 40 min ekstra er ikke mye om noe skjærer seg gjennom Oslo og nedover her på E18. En kontroll, ulykke, omkjøring eller et vegarbeid. I det minste kunne hun komme først i køen inn på båten nå. Men ikke først i køen i restauranten 😬😂 UNNA VEI! Heidi skal filme BUFFE’! Synd ikke noen av karene (skulle tro det var mannedag på Color Line!) trøkka hele telefonen og selfiestanga ned i rekesalaten, der hun brøyta seg frem. Mennene sitter nok å drøvtygger maten i etterpåklokskap, over at de ikke sa eller gjorde noe der og da Hun er faen meg det verste av verstingene av frekkhet med selfiestang 😮 Endret 28. mars av Full kontroll 11
baremeg Skrevet 28. mars #2075 Skrevet 28. mars Skogstrolle skrev (1 time siden): Syt og jammer om å komme altfor tidlig til Larvik og båten som tar dem over til Danmark! Muligheter å besøke broshjan da, Heidi 💙 Og hadde de ikke rukket båten pga en ulykke så hadde den faen meg vært Tom sin feil det og!!! Han så IKKE fornøyd ut! Han er sikkert overlykkelig over å måtte ha henne med seg hjem og den filmingen av buffet? Presser seg mellom folk som står i kø!!’ Vi har alle sett en buffet før Heidi!! For et menneske!!!! 9 2
Full kontroll Skrevet 28. mars #2077 Skrevet 28. mars Jonette skrev (1 time siden): Er det noen som bruker selfiestang enda? Farter en del inn/utenlands, ser ingen 😛 3
ulltøffel Skrevet 28. mars #2078 Skrevet 28. mars Jonette skrev (1 time siden): Er det noen som bruker selfiestang enda? Ja, Heidi bruker det titt og ofte når hun er ute på vift😅 Men jeg tror hun er ganske alene om det, folk la den stangen på hylla for ørten år siden 4
Blåsippa Skrevet 28. mars #2079 Skrevet 28. mars Jeg falt av lasset for lenge siden, det hele ble for enerverende. Kan noen fortelle meg hvordan/hvorfor Tom holder ut? "Fortjener de hverandre", eller hva er greia? (har null peiling på hvem han er og hva han står for). 3 1
Jonette Skrevet 28. mars #2080 Skrevet 28. mars Full kontroll skrev (15 minutter siden): Farter en del inn/utenlands, ser ingen 😛 Samme her, bor på et turiststed, har ikke sett noen gå rundt med det her, heller ikke i utlandet. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå