Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zhara skrev (47 minutter siden):

I dag var det igjen rett fra trening, å til middags ordning. Hva med en dusj først?🤢

Og den øyne sminken er sikkert fire dager gammel..

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Burde bytte navn til Late Heidi siden hun har så lite ork til noe som helst 🫢

Hun orker visstnok mye når det gjelder å dra på de charterferiene.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Nå har Heidi laget både andebryst og hjemmelagede fiskekaker.  Hvor er kritikerne da? Hun kan faktisk laget mat også   når hun har energi til det. Men er det noen som kommenterer det? Jeg synes ikke Heidi er spesielt sympatisk,  men hun fortjener heller ikke all driften hun får her.  Nå viser hun at hun kan. Gi henne litt kred for det da.

Endret av Hummeren
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hummeren skrev (4 timer siden):

Nå har Heidi laget både andebryst og hjemmelagede fiskekaker.  Hvor er kritikerne da? Hun kan faktisk laget mat også   når hun har energi til det. Men er det noen som kommenterer det? Jeg synes ikke Heidi er spesielt sympatisk,  men hun fortjener heller ikke all driften hun får her.  Nå viser hun at hun kan. Gi henne litt kred for det da.

Du verden! Hun kan faktisk lage noe! Hurra! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (7 minutter siden):

Du verden! Hun kan faktisk lage noe! Hurra! 

Vi trenger ikke å gi henne kred, det klarer hun fint å gi seg selv. Nesten så det tipper litt over, så at det blir litt skummelt på kjøkkenet en stund der🤡👁👄🙈

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Hummeren skrev (5 timer siden):

I alle dager? Tror ikke brukerne her inne skal formane andre brukere til hva de skal eller bør skrive. Harselering er en annen sak, men mye av kritikken her inne er høyst berettiget. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Hummeren skrev (5 timer siden):

Er ikke spesielt imponert over hennes matlaging, og hun er snart 60 år og burde kunne lage så enkel mat. Hva hun spiser er hennes sak,men når hun begynner å belære andre om matlaging må man kunne gi tilbakemelding. 

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Hummeren skrev (9 timer siden):

Hilsen nytt medlem med kun dette ene innlegget 🤔 hmm

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Hummeren skrev (10 timer siden):

❤️

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor de som føler og  mener IH er lavmål orker å følge m. Jeg er iķke fan, men det må jo være måte på oppførsel Kutt ut å se på den dere ikke liker.Tror dere at personen blir bedre med hetsing?? 

• Nyttig 2
Skrevet
Tsk skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor de som føler og  mener IH er lavmål orker å følge m. Jeg er iķke fan, men det må jo være måte på oppførsel Kutt ut å se på den dere ikke liker.Tror dere at personen blir bedre med hetsing?? 

For meg  som har levd i lignende relasjon blir det å se på IH en terapi, en bekreftelse på hva jeg selv har erfart og også et freakshow jeg er litt hekta på. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

"Hjelper med tilsnakk  " :D Ikke måte på hva hun disker opp og tryller frem av  grønt, kjøtt & fisk ,med saus ;) 

( :D 😮 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Skrevet
Full kontroll skrev (2 timer siden):

"Hjelper med tilsnakk  " :D Ikke måte på hva hun disker opp og tryller frem av  grønt, kjøtt & fisk ,med saus ;) 

( :D 😮 )

Kanskje hun skulle sett litt på menneskelige relasjoner🤔 Har vel fått til " tilsnakk" der å, skal se det blir etterhvert nå👍

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Zhara skrev (14 minutter siden):

Kanskje hun skulle sett litt på menneskelige relasjoner🤔 Har vel fått til " tilsnakk" der å, skal se det blir etterhvert nå👍

La oss håpe!

Hun "straffer" i allefall ingen andre enn seg selv med å fortsatt være i den selvdestruktive selvmedlidenhetsbobla - hun sitter med korta, men spiller de feil...... 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Hummeren skrev (På 10.1.2026 den 13.14):

Den dagen IH fortjener kred så kan du være veldig sikker på at hun skal få det! At hun har klart å lage 2 middager utenom en eller annen pizzavariant når hun er 60 år er vel ikke akkurat noe å kreditere 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Skrevet
Full kontroll skrev (47 minutter siden):

La oss håpe!

Hun "straffer" i allefall ingen andre enn seg selv med å fortsatt være i den selvdestruktive selvmedlidenhetsbobla - hun sitter med korta, men spiller de feil...... 😕 

Tenker hun sitter med en ca 50 jokere i stokken . Men om man aldri har spilt kort før hjelper det jo veldig lite…

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Tenker hun sitter med en ca 50 jokere i stokken . Men om man aldri har spilt kort før hjelper det jo veldig lite…

🎯🤣

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror T satt og lo v siden av H da hun langet ut og overdrev noe så gæli,fordi han var lettet over at hun heller var i det humøret. Enn»ainkel’n min,opperert,trauma og ju neim it eller beskrive «anfallet»julekvelden om igjen og om igjen og om igjen sammen m den ankelens og hvilke trsumer det ga osv. Så T jubler nok for fristunder fra all den survinga og foretrekker IH rakker ned på og river i stykker de deltagere hun ikke tåker i Vokteren.. Aiaiai,tenk om noen gjør dette mot henne??? Da er folk såååååå stygge og fæle mot henne og da er d ikke måte på! Og j har ALDRI hørt og sett noen har melket og overdrevet en hendelse som hun gjør ang ankelbruddet!!! Skulle tro det var en operasjon i størrelsesordning mye mye verre og livstruende enn hva det var. Og så var det var bare ett ankelbrudd! Ja d gjør vondt,ja d kan komme hindringer i veien,ja en må regne m litt smerter og opptrening osv. Men og la dette bli omtalt som den verste og mest traumatiske opplevelse ever??? Da tør jeg i fare for og få andre på nakken,si hun ikke har opplevd særlig mye i sitt liv. Ikke rart folk trekker sg unna henne

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...