JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 18:54 #1241 Skrevet torsdag kl. 18:54 Ankebanke skrev (2 timer siden): Nå prøvde jeg på en fin måte å si til henne at det var så vanskelig å ta sminke tipsene på alvor og se hvilken effekt de hadde når hun brukte sånn filter sånn at vippene kom overalt og sånn. Da fikk jeg til svar om jeg ikke visste at alt ble glattere på snap og hun brukte ikke filter. Jeg svarte igjen at vippene hoppet og danset på henne, på tom, i håret og på fingrene.. men nei det var det bare meg som hadde kommentert eller sett mener hun.. ble du ikke blokkert ?😱 1
Ankebanke Skrevet torsdag kl. 18:57 #1242 Skrevet torsdag kl. 18:57 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): ble du ikke blokkert ?😱 Nei hun svarte meg først og så blokkerte hun 🤪 men er jo min feil som ser løsvipper ingen andre ser og som er så dum at jeg ikke vet at snappen glatter ut huden automatisk.. tror jeg må bytte tlf for jeg ser ikke glattere ut på kamera 😂🤪 13
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 18:59 #1243 Skrevet torsdag kl. 18:59 Ankebanke skrev (29 minutter siden): Nei jeg var den eneste som har sett det mente hun… 🤪 og om hun blir glattere i huden på snap så ville jeg blitt livredd om jeg jobba på meny butikken der og hun stod og tuta og skrek til meg som hun beskrev her tidligere… å si «ka som feile dæ» til ei butikk ansatt syns jeg er ganske fælt.. men nå får jeg ikke sett mer på galskapen på grunn av blokkeringen.. nå vet jeg ikke hvordan jeg skal lage pizza eller noe med pesto 🙈🤷♀️ Fysj som du har stelt i stand for deg selv nå 🙈Hvordan i alle dager skal du klare deg uten alle de gode rådene hun gir? Om sminke lag på lag og pizza både inn og utbakt 🙈😂🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 4 5 2
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:02 #1244 Skrevet torsdag kl. 19:02 Ankebanke skrev (3 minutter siden): Nei hun svarte meg først og så blokkerte hun 🤪 men er jo min feil som ser løsvipper ingen andre ser og som er så dum at jeg ikke vet at snappen glatter ut huden automatisk.. tror jeg må bytte tlf for jeg ser ikke glattere ut på kamera 😂🤪 Gud og fader så dum du e 🙈😂Jeg ble blokkert på insta for jeg fortalte henne hvor skapet skal stå! På snap måtte jeg blokkere selv for jeg ble så jæ… forbanna av å se på henne 😂🙈 1 6
Ankebanke Skrevet torsdag kl. 19:23 #1245 Skrevet torsdag kl. 19:23 JojoMoyes skrev (19 minutter siden): Gud og fader så dum du e 🙈😂Jeg ble blokkert på insta for jeg fortalte henne hvor skapet skal stå! På snap måtte jeg blokkere selv for jeg ble så jæ… forbanna av å se på henne 😂🙈 På insta deler hun vel bare velformulerte (ki) ord og sånn? Det er vel på snap man ser det virkelighet togkrasjet ( med filter da) 6 1
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:30 #1246 Skrevet torsdag kl. 19:30 Ankebanke skrev (5 minutter siden): På insta deler hun vel bare velformulerte (ki) ord og sånn? Det er vel på snap man ser det virkelighet togkrasjet ( med filter da) Jada det er sant! Men jeg klarte ikke la vær og skrive det på insta , at det prøvde hun å lage et glansbilde men at snap brukte hun som søppelbøtte med alt gnæget sitt . 6 3
Sol 54 Skrevet fredag kl. 03:27 #1247 Skrevet fredag kl. 03:27 JojoMoyes skrev (7 timer siden): Jada det er sant! Men jeg klarte ikke la vær og skrive det på insta , at det prøvde hun å lage et glansbilde men at snap brukte hun som søppelbøtte med alt gnæget sitt . Må man virkelig si det om ett annet menneske… det sier kanskje mye mer om det menneske som kan ytre slike utsang, spør du meg! 3
JojoMoyes Skrevet fredag kl. 06:54 #1248 Skrevet fredag kl. 06:54 Sol 54 skrev (3 timer siden): Må man virkelig si det om ett annet menneske… det sier kanskje mye mer om det menneske som kan ytre slike utsang, spør du meg! Si at det er tydelig på insta at hun lager en falsk fasade ? Og at hun på snap viser sitt sanne jeg ? Det synes ikke jeg var ille i det hele tatt . Tydeligvis skjønner hun ikke at folk ser hva som foregår. Det er jo bekreftet ved at hun i går nekter for filterbruk selv når vippene hopper og spretter. Godt vi ser forskjellig på det da… 9 5
Full kontroll Skrevet fredag kl. 09:29 #1249 Skrevet fredag kl. 09:29 (endret) ( IH tordentale av << vokteren>> deltager ) Syns det var usmakelig og tankeløst av IH den gang hun "tvang" mobilen i ansikt på moren som knapt nok klarte samle seg i "kols"kollaps" 😕 Finner nok andre exempler også 😛 Uansett liten evne til selvinnsikt, se seg selv i andre - i lignende oppførsel og utsagn.... 😛 Endret fredag kl. 09:34 av Full kontroll 1 8
ohmylord Skrevet fredag kl. 10:01 #1250 Skrevet fredag kl. 10:01 Da fikk IH spydd ut av seg sine meninger om ett annet menneske igjen. Synd at ikke vedkommende får bedt henne klappe igjen en gang for alle. Hun sier det jo selv, at det ikke skulle være mulig å bli så engasjert i noe slikt. Hun fekter med armene og skriker så leppene hopper rundt i ansiktet på henne. Snakk om å kaste stein i glasshus, da selvinnsikt er oppskrytt for heidi. En ukes gammel sminke er hvertfall fortsatt på. Men det går jo fint når hun ikke bruker filter 🤡😂 Blir sikkert nydelich og gå rett fra treningsklær og rett i morgenkåpen, uten og dusje etter trening også. For det ser ikke ut på det bakhuet som at det har opplevd dusj på en stund 🤢 11 4
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 10:05 #1251 Skrevet fredag kl. 10:05 Full kontroll skrev (33 minutter siden): ( IH tordentale av << vokteren>> deltager ) Syns det var usmakelig og tankeløst av IH den gang hun "tvang" mobilen i ansikt på moren som knapt nok klarte samle seg i "kols"kollaps" 😕 Finner nok andre exempler også 😛 Uansett liten evne til selvinnsikt, se seg selv i andre - i lignende oppførsel og utsagn.... 😛 Den episoden var fullstendig galskap. Hadde aldri tenkt tanken på å filme noen i en slik situasjon, langt mindre legge den ut på snap. 13
Full kontroll Skrevet fredag kl. 11:41 #1252 Skrevet fredag kl. 11:41 (endret) Pigaloppa skrev (2 timer siden): Den episoden var fullstendig galskap. Hadde aldri tenkt tanken på å filme noen i en slik situasjon, langt mindre legge den ut på snap. Fjernet bildet, hensyn til ikke offentlig Endret fredag kl. 12:10 av Full kontroll
Me for life Skrevet fredag kl. 11:44 #1253 Skrevet fredag kl. 11:44 (endret) Full kontroll skrev (2 timer siden): Alt for klikk og seertall, det går foran normal hensyn og respekt. At moren ikke hadde det bra kom i annen rekke, og det er bare trist. At hun ikke skjønner hvor dårlig lys det setter henne i er ufattelig. Endret fredag kl. 14:44 av Me for life Fjernet bilde i sitert innlegg, av Heidi som trykker mobilen oppi ansiktet på moren og filmer dem sammen mens moren har et kols anfall og sliter med å puste. 1 7
guriland Skrevet fredag kl. 11:58 #1254 Skrevet fredag kl. 11:58 (endret) Full kontroll skrev (1 time siden): Endret fredag kl. 12:57 av guriland Omtale av en ikke offentlig person 1
Full kontroll Skrevet fredag kl. 12:07 #1255 Skrevet fredag kl. 12:07 (endret) Endret kommentar slik at bilde av mor ble fjernet. Endret fredag kl. 15:00 av Full kontroll
loffen Skrevet fredag kl. 12:23 #1256 Skrevet fredag kl. 12:23 Hvem er det hun er så rasende på i dag? Jeg har ikke sett 'Vokteren' og skjønner ikke en dritt.
Full kontroll Skrevet fredag kl. 14:09 #1257 Skrevet fredag kl. 14:09 (endret) Endret fredag kl. 15:00 av Full kontroll
Anita321 Skrevet fredag kl. 15:23 #1258 Skrevet fredag kl. 15:23 (endret) Full kontroll skrev (5 timer siden): ( IH tordentale av << vokteren>> deltager ) Syns det var usmakelig og tankeløst av IH den gang hun "tvang" mobilen i ansikt på moren som knapt nok klarte samle seg i "kols"kollaps" 😕 Finner nok andre exempler også 😛 Uansett liten evne til selvinnsikt, se seg selv i andre - i lignende oppførsel og utsagn.... 😛 Totalt uinteressant hva hun synes. Roper, skriker og veiver med hendene. Tom sitter å ler i bakgrunnen, jatter med, men ler... Virker som han ler av henne, men det forstår hun ikke😂 Hun vet jo ikke hva programmet hun ser på heter engang. Ikke en gang sa hun det riktig...Jeg orker ikke å høre på alt hun skreik om engang, så jeg måtte "hoppe" fremover. Hvem orker å høre på det der? Kanskje hun heller bør fokusere på forholdet sitt, fordi hun har jo sagt at det ikke går så bra... Endret fredag kl. 15:29 av Anita321 4 6
Zhara Skrevet fredag kl. 16:19 #1259 Skrevet fredag kl. 16:19 I dag var det igjen rett fra trening, å til middags ordning. Hva med en dusj først?🤢 4 3
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 17:06 #1260 Skrevet fredag kl. 17:06 Zhara skrev (44 minutter siden): I dag var det igjen rett fra trening, å til middags ordning. Hva med en dusj først?🤢 Burde bytte navn til Late Heidi siden hun har så lite ork til noe som helst 🫢 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå