Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ohmylord skrev (1 time siden):

Når man i en alder av 60 år kan gå rundt på ett senter og prate høøøyt til tlf mens man hysterisk knegger. Da er man steike hakke gal da. Hun eier jo på ingen måte skam 🤯

Lurer på hvilken "sunn" pizza vri som skal tilberedes idag. Med hår, buser og skit fra klørene. Det blir uansett sikkert peise godt 🤨😂

Knegger og brøler - med gangstertørkle på hodet😅

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ananais skrev (1 time siden):

<<hodet er alene>>  kneggingen og  fraværende "liv" i  blikket , har bikket noe over, syns nå jeg....

Synlig at den psykiske helsen er i veldig  ustabilitet 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 10
Gjest janine28
Skrevet
Full kontroll skrev (15 minutter siden):

<<hodet er alene>>  kneggingen og  fraværende "liv" i  blikket , har bikket noe over, syns nå jeg....

Synlig at den psykiske helsen er i veldig  ustabilitet 😕 

911

Skrevet (endret)
Ananais skrev (4 timer siden):

Siden hun hadde på seg tørklet før trening, så har hun vel trent med det på😂 Hva er vitsen med å gå med det på inne i huset? Et ord å si:HARRY. I tillegg oversminkede øyne med blå øyeskygge. Jeg har omtrent ikke sett  folk med tørkle på hodet siden på 90-tallet....😂 

Endret av Anita321
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
janine28 skrev (3 timer siden):

911

Hva nener du ned 9/11?

• Liker 1
Gjest janine28
Skrevet
Honey Dew skrev (11 minutter siden):

Hva nener du ned 9/11?

911

Skrevet

Fin og ærlig, styrke og skjønnhet 🥰

Låvv it så gæli ❤️

Skrevet
janine28 skrev (4 timer siden):

911

Nå forstår jeg ingenting. Dato skrives ikke på den måten.

• Liker 2
Skrevet
Honey Dew skrev (49 minutter siden):

"Someone please call 911"

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Eller 113 som vi sier i Norge, 911 i USA. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Honey Dew skrev (11 timer siden):

Hva nener du ned 9/11?

Call 911, tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (7 timer siden):

Fin og ærlig, styrke og skjønnhet 🥰

Låvv it så gæli ❤️

Det e bare priceless!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
friskbris skrev (1 time siden):

Det e bare priceless!

Noen som har skrytt av henne igjen ?

• Liker 2
Skrevet
Pusemusen skrev (2 timer siden):

Call 911, tenker jeg.

I Norge er det 113.

• Liker 1
Gjest janine28
Skrevet
AnneSusanne skrev (10 timer siden):

"Someone please call 911"

Yes...😂

Skrevet
Gjest janine28 skrev (8 timer siden):

Yes...😂

Jaja😂😂 det blir langt å kjøre hvis "911" skal rykke ut. 

Men altså, som nevnt tidligere så startet jeg å følge InstaHeidi pga at hun muligens kunne motivere meg mtp trening.

Lite visste jeg da at det var alt annet enn trening det blir snakket om på snap. Hun er nok blind for sin egen tilstand. Hun virker ikke til å ha innsikt i sin egen væremåte. Trist historikk. Ser ikke ut til at det er bedring i sikte heller. Hun kunne kanskje brukt "snap-timene" sine på å være i aktivitet og sosial omgang med andre mennesker. Det gjør godt å vite at man har noe å gå til. Kanskje være frivillig i Kirkens Bymisjon, Røde kors... JU NEIM IT. Men vi vet jo ikke hvorfor hun har uføretrygd da. Men noen timer blant folk hadde nok gjort henne godt. Kanskje hun trenger at noen kommer til henne på besøk. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnneSusanne skrev (3 timer siden):

Jaja . Det gjør godt å vite at man har noe å gå til. Kanskje være frivillig i Kirkens Bymisjon, Røde kors... JU NEIM IT. Men vi vet jo ikke hvorfor hun har uføretrygd da. Men noen timer blant folk hadde nok gjort henne godt. Kanskje hun trenger at noen kommer til henne på besøk. 

Du ser for deg at Heidi får en besøksvenn fra Trondheim Røde Kors? 

Det er mange uføretrygdede som gir av sin tid til å være frivillig. Og det er god mestring i å hjelpe andre. Det gjør noe med en, og en får tilbake mye mer enn det en gir. Anbefales!! Og Heidi skulle absolutt kommet seg ut av sin navlebeskuende verden. Men, ved nærmere ettertanke så er det ikke alle som kvalifiserer til å bli frivillig....

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Skogstrolle skrev (45 minutter siden):

Det er mange uføretrygdede som gir av sin tid til å være frivillig. Og det er god mestring i å hjelpe andre. Det gjør noe med en, og en får tilbake mye mer enn det en gir. Anbefales!! Og Heidi skulle absolutt kommet seg ut av sin navlebeskuende verden. Men, ved nærmere ettertanke så er det ikke alle som kvalifiserer til å bli frivillig....

Nettopp!!! Er ikke alle som kvaliviseres og godt er det, det er høye krav før en blir godkjent.  Men kanskje HUN hadde hatt godt av en besøksvenn.?!  Hun annerkjenner vertfall sin psysiske syke, det er veldig bra, ikke alle som kan/gjør det.,men hun vil ikke ha hjelp utenfra for hun jobber godt med seg selv. Det kan skape store dissosiasjoner til realiteten rundt en selv.

• Liker 5
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Eeh..jeg tenker mitt vedr akkurat det da,  men tanken bak det jeg skrev var at hun hadde nok kunne hatt behov for det. Lavterskel tilbud med hjemmebesøk, det fins. Ikke nødvendigvis en frivillig fra Røde Kors, det hadde tatt seg ut!! 

Men Heidi kunne jobbet som frivillig å sortert ting på en bruktbutikk el. Stått å lagd litt mat (kuttet opp og forberedt) på plasser de trenger frivillige.

Dessverre så tenker jeg at hun "har det ikke i seg". 

• Nyttig 5
Skrevet
guriland skrev (33 minutter siden):

Nettopp!!! Er ikke alle som kvaliviseres og godt er det, det er høye krav før en blir godkjent.  Men kanskje HUN hadde hatt godt av en besøksvenn.?!  Hun annerkjenner vertfall sin psysiske syke, det er veldig bra, ikke alle som kan/gjør det.,men hun vil ikke ha hjelp utenfra for hun jobber godt med seg selv. Det kan skape store dissosiasjoner til realiteten rundt en selv.

Uuupsi... ja, hun jobber veldig godt med seg selv, i følge henne selv. Glemte det litt bort. Hun trenger ingen råd med mindre hun spør spesifikt etter det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...