JojoMoyes Skrevet 1. januar #1161 Skrevet 1. januar Anneth skrev (15 minutter siden): Og jeg ser at et par kjente forfattere er blant de største fansen hun har på IG. H flyter nok veldig på det - det er næring til hennes grandiose ego. Først var jeg bombesikker på at forfatter-damene umulig kan følge henne på Snap. Etter å ha sett litt nærmere på disse to i tv-produksjoner i høst, er jeg ikke så sikker lenger. Mange likhetstrekk i oppførsel fra disse tre. Som jeg skulle skrevet det selv 👏 6
Gjest janine28 Skrevet 1. januar #1162 Skrevet 1. januar No må vi ikke dømme folk hva de skriver og legger ut
Gjest janine28 Skrevet 1. januar #1163 Skrevet 1. januar panzerpølsa skrev (2 timer siden): Og fryktelig fascinerende å se dette sirkuset som vises på snap, hvor det krangle og stemningen er horribel. For så å ta turen innom Instagram å se hvor fint og flott alt er der. Det er psykiatri på høyt nivå. Det var stygt sagt panserpølse. Du må ikke hate ih så mye
Vinnanna15 Skrevet 1. januar #1164 Skrevet 1. januar Glad jeg ikke skal på restemiddag der i dag! 🙈Eller ever! 12
Gjest janine28 Skrevet 1. januar #1165 Skrevet 1. januar Vinnanna15 skrev (29 minutter siden): Glad jeg ikke skal på restemiddag der i dag! 🙈Eller ever! Alt er bra igjen.Ringene er også fjernet siden det var mye kløe under.Matrester og annet bakterie.
Sassya Skrevet 1. januar #1166 Skrevet 1. januar Anneth skrev (10 timer siden): Og jeg ser at et par kjente forfattere er blant de største fansen hun har på IG. H flyter nok veldig på det - det er næring til hennes grandiose ego. Først var jeg bombesikker på at forfatter-damene umulig kan følge henne på Snap. Etter å ha sett litt nærmere på disse to i tv-produksjoner i høst, er jeg ikke så sikker lenger. Mange likhetstrekk i oppførsel fra disse tre. Hun møtte disse to på City Lade når de var på boksignering for noen år siden. Siden det har de ofte kommentert hennes innlegg på Instagram. 2
Sassya Skrevet 1. januar #1167 Skrevet 1. januar Vinnanna15 skrev (7 timer siden): Glad jeg ikke skal på restemiddag der i dag! 🙈Eller ever! Jeg også 🤮 Det var vel IH svar på surf and turf. 5
Zhara Skrevet 1. januar #1168 Skrevet 1. januar (endret) Lurer på om det kommer nyheter om en sydentur snart, ettersom alt snudde til det positive sånn plutselig 🤔👩❤️👨🏖🌞. Her snur det raskere enn lysets hastighet. Men det har egentlig kanskje alltid vært sånn... Endret 1. januar av Zhara 8
Blue Sky Skrevet 2. januar #1169 Skrevet 2. januar Det er helt forferdelig gjort å utlevere seg selv og andre, spesielt ille går det ut over Tom men også mor, under påskudd om at hun hjelper andre som også har det vanskelig. Det er synd at noen ikke ser hva hun faktisk driver med og til og med gir henne ros for det hun gjør. 6 8
JojoMoyes Skrevet 2. januar #1170 Skrevet 2. januar Blue Sky skrev (7 minutter siden): Det er helt forferdelig gjort å utlevere seg selv og andre, spesielt ille går det ut over Tom men også mor, under påskudd om at hun hjelper andre som også har det vanskelig. Det er synd at noen ikke ser hva hun faktisk driver med og til og med gir henne ros for det hun gjør. Det burde vært moderatorer på snap! Altså et regelverk som ble fulgt opp . Så alle måtte forholdt seg til det eller blitt utestengt . Ikke lov å utlevere og eksponere andre som en regel. Fått stoppet mange influensere og «kjente folk « fra mye søppel de deler da.Familiemedlemmer og barn hadde blitt skånet. Utopi I Know men håp er lov🤞🏻 2 11
Mina 2 Skrevet 2. januar #1171 Skrevet 2. januar Skjønner ikke hva Tom ser i den førkja der. Hun er jo helt uspiselig. Lurer jo på hva det er med han som gjør at han ikke drar fra henne. 11 3
JojoMoyes Skrevet 2. januar #1172 Skrevet 2. januar Mina 2 skrev (26 minutter siden): Skjønner ikke hva Tom ser i den førkja der. Hun er jo helt uspiselig. Lurer jo på hva det er med han som gjør at han ikke drar fra henne. Han har jo gjort det 1 gang . Det var ikke lite dritt hun lirte av seg om han med grining og skriking og ju najm it den gangen på snap . Likevel er han tilbake🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 6 1
Pigaloppa Skrevet 2. januar #1173 Skrevet 2. januar Mina 2 skrev (28 minutter siden): Skjønner ikke hva Tom ser i den førkja der. Hun er jo helt uspiselig. Lurer jo på hva det er med han som gjør at han ikke drar fra henne. Det samme med Tom som med andre som blir utsatt for vold. Det er dessverre ikke bare å dra 6
Blue Sky Skrevet 2. januar #1174 Skrevet 2. januar (endret) JojoMoyes skrev (32 minutter siden): Han har jo gjort det 1 gang . Det var ikke lite dritt hun lirte av seg om han med grining og skriking og ju najm it den gangen på snap . Likevel er han tilbake🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Hun kalte ham vel både narcissist og det som verre er den gangen. Og sa at han hadde vært sammen med henne fordi han solte seg i glansen av henne og hennes «offentlighet», og det tenker jeg stemmer ganske godt. I tillegg liker han nok utseendet hennes, det outrerte overdrevne Dolly Parton-aktige. Endret 2. januar av Blue Sky Skrivefeil 6 1
Gjest janine28 Skrevet 2. januar #1175 Skrevet 2. januar Mina 2 skrev (1 time siden): Skjønner ikke hva Tom ser i den førkja der. Hun er jo helt uspiselig. Lurer jo på hva det er med han som gjør at han ikke drar fra henne. Gratis bolig og stell
loffen Skrevet 2. januar #1176 Skrevet 2. januar Koser meg med å se på henne som lager hjemmelaget pizza i dag igjen. Med spisspaprika, champion og to hele poser med chedderost. Følger med i spenning for å se om det blir 'innbakt' eller vanlig. Synes det er så artig med den presiseringen av spisspaprikaen altså, og forklaring på hvordan den smaker kontra vanlig paprika. 10 1
loffen Skrevet 2. januar #1177 Skrevet 2. januar Herregud, hun skal ha en hel mozarella oppå der igjen. 3
Anita321 Skrevet 2. januar #1178 Skrevet 2. januar (endret) loffen skrev (25 minutter siden): Koser meg med å se på henne som lager hjemmelaget pizza i dag igjen. Med spisspaprika, champion og to hele poser med chedderost. Følger med i spenning for å se om det blir 'innbakt' eller vanlig. Synes det er så artig med den presiseringen av spisspaprikaen altså, og forklaring på hvordan den smaker kontra vanlig paprika. 😂😂😂😂. Ja, dama snakket om å ha sunnere matvaner. Hun starter året med "gourmetpizza'n" med feit pølse og ferdigbunn😂😂😂😂. Det sier jo litt... Spiser "junkfood" flere dager i uken. Penger til å reparere bil ser hun ikke ut til å prioritere. Hun bestiller heller noen flere kremmer til kr 700 og litt mer klær. Alt på tilbud, selvfølgelig 😂👍 I de neste ukene så får vi mer "gnål" om ankelen, og hvor dyrt det er å reparere bil. I tillegg at hun netthandler(antirynkekremmer, mascara og klær). Endret 2. januar av Anita321 6 2
JojoMoyes Skrevet 2. januar #1179 Skrevet 2. januar loffen skrev (22 minutter siden): Herregud, hun skal ha en hel mozarella oppå der igjen. Klarer hun faktisk å si mozzarella ? Har hun ikke vridd på det ? 3
loffen Skrevet 2. januar #1180 Skrevet 2. januar JojoMoyes skrev (7 minutter siden): Klarer hun faktisk å si mozzarella ? Har hun ikke vridd på det ? Jo hun sa faktisk det. Men så skulle det også være roccala oppå. 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå