Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zhara skrev (2 timer siden):

Er redd det har blitt en kald, egoistisk og narsissistisk verden jeg da🥺

Ja, den kommentaren må jo ha blitt sendt til henne som ironi !

• Liker 5
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LenaBAL skrev (5 minutter siden):

Ja, den kommentaren må jo ha blitt sendt til henne som ironi !

Helt klart!

• Liker 9
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Kommentar fra en følger om at verden hadde vært et bedre sted om flere hadde vært som Heidi. Hjelpes, for et styr det hadde blitt! 🫣😂

Hva er det hun ønsker å oppnå ved å" legge ut" innlegget? Er det ikke mer normalt å svare følgeren direkte i stedet for å legge ut meldingen?Det blir oppfattet som at hun skal "bevise noe". Instaheidi mener jo at alt hun gjør og sier er riktig, og "kringkaster" alltid svar fra de som er enig med henne, mens de som er uenig med henne blokkerer hun. Selvinnsikt vil hun aldri få😂. Jeg har rett og det vil jeg alltid ha🤣

Endret av Anita321
  • Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Hva skjedde på julaften? Har vært litt av sosiale media jeg, men nå ble jeg nysgjerrig 😜

Skrevet
Skravleberta skrev (4 timer siden):

Hva skjedde på julaften? Har vært litt av sosiale media jeg, men nå ble jeg nysgjerrig 😜

H fikk et angstanfall fordi det har vært for mye stress og press, og fordi hun har styra sånn med den ankelen. Hun måtte kle av seg alle klærne og ligge på gulvet i stua hos mora til hun fikk roa seg. Så nå skal hun slutte å tenke på og å ta hensyn til alle andre - heretter skal hun bare tenke på hva som er best for henne sjøl (med alt dét innebærer).

Tror det var omtrent sånn.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Anneth skrev (2 timer siden):

H fikk et angstanfall fordi det har vært for mye stress og press, og fordi hun har styra sånn med den ankelen. Hun måtte kle av seg alle klærne og ligge på gulvet i stua hos mora til hun fikk roa seg. Så nå skal hun slutte å tenke på og å ta hensyn til alle andre - heretter skal hun bare tenke på hva som er best for henne sjøl (med alt dét innebærer).

Tror det var omtrent sånn.

Takk for oppdatering. 

Blir nok godt for henne å tenke mer på seg selv...., hvis det i det hele tatt er mulig 😉

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Skravleberta skrev (1 time siden):

Takk for oppdatering. 

Blir nok godt for henne å tenke mer på seg selv...., hvis det i det hele tatt er mulig 😉

😂😂 Ja, det spørs.....

• Liker 7
Skrevet

Nå kan hele den dramatiske episoden på julaften, leses på Instagram. For den som er interessert. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Zhara skrev (30 minutter siden):

Nå kan hele den dramatiske episoden på julaften, leses på Instagram. For den som er interessert. 

Kan noen legge det ut her? Jeg er sperra på IG.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Ja kan noen legge ut her ? Vi er mange som har skrevet at fru pigalopp bør skjemmes og blitt bannet 🙈😂

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Kort fortalt:

* Jula er alltid vanskelig pga diverse ting som er hemmelige. 

* Denne julaften var det mye greier - smått og stort - som gjorde alt verre.

* Ankeloperasjon bare 3 uker før jul.

*Kroppen kunne endelig slappe av ➡️ ble svett, kvalm, gråt ukontrollert ➡️ rev av seg alle klærne, la seg på stuegulvet.

* Fikk trøst av elsklingen.

* Løsning: Ta bedre vare på seg selv, sette egne behov først, slutte å tilpasse seg andres behov/krav.

• Liker 4
Skrevet

Heidi sliter nok med mer en fruene her på KG vil forstå. Heidi fikk ett angst/ panikkanfall og de som ikke vet hva det innebærer bør holde munn. At Heidi går på snap/ Instagram og forteller om hva hun sliter med er hennes måte å bearbeide det hun sliter med. Om man ikke syns noe om det så gå å finn på noe annet enn å henge ut ett sårbart menneske.

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett og spekulasjon. 

Sol, admin. 

Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Jeg fikk tilsendt screenshot 😉

• Liker 2
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Ikke jeg 🙄

Skrevet
Blue Sky skrev (4 timer siden):

JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

Ikke jeg 🙄

Er det mulig 😂😂😂 Gå inn på Instagram og dersom man ikke kommer inn på Instaheidi sin Instagram så er det kanskje en grunn for det.

Skrevet
Sol 54 skrev (6 timer siden):

Heidi sliter nok med mer en fruene her på KG vil forstå. Heidi fikk ett angst/ panikkanfall og de som ikke vet hva det innebærer bør holde munn. At Heidi går på snap/ Instagram og forteller om hva hun sliter med er hennes måte å bearbeide det hun sliter med. Om man ikke syns noe om det så gå å finn på noe annet enn å henge ut ett sårbart menneske.

Det er nok ikke akkurat det med panikkanfall det reageres på, ei heller at hun sliter psykisk. 

Men det at hun kun tar offer-rollen og aldri tar ansvar for noe selv, er både frustrerende og provoserende. 

Hun evner ikke å se ting fra andres synspunkt, og at hun nå skal prioritere seg selv, blir jo helt latterlig, for det eneste hun tenker på er jo seg selv. 

Jeg har vært en av de som har forsvart Heidi her inne, for jeg syns enkelte kommentarer er langt over streken. 

Men etter den ranten om Fabian Stang, og hvor urettferdig det var at han fikk hjelp (av div. årsaker), mistet jeg ALL sympati med henne. 

Hun selv, som er psykisk syk, evner ikke å ha empati med andre som er psykisk syke. Skammelig! 

• Liker 7
  • Nyttig 16
Skrevet
Skravleberta skrev (32 minutter siden):

Det er nok ikke akkurat det med panikkanfall det reageres på, ei heller at hun sliter psykisk. 

Men det at hun kun tar offer-rollen og aldri tar ansvar for noe selv, er både frustrerende og provoserende. 

Hun evner ikke å se ting fra andres synspunkt, og at hun nå skal prioritere seg selv, blir jo helt latterlig, for det eneste hun tenker på er jo seg selv. 

Jeg har vært en av de som har forsvart Heidi her inne, for jeg syns enkelte kommentarer er langt over streken. 

Men etter den ranten om Fabian Stang, og hvor urettferdig det var at han fikk hjelp (av div. årsaker), mistet jeg ALL sympati med henne. 

Hun selv, som er psykisk syk, evner ikke å ha empati med andre som er psykisk syke. Skammelig! 

Ser du hva skriver!  

Skrevet

Av Heidi blir man blokkert over en lav sko. Jeg kommenterte en gang på Instagram via storyen hennes at jeg syns det hadde vært kjipt om det var meg hun filmet i badetøy og gjorde narr av. Da fikk jeg et fint svar egentlig, hvor hun påpekte at hun aldri ville gjort det mot meg. To dager senere var jeg plutselig blokkert. Forsto ikke det, for jeg skrev ingenting ufint. Men hun takler overhodet ikke kritikk, selv om man skriver det på en konstruktiv måte.

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Sol 54 skrev (12 timer siden):

Henges ut klarer hun helt på egenhånd! Det har hun aldri trengt hjelp til! Nei hun får ikke bearbeidet noe som helst ved å holde en monolog på snap/insta . Stakkars moren som blir hengt ut offentlig av datteren hver eneste bidige gang hun er på besøk. Hun hadde nok trengt mer proff hjelp en en psykiater å tømme seg til i 7 år. Trist at ikke sånne tilfeller blir fanget bedre opp og får rett hjelp….

• Liker 5
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...