Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 
Sol, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vinnanna15 skrev (44 minutter siden):

Morsomt med filter da😂

Og for ikke å snakke hvor vakker en kan bli😂😂😂kanskje ikke alltid kremer klarer all jobben🙊

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Fått reklame mellom snappene også nå🥳🥳🥳

Skrevet
friskbris skrev (1 time siden):

Hun klarte å sabotere juleplanene hans ja….

Det er bare så skammelig. Æ æ æ og mæ mæ mæ skal alltid komme først i rekken. At T lar seg herse med på denne måten, viser bare at H er sjefen uansett hva det gjelder, og han lar henne være det.

Hadde hun hatt en snev av omtanke for andre, så hadde hun insitert på at han skulle dra hjem til sin gamle mor!

At hun er ego skjønner jo alle, men ille at han ikke slår i bordet og viser seg som en MANN 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Alisha* skrev (2 timer siden):

Altså disse leppene… For ikke å nevne den sinnsyke sminken… Ikke for alt i verden ville jeg vist meg for folk slik. 🙈

Tom får nok værsegod være hos henne i jula, hun trenger jo hjelp må vite. Noe så stakkarslig som IH har jeg aldri sett. Snart 60 og totalt hjelpesløs i absolutt ALT.

Vulgært 

Endret av Anita321
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Jaggu ikke godt å tyde « hvem, hva, hvor & hvordan» julen blir😉

IMG_0952.jpeg

Endret av Full kontroll
Skrevet

Så da ble det ikke Danmark i jula på Tom? Seriøst? 

• Liker 11
Skrevet
Full kontroll skrev (9 timer siden):

IMG_0952.jpeg

Uansett hva det er klarer hun å komme med stikk til «de nære», ting de har gjort eller ikke gjort …   Syntes T bør dra til sin gamle mor, som helt sikkert hadde satt så pris på det. 

Og full forståelse til de som har satt foten ned til henne og holder henne på armlengds avstand. De har nok gjennomgått mye før det endte slik.  

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Blue Sky skrev (14 timer siden):

Så da ble det ikke Danmark i jula på Tom? Seriøst? 

Nei den planen greide H så klart å ødelegge! De skal visstnok til hennes mor istedenfor. Viktigere det, må vite !

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Vinnanna15 skrev (På 4.12.2025 den 20.09):

Men ikke hvis du skal snappe til flere hundre kanskje? Lekkert når jura dingla og neglskraperen gikk til flaxkalenderen isteden 😂

Har kjøpt sæ ny BH idag, på SALG så klart 🤣 men den var aaaaltfor mye vattert, må vite 

• Liker 2
Gjest Det handler om deg
Skrevet
Maia3 skrev (4 minutter siden):

Har kjøpt sæ ny BH idag, på SALG så klart 🤣 men den var aaaaltfor mye vattert, må vite 

Blir fint det ☺️🤩

Gjest janine28
Skrevet
Zhara skrev (18 timer siden):

Og for ikke å snakke hvor vakker en kan bli😂😂😂kanskje ikke alltid kremer klarer all jobben🙊

Nei det kan ikke..

Gjest janine28
Skrevet
Full kontroll skrev (17 timer siden):

IMG_0952.jpeg

Her var det mye surr...to be or not to be..

Gjest janine28
Skrevet

Nå laget hun middag m pasta. Så ut som oppkast. Melk og vann...

Skrevet

Men hun har ikke nevnt på snap at juleplanene har blitt endret eller? Hun er vel såpass taktisk at hun har vett til å holde munn om det. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (44 minutter siden):

Men hun har ikke nevnt på snap at juleplanene har blitt endret eller? Hun er vel såpass taktisk at hun har vett til å holde munn om det. 

(får ikke hørt gjennom snapp på nytt akkurat nå )

Mener hun var på nippen til å nevne noe om julen  i dag, men endte opp med ,- skal ikke gå inn på det no.

To be continued ... 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
Gjest Det handler om deg
Skrevet
Full kontroll skrev (12 minutter siden):

(får ikke hørt gjennom snapp på nytt akkurat nå )

Mener hun var på nippen til å nevne noe om julen  i dag, men endte opp med ,- skal ikke gå inn på det no.

To be continued ... 😛 

Spør henne så får du hint om det er nevnt. En spør ikke opp igjen hva det var hun sa for 1 time eller dager siden. 

Skrevet
Det handler om deg skrev (1 minutt siden):

Spør henne så får du hint om det er nevnt. En spør ikke opp igjen hva det var hun sa for 1 time eller dager siden. 

Jeg har blitt sperra så mange ganger av henne pga mine frekke spørsmål og råd at jeg tør ikke mer 😂

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...