Zhara Skrevet 4. desember 2025 #861 Skrevet 4. desember 2025 Men skjønner ikke IH at det forteller alt om henne selv, når neste ingen i nærmeste familie har gitt lyd fra seg!! Men det er jo ikke noe livstruende hun har vært borti heller da🤔 13 1
Sol Rampelyset Skrevet 4. desember 2025 #862 Skrevet 4. desember 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og krenkende innlegg. Sol, admin. 1 1
Turkis Sau Skrevet 4. desember 2025 #863 Skrevet 4. desember 2025 Vinnanna15 skrev (4 timer siden): Går jo ann å bruke bh selvom man har operert ankelen synes jeg. Bare 3 i familien-bare trist. Dette er fascinerende. Du kritiserer et menneske for å ikke bruke BH. Denne tråden er helt skakkjørt. 7 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 4. desember 2025 #864 Skrevet 4. desember 2025 Vinnanna15 skrev (4 timer siden): Går jo ann å bruke bh selvom man har operert ankelen synes jeg. Bare 3 i familien-bare trist. Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kaste BHen. Befriende.
Vinnanna15 Skrevet 4. desember 2025 #865 Skrevet 4. desember 2025 Det handler om deg skrev (7 minutter siden): Første jeg gjør når jeg kommer hjem er å kaste BHen. Befriende. Men ikke hvis du skal snappe til flere hundre kanskje? Lekkert når jura dingla og neglskraperen gikk til flaxkalenderen isteden 😂 3 5
Vinnanna15 Skrevet 4. desember 2025 #866 Skrevet 4. desember 2025 Turkis Sau skrev (38 minutter siden): Dette er fascinerende. Du kritiserer et menneske for å ikke bruke BH. Denne tråden er helt skakkjørt. Går alltid uten bh eller med sportsbh hjemme. Men jeg snapper ikke til flere hundre mens jura dingler🙈 1 4
Blue Sky Skrevet 4. desember 2025 #867 Skrevet 4. desember 2025 Vinnanna15 skrev (20 minutter siden): Går alltid uten bh eller med sportsbh hjemme. Men jeg snapper ikke til flere hundre mens jura dingler🙈 Mange titalls tusen 🫣 2
Gjest Det handler om deg Skrevet 4. desember 2025 #868 Skrevet 4. desember 2025 Vinnanna15 skrev (40 minutter siden): Men ikke hvis du skal snappe til flere hundre kanskje? Lekkert når jura dingla og neglskraperen gikk til flaxkalenderen isteden 😂 Nei 🤣
Vinnanna15 Skrevet 4. desember 2025 #869 Skrevet 4. desember 2025 Blue Sky skrev (1 time siden): Mange titalls tusen 🫣 Er det såpass ja 😆
Blue Sky Skrevet 4. desember 2025 #870 Skrevet 4. desember 2025 Vinnanna15 skrev (37 minutter siden): Er det såpass ja 😆 Sjekka det nå. 58.000 følgere på snap.
Skravleberta Skrevet 4. desember 2025 #871 Skrevet 4. desember 2025 Maia3 skrev (10 timer siden): Stor nedtur ang ankelen. Hun får ikke ta stingene før den 19. Hun skal være diva (egne ord) og bare kommandere T rundt. Han kom med frokost til henne og han sa: det gjør jeg ofte. Hun: Du må bare itj skryt på dæ nåkka som itj e sant. Hun nedverdiger jo fyren HELE tiden! Ingenting er bra nok noensinne. Hun har bare fått mld fra 3 stk i den STORE familien sin, og det er helt forferdelig. Såååå glad hun har følgere som viser omsorg. Djiiiises Akkurat den kommentaren til Tom oppfattet jeg som humor. Jeg kunne sagt det samme til min mann, som humor. 5
Vinnanna15 Skrevet 5. desember 2025 #872 Skrevet 5. desember 2025 Blue Sky skrev (2 timer siden): Sjekka det nå. 58.000 følgere på snap. Imponerende!
Sassya Skrevet 5. desember 2025 #873 Skrevet 5. desember 2025 Blue Sky skrev (13 timer siden): Hun innrømmer jo nå faktisk at hun overdrev treningen av ankelen etter forrige operasjon da. Du verden! Hun levde jo i sofaen i flere måneder etter forrige operasjon. Var vel knapt utenfor leiligheten i den perioden. Hun skryter jo at hun trener så mye. Men det virker ikke sånn når man ser på hvordan hun går på krykker. Hun som fikk så mye skryt av fysioterapeut for det. Hun hadde store problemer å komme seg opp trappa. Og krykkene var altfor høye. Rart at hun som trener så mye har så lite armstyrke. 6 3
Hønemoor Skrevet 5. desember 2025 #874 Skrevet 5. desember 2025 Jeg har tidligere reagert veldig på ting hun har sagt og gjort på snap, feks da dem har vært på reise og sånn. Husker og hun var ganske ekkel og fæl mot Tom da de var med på charterfeber (sånn jeg ble introdusert for henne). Men jeg må være ærlig å si at jeg ikke kjenner meg helt igjen i de siste kommentarene her inne. Jeg syns hun har roet seg ganske ned på snap, og er mye mer likendes. Hun viser takknemlighet ovenfor Tom og de kommentarene flere syns har vært ufine, har jeg oppfattet som kjærlig humør. Så jeg syns mange er urettferdige her inne, for jeg ser bare ikke den samme tonen som dere snakker om. 5 2
panzerpølsa Skrevet 5. desember 2025 #875 Skrevet 5. desember 2025 Hønemoor skrev (3 timer siden): Jeg har tidligere reagert veldig på ting hun har sagt og gjort på snap, feks da dem har vært på reise og sånn. Husker og hun var ganske ekkel og fæl mot Tom da de var med på charterfeber (sånn jeg ble introdusert for henne). Men jeg må være ærlig å si at jeg ikke kjenner meg helt igjen i de siste kommentarene her inne. Jeg syns hun har roet seg ganske ned på snap, og er mye mer likendes. Hun viser takknemlighet ovenfor Tom og de kommentarene flere syns har vært ufine, har jeg oppfattet som kjærlig humør. Så jeg syns mange er urettferdige her inne, for jeg ser bare ikke den samme tonen som dere snakker om. Må si meg enig. Og enkelte herinne er bare ute etter å være mest mulig jævlige for å stille og såre. At IH er problematisk, helt klart. Men det er jaggu disse brukerne som bare kommer med usaklig kritikk også. Men det virker som det er helt innafor oppførsel, bare ikke hos IH. 1 4
Skogstrolle Skrevet 5. desember 2025 #876 Skrevet 5. desember 2025 Sassya skrev (6 timer siden): Hun levde jo i sofaen i flere måneder etter forrige operasjon. Var vel knapt utenfor leiligheten i den perioden. Hun skryter jo at hun trener så mye. Men det virker ikke sånn når man ser på hvordan hun går på krykker. Hun som fikk så mye skryt av fysioterapeut for det. Hun hadde store problemer å komme seg opp trappa. Og krykkene var altfor høye. Rart at hun som trener så mye har så lite armstyrke. Vi kan vel alle være enige om at hun ikke helt har taket på krykkene, men la henne få leve i trua 🤗 Og de frokostkommentarene dem i mellom er humor. Skjønner ikke hvis folk tror noe annet. Godslig småspark sagt med glimt i øyet. 2 3
Blue Sky Skrevet 5. desember 2025 #877 Skrevet 5. desember 2025 (endret) Skogstrolle skrev (3 timer siden): Vi kan vel alle være enige om at hun ikke helt har taket på krykkene, men la henne få leve i trua 🤗 Og de frokostkommentarene dem i mellom er humor. Skjønner ikke hvis folk tror noe annet. Godslig småspark sagt med glimt i øyet. Jeg oppfattet også kommentaren hennes som litt passiv-aggressiv, så vi oppfatter nok ting ulikt. Endret 5. desember 2025 av Blue Sky 5 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 5. desember 2025 #878 Skrevet 5. desember 2025 Inntil hun slutter med u name it, ting og tang og blablabla slutter jeg å følge 😬😅. God helg.
loffen Skrevet 5. desember 2025 #879 Skrevet 5. desember 2025 Skjønner ikke at det skal være sånn styr å ta stingene?? Det tar jo bare ti minutter liksom. Bare bra de sitter lenge nok! Sier jeg som har opplevd at operasjonssår har sprukket opp like etter sting ble tatt 3 1 2
Maia3 Skrevet 5. desember 2025 #880 Skrevet 5. desember 2025 Det handler om deg skrev (1 time siden): Inntil hun slutter med u name it, ting og tang og blablabla slutter jeg å følge 😬😅. God helg. Og eine med det andre, whatever og blablabla som du sier, og ikke minst den berømte ankelen 🤣 P.s. PIZZA til middag idag også 🍪 hjelpes God helg 😀 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå