AnneSusanne Skrevet 3. desember 2025 #841 Skrevet 3. desember 2025 Det handler om deg skrev (24 minutter siden): Ja, klart. Blomster på sykehuset er fyfy. Hun fikk da konfekt fra Europris istedet for blomster på hospitalet. Det var koselig gjort av Tom. Spørs hva Heidi tenker🤞 3
Skogstrolle Skrevet 3. desember 2025 #842 Skrevet 3. desember 2025 AnneSusanne skrev (1 minutt siden): Hun fikk da konfekt fra Europris istedet for blomster på hospitalet. Det var koselig gjort av Tom. Spørs hva Heidi tenker🤞 I en Bunnprispose 🤭 2 2
AnneSusanne Skrevet 3. desember 2025 #843 Skrevet 3. desember 2025 Skogstrolle skrev (Akkurat nå): I en Bunnprispose 🤭 Jaa😂😂💪 2
Gjest Mariska57 Skrevet 3. desember 2025 #844 Skrevet 3. desember 2025 Skogstrolle skrev (Akkurat nå): I en Bunnprispose 🤭 Romantisk...T prøver iallefall
AnneSusanne Skrevet 3. desember 2025 #845 Skrevet 3. desember 2025 Mariska57 skrev (Akkurat nå): Romantisk...T prøver iallefall Ja jeg tenker også at han prøver, det er omtenksomt og søtt gjort☺️ 2
Maia3 Skrevet 3. desember 2025 #846 Skrevet 3. desember 2025 AnneSusanne skrev (13 minutter siden): Ja jeg tenker også at han prøver, det er omtenksomt og søtt gjort☺️ Absolutt. Hadde vel blitt spetakkel om han kom tomhendt 3 2
Full kontroll Skrevet 3. desember 2025 #847 Skrevet 3. desember 2025 (endret) Hører aldri om disse ryggsmertene ell, eks under trening - metoder, eller x-antall timer foran jallatv'n sittende henslengt på rygg ?? 😛 (bare på sykehus, der hun angivelig tror at medisinskapet står på vidt gap, for henne, eller? ) Endret 3. desember 2025 av Full kontroll 5 8
Salmonella Skrevet 3. desember 2025 #848 Skrevet 3. desember 2025 Prøver igjen jeg. Den såkalte møkka under neglene, er ikke det bare hennes egne negler man skimter? Forøvrig kan jo denne tråden døpes om til IH minutt for minutt. Det er visst ingen grenser for hva folk tenker de må kommentere av det IH poster 🤣🤣 Hvem bryr seg om hvilken pose sjokoladen blir levert i? 🙈 2 3
Lunabelle Skrevet 3. desember 2025 #849 Skrevet 3. desember 2025 Salmonella skrev (10 minutter siden): Prøver igjen jeg. Den såkalte møkka under neglene, er ikke det bare hennes egne negler man skimter? Forøvrig kan jo denne tråden døpes om til IH minutt for minutt. Det er visst ingen grenser for hva folk tenker de må kommentere av det IH poster 🤣🤣 Hvem bryr seg om hvilken pose sjokoladen blir levert i? 🙈 Det er nok hennes egne negler ja, men med mindre hun driver med mekking av bil som hobby så finnes det ingen unnskyldning for at de er så møkkete likevel. Og når det gjelder posen, så er det nok ingen som bryr seg så mye om hvor både gaven og posen er fra, som IH selv 😅 10
Salmonella Skrevet 3. desember 2025 #850 Skrevet 3. desember 2025 Lunabelle skrev (25 minutter siden): Det er nok hennes egne negler ja, men med mindre hun driver med mekking av bil som hobby så finnes det ingen unnskyldning for at de er så møkkete likevel. Og når det gjelder posen, så er det nok ingen som bryr seg så mye om hvor både gaven og posen er fra, som IH selv 😅 Men da er det jo mest sannsynlig ikke møkk da, det er omrisset/skyggen av de egentlige neglene hennes. Neida, ingen her som bryr seg om den posen, kun IH 🫠 2
Sassya Skrevet 3. desember 2025 #851 Skrevet 3. desember 2025 IH forstå ikke at det er helsepersonell som bestemmer og avgjøre hvilken smertestillende hun trenger og får. Det er ikke noe en pasient kan presisere og kreve i forkant. Men hun er jo vant med selvdiagnosering og selvmedisinering. Hun vet best selv. Hvordan kroppen reagerer på smerter og operasjon er veldig individuelt. Selv om hun hadde sterke smerter etter siste operasjon betyr det ikke at smertene etter denne operasjon blir lik. Parcet er alltid første valg som smertestillende, men regner med at hun i tillegg har fått pinex forte, paralgin forte eller tramadol. Hun hadde vel mere lyst på noe sterkere💊💊💊 Det er også vanlig å fjerne kunstig negler og klippe lange negler. Det er ikke anbefalt å ta med egne smertestillende ved operasjon og sykehusopphold da helsepersonell trenger full oversikt over hvilke smertestillende man får. 1 7
garfunkel Skrevet 3. desember 2025 #852 Skrevet 3. desember 2025 Salmonella skrev (55 minutter siden): Men da er det jo mest sannsynlig ikke møkk da, det er omrisset/skyggen av de egentlige neglene hennes. Er hennes negler kullsorte da? Snart kommer vel storytime rundt siste døgnet 4 6
Honey Dew Skrevet 3. desember 2025 #853 Skrevet 3. desember 2025 Salmonella skrev (2 timer siden): Prøver igjen jeg. Den såkalte møkka under neglene, er ikke det bare hennes egne negler man skimter? Forøvrig kan jo denne tråden døpes om til IH minutt for minutt. Det er visst ingen grenser for hva folk tenker de må kommentere av det IH poster 🤣🤣 Hvem bryr seg om hvilken pose sjokoladen blir levert i? 🙈 Det er det nok, men ens egne negler er ikke svarte naturlig. Det er møkk. 5
Sol Rampelyset Skrevet 3. desember 2025 #854 Skrevet 3. desember 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og krenkende innlegg. Sol, admin. 1 2
loffen Skrevet 3. desember 2025 #855 Skrevet 3. desember 2025 Salmonella skrev (6 timer siden): Men da er det jo mest sannsynlig ikke møkk da, det er omrisset/skyggen av de egentlige neglene hennes. Neida, ingen her som bryr seg om den posen, kun IH 🫠 Ærlig talt... skygge? Nei det er gammelt lim eller skitt. Uhygienisk a.f. på sykehus under operasjon uansett! 6 8
Blue Sky Skrevet 4. desember 2025 #856 Skrevet 4. desember 2025 Hun innrømmer jo nå faktisk at hun overdrev treningen av ankelen etter forrige operasjon da. Du verden! 3
Maia3 Skrevet 4. desember 2025 #857 Skrevet 4. desember 2025 Blue Sky skrev (1 time siden): Hun innrømmer jo nå faktisk at hun overdrev treningen av ankelen etter forrige operasjon da. Du verden! Stor nedtur ang ankelen. Hun får ikke ta stingene før den 19. Hun skal være diva (egne ord) og bare kommandere T rundt. Han kom med frokost til henne og han sa: det gjør jeg ofte. Hun: Du må bare itj skryt på dæ nåkka som itj e sant. Hun nedverdiger jo fyren HELE tiden! Ingenting er bra nok noensinne. Hun har bare fått mld fra 3 stk i den STORE familien sin, og det er helt forferdelig. Såååå glad hun har følgere som viser omsorg. Djiiiises 12
Vinnanna15 Skrevet 4. desember 2025 #858 Skrevet 4. desember 2025 Går jo ann å bruke bh selvom man har operert ankelen synes jeg. Bare 3 i familien-bare trist. 6 1
Ananais Skrevet 4. desember 2025 Forfatter #859 Skrevet 4. desember 2025 Hadde vært rasende om mora mi hadde utlevert meg på sin offentlige snapkonto, slik IH gjør. For ei trollkjærring! 6 12
Gjest Det handler om deg Skrevet 4. desember 2025 #860 Skrevet 4. desember 2025 Ananais skrev (51 minutter siden): Hadde vært rasende om mora mi hadde utlevert meg på sin offentlige snapkonto, slik IH gjør. For ei trollkjærring! Nevnte hun noen med navn da? Kan jo være egne søsken eller tante hennes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå