Maia3 Skrevet 25. november 2025 #701 Skrevet 25. november 2025 Sandie skrev (16 minutter siden): Uakseptabel oppførsel av begge to er min første tanke. Kunder som hisser seg opp med en gang har man ikke lyst å gi god service. Og på den annen side: Ansatte som viser fingeren i møte med kunder hører ikke hjemme i et serviceyrke. E det nåkka æ hate såååå jævlig, så e det dårlig søøørvis! Enig i det,MEN enkelte kunder kan få blodet til å koke, og IH kan sikkert irritere på seg en gråstein. Man skal dog yte god service uansett. 7 1
AnneSusanne Skrevet 25. november 2025 #702 Skrevet 25. november 2025 Sandie skrev (40 minutter siden): Uakseptabel oppførsel av begge to er min første tanke. Kunder som hisser seg opp med en gang har man ikke lyst å gi god service. Og på den annen side: Ansatte som viser fingeren i møte med kunder hører ikke hjemme i et serviceyrke. Jeg er enig i det du skriver. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke betjeninga gav Heidi den kylling hun pekte på. Det hadde vært isipisi lett ting å gjøre, tenker jeg. Uansett viser man ikke fingeren til kollegaen mens kunden ser det. Makan til uproff serviceansatt. 1 6
Gjest Mariska57 Skrevet 25. november 2025 #703 Skrevet 25. november 2025 Ble blokka fra hu. Jeg nevte bare at Tom så drittlei ut.. Tenker på om hun har bare snapchat som venn siden hun forteller alt der. Evig mas om ankelen og sminken som ser ikke ut.huh..
Maia3 Skrevet 25. november 2025 #704 Skrevet 25. november 2025 Mariska57 skrev (3 minutter siden): Ble blokka fra hu. Jeg nevte bare at Tom så drittlei ut.. Tenker på om hun har bare snapchat som venn siden hun forteller alt der. Evig mas om ankelen og sminken som ser ikke ut.huh.. Hun blokkerer alle som sier henne imot. Ei jeg kjenner blei blokkert fordi hun spurte henne pent, om hun vær så snill kunne la være og rope så høyt. Heidi brølte tilbake at nei, det kunne hun slettes ikke gjøre, og blokkerte henne promte. Hun er ikke vel bevart. Hun må huske på at følgerne er hennes "kunder," når hun skriker om dårlig service!! Men, det gjelder vel ikke henne selv 5 6
Shila90 Skrevet 25. november 2025 #705 Skrevet 25. november 2025 Jeg sitter og håper på at den ansatte på denne butikken er her inne 😂 Skulle likt å høre den andre siden av denne saken 🤞 12 2
Full kontroll Skrevet 25. november 2025 #706 Skrevet 25. november 2025 (endret) Ho bak disken er nok opplærd og prinsippfast til at "gamle" varer skal ut ført (selv om jeg tolket kyllingen som nystekt) "alle" Trh kjenner vel IH?? Her er det to sider 😕 Ser TT nå bruker "stemmen" fra henne i videoer ;- ska æ træn i dag, nei, det ska æ itj, koffer ska æ itj dt, neij, forde dt e hælg òg da ska vi kos oss og ha det arti Endret 25. november 2025 av Full kontroll 5
friskbris Skrevet 25. november 2025 #707 Skrevet 25. november 2025 Hun møtte vel serviceutgaven av seg selv, rett og slett 🤡 9 2
Me for life Skrevet 25. november 2025 #708 Skrevet 25. november 2025 Forresten Heidi, alle kyllingene stekes likt. Det at en er lysere eller mørkere enn en annen kommer kun fra mengden krydder på den. Mye krydder gjør den mørk. 11
Zhara Skrevet 25. november 2025 #709 Skrevet 25. november 2025 friskbris skrev (15 minutter siden): Hun møtte vel serviceutgaven av seg selv, rett og slett 🤡 Der sa du d!! Møtte seg selv i døra der. Det gjør bare godt tenker jeg. Kanskje hun har sett IH på snap, og vet hvordan hun er🤔 5 1 1
guriland Skrevet 25. november 2025 #710 Skrevet 25. november 2025 Personlig tenker jeg om historien stemmer så hadde hvem som helst kontaktet sjefen, hun gjorde ikke,bare snakker om det på snap og henger ut butikk og personalet. Hvilken som helst annen hadde tatt tak der og da, så tipper det er noe feil med den historien der,noen små detaljer som er uteblitt... 9 2
Anita321 Skrevet 25. november 2025 #711 Skrevet 25. november 2025 (endret) Zhara skrev (1 time siden): Der sa du d!! Møtte seg selv i døra der. Det gjør bare godt tenker jeg. Kanskje hun har sett IH på snap, og vet hvordan hun er🤔 Det tenkte jeg også- at den butikkansatte visste hvem hun var. Hvis den butikkansatte ikke kjente til Instaheidi, så kjente hun nok fjeset. Det er ikke første gangen Instaheidi er på Coop Mega der! Instaheidi er en ganske krevende og "vanskelig" person, og får hun det ikke som hun vil, så skjeller hun jo folk ut. Min første tanke er at Instaheidi har vært "frekk" til ansatte der tidligere. Hun vet jo alt best selv, tar aldri feil, trenger ingen råd, er nedlatende, blokkerer deg hvis du sier henne i mot osv. I Syden skjelte hun jo ut de i resepsjonen, fordi de ikke fikk ha rommet lengre uten å betale. Tom ble flau, gikk ut og betalte rommet. Det sier jo mye om henne, og hennes ganske frekke væremåte. Det er dama som kan service😂. Endret 25. november 2025 av Anita321 6 5
Anita321 Skrevet 25. november 2025 #712 Skrevet 25. november 2025 guriland skrev (1 time siden): Personlig tenker jeg om historien stemmer så hadde hvem som helst kontaktet sjefen, hun gjorde ikke,bare snakker om det på snap og henger ut butikk og personalet. Hvilken som helst annen hadde tatt tak der og da, så tipper det er noe feil med den historien der,noen små detaljer som er uteblitt... Tonefallet hennes sier jo alt, så snakker hun slik hun ofte gjør på snap med pekefinger, så "reiser vel nakkehårene" til de ansatte seg. 😂 😂 😂 Det er jo heller ikke første gangen hun er innom der.. Æ SKA HA DEN DER!!!! 5 2
Gjest Mariska57 Skrevet 25. november 2025 #713 Skrevet 25. november 2025 Hun er frekk og ufin gammel dame. Hun sa at hu vil ha navnet på sjefen og gjøre oppmerksom at det fins en uhøflig kyllindame på bak disken som nektet henne kyllingen som lå på venstre siden av fatet.. Da ble vel etterhvert...what ever..
Dude1996 Skrevet 25. november 2025 #714 Skrevet 25. november 2025 Full kontroll skrev (2 timer siden): Ho bak disken er nok opplærd og prinsippfast til at "gamle" varer skal ut ført (selv om jeg tolket kyllingen som nystekt) "alle" Trh kjenner vel IH?? Her er det to sider 😕 Ser TT nå bruker "stemmen" fra henne i videoer ;- ska æ træn i dag, nei, det ska æ itj, koffer ska æ itj dt, neij, forde dt e hælg òg da ska vi kos oss og ha det arti En ting er hvis Heidi er vanskelig, men en ansatt skal ikke vise fingeren til kunden. Det er faktisk stygg oppførsel! 1 3
Veslemarthe Skrevet 25. november 2025 #715 Skrevet 25. november 2025 Dude1996 skrev (6 minutter siden): En ting er hvis Heidi er vanskelig, men en ansatt skal ikke vise fingeren til kunden. Det er faktisk stygg oppførsel! Ja, det er jeg enig i, men jeg er bittelitt skeptisk til om historien til IH stemmer overens med virkeligheten. 4 2
Full kontroll Skrevet 25. november 2025 #716 Skrevet 25. november 2025 (endret) Dude1996 skrev (12 minutter siden): En ting er hvis Heidi er vanskelig, men en ansatt skal ikke vise fingeren til kunden. Det er faktisk stygg oppførsel! Enig i det👍( men var lydløs kommunikasjon mellom henne ( hun bak disken) og kollegaen som kom til)Tipper IH lå som eder& galle oppgulp hos denne «blonde»😉 Endret 25. november 2025 av Full kontroll 3
Gjest LiteTouch Skrevet 25. november 2025 #717 Skrevet 25. november 2025 friskbris skrev (4 timer siden): Den kyllinggreia sier vel rett og slett alt om henne. Uspiselig dame. Jeg sier også hvilket fiskestykke, hvilken kylling jeg vil ha, for det må kundens faktisk få bestemme selv. Jeg forholder meg rolig og høflig, men hadde nok blitt småirritert om jeg ikke fikk det jeg ville ha.
Gjest Mariska57 Skrevet 25. november 2025 #718 Skrevet 25. november 2025 Hun hadde laget lista over julegaver som kunne kjøpes til mannfolk.OMG...så vanlige ting som de fleste klarer å tenke selv... Hun har så dårlig smak på alt og ingenting.
guriland Skrevet 25. november 2025 #719 Skrevet 25. november 2025 Anita321 skrev (55 minutter siden): Det tenkte jeg også- at den butikkansatte visste hvem hun var. Hvis den butikkansatte ikke kjente til Instaheidi, så kjente hun nok fjeset. Det er ikke første gangen Instaheidi er på Coop Mega der! Instaheidi er en ganske krevende og "vanskelig" person, og får hun det ikke som hun vil, så skjeller hun jo folk ut. Min første tanke er at Instaheidi har vært "frekk" til ansatte der tidligere. Hun vet jo alt best selv, tar aldri feil, trenger ingen råd, er nedlatende, blokkerer deg hvis du sier henne i mot osv. I Syden skjelte hun jo ut de i resepsjonen, fordi de ikke fikk ha rommet lengre uten å betale. Tom ble flau, gikk ut og betalte rommet. Det sier jo mye om henne, og hennes ganske frekke væremåte. Det er dama som kan service😂. Tenk å være kunde i hennes tidligere frisørstol da? Hva gjorde hun om kunder klagde? Klippet skjevt og klagde på saksa? Bare lurer... 5 1
ulltøffel Skrevet 25. november 2025 #720 Skrevet 25. november 2025 Anita321 skrev (46 minutter siden): Tonefallet hennes sier jo alt, så snakker hun slik hun ofte gjør på snap med pekefinger, så "reiser vel nakkehårene" til de ansatte seg. 😂 😂 😂 Det er jo heller ikke første gangen hun er innom der.. Æ SKA HA DEN DER!!!! Heidi er kjent for å rette pekefingeren mot folk. Det har hun vært i flere tiår. Den ranten vi fikk se på snap, da hun fortalte om kyllingepisoden, er slik hun ofte oppfører seg mot folk. Ja, hun sliter med ditt og datt, men det er ikke noe frikort for å være ufin. Hun var meget ufin før de psykiske problemene også. Heidi Huff kalles hun blant gamle kjente. 3 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå