Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaffeskål! skrev (13 minutter siden):

Ble det ikke noe besøk hos gullegullene? 

Tenker du på gullegullene som hun er så uheldig å ikke bo på samme sted som, slik hun sa på snap i helgen? Hun legger det frem som om de bor milevis fra hverandre, når sannheten er at det er 2,5 mils avstand og maks 50.- i bompenger. Men de er heldige gullegullene da, som får hver sin tegnebok til en hundrings neste gang de møtes😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt at hun må snakke om pris hver gang hun kjøper noe til dem. Hver eneste krone hun må bruke på noe annet enn seg selv og sin forfengelighet er tydeligvis smertefullt. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
friskbris skrev (1 minutt siden):

Sykt at hun må snakke om pris hver gang hun kjøper noe til dem. Hver eneste krone hun må bruke på noe annet enn seg selv og sin forfengelighet er tydeligvis smertefullt. 

Pinlig! Og å late som om de bor langt unna er jo bare tull. Hun kunne besøkt dem både titt og ofte. Og da er de slett ikke nødvendig å ha med noe som helst. Bare tull de greiene der. Men jeg kan forstå at man gir noe en gang i blant.   

• Liker 4
Skrevet
Ananais skrev (17 minutter siden):

Tenker du på gullegullene som hun er så uheldig å ikke bo på samme sted som, slik hun sa på snap i helgen? Hun legger det frem som om de bor milevis fra hverandre, når sannheten er at det er 2,5 mils avstand og maks 50.- i bompenger. Men de er heldige gullegullene da, som får hver sin tegnebok til en hundrings neste gang de møtes😅

Viktigere med klær å sminke til bestemor må skjønne, først meg selv så meg selv, så min neste...  hvis det er for mitt eget beste . 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Zhara skrev (18 minutter siden):

Viktigere med klær å sminke til bestemor må skjønne, først meg selv så meg selv, så min neste...  hvis det er for mitt eget beste . 

Hun er en stor egoist. Tror aldri jeg har hørt noen være så opptatt av seg og sitt som hun er. Hun tar jo ikke hensyn til noen andre, bare buser frem slik hun vil. For hun kommer i første rekke uansett. 

Endret av SkravleMaya
  • Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...