Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at de skal være nødvendig og filme hele pizza seansen hver eneste gang. Det er jo sirkumsarum alltid den samme fremgangsmåten 🤡 Og denne nye vrien med den nye blandingen med pesto og hvitløksdressing har hun også vist før. Vi har hørt hver eneste gang at hun love, love, love pesto, at dressingen er god og at hun har lainet opp alt hun skal ha på, på forhånd. Som alltid pepparoni🤣, spisspaprika, rødløk, tomat, ost og selfølgelig ananas som hun love, love, love. Klørene vaskes/ renses i alt av topping og vippene flakser rundt i håret. Alt er som det pleier. Helt nydelich 🤢

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Shila90 skrev (2 timer siden):

Han er visst ikke så interessert i det heller. Det har hun «klaget» over tidligere på story 🤦🏻‍♀️

Kan man klandre mannen, stakkars folk som må omgås henne!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er en skam at hun, med det kostholdet der, klager på maten på restauranter! 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet

Kan noen fortelle meg, sånn helt seriøst, om hun faktisk har noen diagnose ifht det verbale? Jeg har aldri hørt et voksent menneske med så vanvittige vansker for å uttale de enkleste ord, og samtidig et så snevert vokabular, med mindre det har vært noe med de. 
For om det er tilfelle, er det kanskje noe stygt å sitte her å hakke på henne.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Kan noen fortelle meg, sånn helt seriøst, om hun faktisk har noen diagnose ifht det verbale? Jeg har aldri hørt et voksent menneske med så vanvittige vansker for å uttale de enkleste ord, og samtidig et så snevert vokabular, med mindre det har vært noe med de. 
For om det er tilfelle, er det kanskje noe stygt å sitte her å hakke på henne.

Hmm,Trump sliter vel med det samme. Ordforråd som en 4 åring og tror de er besserwissere.

• Liker 6
Skrevet
Shila90 skrev (6 timer siden):

Han er visst ikke så interessert i det heller. Det har hun «klaget» over tidligere på story 🤦🏻‍♀️

Nesj, han får vel tømt seg andre steder

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Shila90 skrev (15 timer siden):

Har hun fortalt det? Uff.. 😳

• Liker 1
Skrevet
Rockefot99 skrev (34 minutter siden):

Har hun fortalt det? Uff.. 😳

Ja, dessverre 🤦🏻‍♀️

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...