Elvirra Skrevet onsdag kl. 14:30 #2121 Skrevet onsdag kl. 14:30 Nå er hun høyt oppe. Hainnla og snappa eviglange besøk på Gina Tricot og Vero Moda. Kjefta på følgere fordi hun får færre visninger (hvis jeg forstår blablabls og ju næim it rett). Har bytta hotellrom ikke mindre enn to ganger, og hun stråler av å ha satt personalet på plass selv for å få rom nr 3. TV er for lite og rommet er for lite nå også, men det fikk gå. Raust. Blusen er på vrang og buksesmekken åpen. Shotsen og øllene er åpne, og Tom får instrukser på hvordan han skal svare frekke følgere som Heidi har blokkert pga kritikk. Hold nu kæft. 17 1
Ananais Skrevet onsdag kl. 16:49 Forfatter #2122 Skrevet onsdag kl. 16:49 (endret) Når man ikke trodde heksa kunne gjøre oss målløse lenger, så gjør hun nettopp det. Herregud! Hun er så inni granskauen narsissist hu der, et prakteksemplar for psykologistudier. Hun er så fæl mot alle, uten tanke for noen andre enn seg selv. Ser at fanklubben hennes her inne har stilnet, og det var jammen på tide. For her er det faktisk ingenting igjen å forsvare. Endret onsdag kl. 17:19 av Ananais 14 9
loffen Skrevet onsdag kl. 18:22 #2123 Skrevet onsdag kl. 18:22 Er de dritings begge to? Skjønner ikke hva de sier om restaurantbesøket, jeg 🫣 Jaget vekk fra bordet og en bitch ville de skulle sitte sammen på det andre bordet? Atte hæ? 4 3
Zhara Skrevet onsdag kl. 18:26 #2124 Skrevet onsdag kl. 18:26 loffen skrev (Akkurat nå): Er de dritings begge to? Skjønner ikke hva de sier om restaurantbesøket, jeg 🫣 Jaget vekk fra bordet og en bitch ville de skulle sitte sammen på det andre bordet? Atte hæ? Hun er sååå stolt over at hun var bitch tilbake. Er så bra at noen står opp mot dette ufyselig menneske! Nå blir det full fest utover kvelden. #tøffeltom 4 4
ohmylord Skrevet onsdag kl. 18:49 #2125 Skrevet onsdag kl. 18:49 I samme setting som hun bortforklarer kleinheten av at hun irettesetter Tom, at de diskuterer/ krangler på snap. Så kjefter hun han ned igjen 🫣🤯 Stiller han spørsmål, og svarer selv. Mens hun hyler og skriker. Hun eier jo ingen manerer eller sostiale antenner. Klager, kritiserer, kjefter og smeller på alt og alle til en hver tid. Hun skal ha seg selv til å være så positiv. Men hun er jo negativ til alt som er. Da hun virkelig viser glede er når hun shopper, har shoppet, flyr gatelangs og filmer i hytt og pine og når hun får blomster på døra. For ett stusselig og tragisk liv hun må ha 👀 2 13
baremeg Skrevet onsdag kl. 19:11 #2126 Skrevet onsdag kl. 19:11 Nei Heidi, det er ikke interessant å følge deg på reiser fordi du er ræva dårlig på å filme, man blir jo sjøsyk av det og det er heller ikke interessant å se deg filme i klesbutikker som fins i Norge eller høre diskusjoner mellom deg og Tom. Det er ikke interessant å se deg filme klær du syns er fine men som er alt for dyre pga kursen. Det er ikke interessant å se deg filme de samme gatene opp og ned hver gang du er i Danmark. Du er et ufordragelig menneske som kun ser deg selv og det viser du gang på gang på Snap. Tom liker tydeligvis sånne damer og det sier mye om han. Film noe interessant og fortell om det uten å bruke bla bla bla, ting og tang , whatever etc. Du er bare ikke spennende å følge å reiser og sånn er det 12 1
Zhara Skrevet onsdag kl. 19:19 #2127 Skrevet onsdag kl. 19:19 Er det lov å reklamere for alkohol på snapchat? Noen som vet? 3
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 19:25 #2128 Skrevet onsdag kl. 19:25 Zhara skrev (5 minutter siden): Er det lov å reklamere for alkohol på snapchat? Noen som vet? 3
Full kontroll Skrevet onsdag kl. 19:36 #2129 Skrevet onsdag kl. 19:36 Full kontroll skrev (10 minutter siden): 3
Elvirra Skrevet onsdag kl. 21:26 #2130 Skrevet onsdag kl. 21:26 Hun virkelig stråler og gløder, og har hatt en kjempekveld, når hun forteller om restaurantbesøk hvor hun har lagd drama og ufred. Nok en gang. Jeg har nok vært en av de som har prøvd å balansere inntrykket litt, skyldt på sykdom, ting vi ikke vet osv, men dette er bare ren atalhet fra a til å. Eller fra blablabla til what ever. Ser jo nå at dette ikke lar seg løse ila 5-6 år i terapi. 5 10
Elvirra Skrevet onsdag kl. 21:28 #2131 Skrevet onsdag kl. 21:28 loffen skrev (3 timer siden): Er de dritings begge to? Skjønner ikke hva de sier om restaurantbesøket, jeg 🫣 Jaget vekk fra bordet og en bitch ville de skulle sitte sammen på det andre bordet? Atte hæ? Må si jeg har min tvil om at det var noen andre som var «bitch» først. 2 12
loffen Skrevet onsdag kl. 21:34 #2132 Skrevet onsdag kl. 21:34 Elvirra skrev (4 minutter siden): Må si jeg har min tvil om at det var noen andre som var «bitch» først. Jeg også. 12
Blue Sky Skrevet i går, 07:22 #2133 Skrevet i går, 07:22 Nå var det godt å bli oppdatert på eggerøre og bacon, og så ser jeg fram til resyme av gårsdagens bitchekamp 🥳 15
Zhara Skrevet i går, 09:32 #2134 Skrevet i går, 09:32 Blue Sky skrev (2 timer siden): Nå var det godt å bli oppdatert på eggerøre og bacon, og så ser jeg fram til resyme av gårsdagens bitchekamp 🥳 Tror ikke jeg orker det ufyselige menneske 🤢venter med å lese kommentarene her istedenfor 👍😄 4 8
loffen Skrevet i går, 11:22 #2135 Skrevet i går, 11:22 (endret) Utrolig at deg går an å være SÅ høy på seg selv! Autoritære frekke folk kan bare skjerpe seg altså, også så fint at hun forteller restauranten hvordan maten kan lages bedre! At folk ikke orker å se hundrevis av snapper fra klesbutikker osv. kan hun egentlig ikke forstå, hun legger jo så mye jobb i det! (I dag var hun i alle fall morsommere å se på enn Olsen Banden på påske-TV.) Endret i går, 15:21 av loffen Hadde jo glemt et ord. 10
Elvirra Skrevet i går, 14:57 #2136 Skrevet i går, 14:57 Museumet har sannelig portrætta av middelaldrende mennesker (eller mennesker fra middelalderen som de fleste andre ville ha sagt). Litt senere kom vi til de renesære, resenære (eller de fra renessansen om du vil). Hissig fordi de må læs, og det skjønner jeg, for det må være vanskelig når leseforståelse er såpass dårlig at selv med all verdens kontekst så gjetter ikke hjernen litt riktig engang. Har nok vært så som så med allmenndannelsen der ute på Ørlandet. Som om hele museet er kun tilfeldige enkeltgjenstander for henne, ikke satt i en sammenheng geografisk og tidsmessig. En del o my god, og høylydt og mye sjække her a tåm! Unga i følget ved siden av de sier også en del o my god høres det ut som. Inn i avgrensa utstillinger, piller og åpner dører hvor hun kommenterer at det sikkert ikke er lov, men hu gjør det læll hu sjø. Blir spennende i kveld da, om restaurant Flammen står til forventningene. A mor er i slaget fortida, så de får bare stramme opp personalet nå. 13 2
Elvirra Skrevet i går, 15:01 #2137 Skrevet i går, 15:01 loffen skrev (3 timer siden): Utrolig at deg går an å være SÅ høy på seg selv! Autoritære frekke folk kan bare skjerpe seg altså, også så fint at hun forteller restauranten hvordan maten kan lages bedre! At folk ikke orker å se hundrevis av fra klesbutikker osv. kan hun egentlig ikke forstå, hun legger jo så mye jobb i det! (I dag var hun i alle fall morsommere å se på enn Olsen Banden på påske-TV.) Også så stolt fordi de nekta å etterkomme eieren av restaurantens anmodning om å ikke ta opp mer enn to plasser(dvs tomannsbord til to personer)! Men Heidi ville ha firemannsbord. Når personalet henter eieren for å roe ned og ordne opp, vil jeg tro det har gått ganske langt. Å ikke ta opp større bord enn man trenger er vel en selvfølge når det er mye folk og travelt? 5 7
Full kontroll Skrevet i går, 15:32 #2138 Skrevet i går, 15:32 (endret) Elvirra skrev (34 minutter siden): Også så stolt fordi de nekta å etterkomme eieren av restaurantens anmodning om å ikke ta opp mer enn to plasser(dvs tomannsbord til to personer)! Men Heidi ville ha firemannsbord. Når personalet henter eieren for å roe ned og ordne opp, vil jeg tro det har gått ganske langt. Å ikke ta opp større bord enn man trenger er vel en selvfølge når det er mye folk og travelt? Tolket det også nesten slik at hun hadde snudd på ( 2mansbordet) bordrekken / oppsett for å kunne sitte på samme side som Tom, for igjen å kunne se utover gjestene (lokalet) ville ikke sitte med ryggen til 😕 (klarer ikke høre gjennom snap på ny ) Forskjellen på inne og utestemme er vanskelig å regulere, tydeligvis ( 😛 ) og/ eller hensyn til andre besøkende er =0 Endret i går, 15:36 av Full kontroll 8
panzerpølsa Skrevet i går, 16:55 #2139 Skrevet i går, 16:55 Rett og slett tarvelig oppførsel, å jeg hadde altså skammet meg noe fryktelig om jeg hadde reist rundt med IH. Det er på ingen måte normalt at ei dame på 60 skaper så mye kaos og drama uansett hbor hun er. Å jeg syns fryktelig synd på de som må forholde seg til det der. 6 13
Ananais Skrevet i går, 19:43 Forfatter #2140 Skrevet i går, 19:43 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Rett og slett tarvelig oppførsel, å jeg hadde altså skammet meg noe fryktelig om jeg hadde reist rundt med IH. Det er på ingen måte normalt at ei dame på 60 skaper så mye kaos og drama uansett hbor hun er. Å jeg syns fryktelig synd på de som må forholde seg til det der. Tarvelig ja! De er ganske mye eldre enn meg, men jeg og mannen min hadde aldri kunne omtalt en ansatt på en restaurant som en bitch. Det er sinnssvakt og helt ekstremt umodent å snakke sånn om et annet menneske. Jeg kjenner jeg blir så inderlig provosert over måten de oppfører seg på. Ikke minst blir jeg forbanna over at dotten sjøl ikke irettesetter oppførselen til sin «bedre» halvdel, men bare går rundt der og snakker henne etter munnen. 11 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå