Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke middag sammen med mor i dag?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Ikke middag sammen med mor i dag?

TøffelTom må underholde dronninga kan skjønne👸👑🤢

• Liker 8
Skrevet

TÅÅM? TÅM? TÅÅÅM???? KA HEITE PLASSEN HÆR! TÅÅÅÅM? TÅÅM?? SKA DU INN DÆR???

At ikke denne mannen sjemmes av å drasse med seg dette høylytte skriket over alt🥵 

• Nyttig 7
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (10 minutter siden):

TÅÅM? TÅM? TÅÅÅM???? KA HEITE PLASSEN HÆR! TÅÅÅÅM? TÅÅM?? SKA DU INN DÆR???

At ikke denne mannen sjemmes av å drasse med seg dette høylytte skriket over alt🥵 

Det der er helt forferdelig å være vitne til gjennom skjermen, så hvordan han må føle det som har henne tett på, må gudene vite. Stakkars fyr, uansett hvordan han måtte være selv. Det jævla gnålet - hele tiden. Om mora til Tom har fått tilbud om å bli med på tur (noe jeg tviler på), har hun isåfall klokelig takket nei. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Lurer virkelig på hva Tom får ut av dette forholdet. 

• Liker 4
Skrevet

Det tipper jo nesten over for IH, når hun "styrter" inn i div butikker for å filme. Rekker jo ikke komme seg ordentlig inn i butikkene, før det skal filmes i hytt og pine. Også så høylytt som hun er. Tror jeg hadde besvimt om jeg var i hennes reisefølge 🤓

Idag er både ditt og datt sååå koselig. Og ordet selvfølgelig brukes flittig, akkurat som hun ikke vet betydningen av ordet.

Kjenner jeg blir helt svett av å følge med på galskapen. Men det er vanskelig å la være 🍿

Skrevet
Ananais skrev (1 time siden):

Det der er helt forferdelig å være vitne til gjennom skjermen, så hvordan han må føle det som har henne tett på, må gudene vite. Stakkars fyr, uansett hvordan han måtte være selv. Det jævla gnålet - hele tiden. Om mora til Tom har fått tilbud om å bli med på tur (noe jeg tviler på), har hun isåfall klokelig takket nei. 

Spørst hva hun synes om at leiligheten hennes ble filmet igjen, men det vet hun vel ikke.... Hun kan sole seg ubeskyttet i bakgården, sa Instaheidi. Det bare igjen viser hvor dårlig hun er i norsk! Ikke har hun ordforråd og ikke ikke vet hun at det heter skjermet.... Herregud!🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
Anita321 skrev (19 minutter siden):

Spørst hva hun synes om at leiligheten hennes ble filmet igjen, men det vet hun vel ikke.... Hun kan sole seg ubeskyttet i bakgården, sa Instaheidi. Det bare igjen viser hvor dårlig hun er i norsk! Ikke har hun ordforråd og ikke ikke vet hun at det heter skjermet.... Herregud!🤣🤣🤣

Den lo jeg så godt av. Hørtes skummelt ut å sitte ubeskyttet i bakgården 😬

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Så flott å få se butikken i BØNNESLEV og alle prisene sånn SIRKUMSARIUM 😆😆😆🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Hver gang de er i BRØNDERSLEV spør hun ham hva det heter der. Men er det mulig for henne å uttale det? Nei! 

• Liker 2
Skrevet

Fy , så frekk!! Ikke et HEI til betjening, men mobilen nesten inn til kjøttet   ( takk gud for glasset / lokket 😛 ) mens hun høylytt,- som dåkker sjer så e itj prisan så veldig hyggelig....WHAT?? samme "ropte" hun vel også inne på klesbutikker i går.....

Sirkumsarium 0 sosiale antenner .H J Æ L P !! :D 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...