Zhara Skrevet onsdag kl. 13:42 #2061 Skrevet onsdag kl. 13:42 ulltøffel skrev (16 minutter siden): Hvorfor finnes det ikke latterreaksjonsknapp her😂😂😂 Spon on! 😂😂😂 2 1
panzerpølsa Skrevet onsdag kl. 14:03 #2062 Skrevet onsdag kl. 14:03 loffen skrev (43 minutter siden): Hjelpes. Leppene ser ut som en badering. Syns dere virkelig dette er innafor? 6 1
Imid Skrevet onsdag kl. 16:04 #2063 Skrevet onsdag kl. 16:04 Hun sier jo ikke dew drops heller, men DREW drops 🧐 4
Anita321 Skrevet onsdag kl. 17:44 #2064 Skrevet onsdag kl. 17:44 (endret) Whatever,ting og tang, bla, bla, bla, dill og dall, you name it= strykkarakter i norsk muntlig. Dama eier jo ikke ordforåd i en alder av 60 år, og man skulle tro hun var 6 år.... Jeg kan ikke se for hun der holde en tale i en konfirmasjon, et bryllup, en barnedåp, en bursdag eller holdt et foredrag. Aldri hørt og sett et liknede tilfelle. Hvorfor bruker hun solkrem i solarium? Hun vet tydeligvis ikke forskjell på stråler i solarium og stråler ute i sola. Et lass av "maling" kan også føre til pigmentflekker.... Endret onsdag kl. 18:01 av Anita321 3 13
Anita321 Skrevet 23 timer siden #2065 Skrevet 23 timer siden Unaturlig brun i ansiktet, mens hendene nesten er "kritthvite". Bare lekkert👍 Sminketips fra hun der? Hun trenger noen selv, spør du meg. 6 4
Pigaloppa Skrevet 17 timer siden #2066 Skrevet 17 timer siden Anita321 skrev (6 timer siden): Unaturlig brun i ansiktet, mens hendene nesten er "kritthvite". Bare lekkert👍 Sminketips fra hun der? Hun trenger noen selv, spør du meg. Hun liker ikke å få råd eller tilbakemelding om noe annet enn hvor rett hun har om at folk må sminke seg mye,hvir fin hun er eller at hun er så"flink"til å sette ord på ting- you name IT,bla bla osv..andre tilbakemelding blokker hun og ser på som frekkhet..men å gi råd selv er hun helt med på,selv om det ender i tåkete tips og setninger som ikke henger på greip for oppegående mennesker. Hun har svært lite fornuftig å komme med men ser på seg som en influenser med dypt og informativt innhold. Noen burde redde henne fra seg selv,men jeg tviler på at noen når inn. Så da blir det bare et show man sitter og ler av,samtidig som man lurer på hvordan går ann å ha så lite selvinnsikt! 3 12
Full kontroll Skrevet 1 time siden #2067 Skrevet 1 time siden Lite dokumentasjon fra IH underveis ila reisen til Danmark ?! 😛 Tom kjører til Oslo, allerede "dokumentert" fra egen mobil kjørende i egen bil..., huhei, hvor det går Blir sikkert et kjempeopphold hos morJytte 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå