Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ulltøffel skrev (16 minutter siden):

Hvorfor finnes det ikke latterreaksjonsknapp her😂😂😂 Spon on!

😂😂😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
loffen skrev (43 minutter siden):

Hjelpes. Leppene ser ut som en badering. :trist: intex_wet_set_transparent_badering_76_cm_-_rosa.webp.0e4a83c13cc11520e55c7d98ba185420.webp

Syns dere virkelig dette er innafor? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Whatever,ting og tang, bla, bla, bla, dill og dall, you name it= strykkarakter i norsk muntlig. Dama eier jo ikke ordforåd i en alder av 60 år, og  man skulle tro hun var 6 år.... Jeg kan ikke se for hun der holde en tale i en konfirmasjon, et bryllup, en barnedåp, en bursdag eller holdt et foredrag. Aldri hørt og sett et liknede tilfelle. Hvorfor bruker hun solkrem i solarium? Hun vet tydeligvis ikke forskjell på stråler i solarium og stråler ute i sola.  Et lass av "maling" kan også føre til pigmentflekker.... 

Endret av Anita321
  • Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet

Unaturlig brun i ansiktet, mens hendene nesten er "kritthvite". Bare lekkert👍 Sminketips fra hun der? Hun trenger noen selv, spør du meg. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Anita321 skrev (6 timer siden):

Unaturlig brun i ansiktet, mens hendene nesten er "kritthvite". Bare lekkert👍 Sminketips fra hun der? Hun trenger noen selv, spør du meg. 

Hun liker ikke å få råd eller tilbakemelding om noe annet enn hvor rett hun har om at folk må sminke seg mye,hvir fin hun er eller at hun er så"flink"til å sette ord på ting- you name IT,bla bla osv..andre tilbakemelding blokker hun og ser på som frekkhet..men å gi råd selv er hun helt med på,selv om det ender i  tåkete tips og setninger som ikke henger på greip for oppegående mennesker.  Hun har svært lite fornuftig å komme med men ser på seg som en influenser med dypt og informativt innhold. Noen burde redde henne fra seg selv,men jeg tviler på at noen når inn. Så da blir det bare et show man sitter og ler av,samtidig som man lurer på hvordan går ann å ha så lite selvinnsikt! 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...