Zhara Skrevet 17. mars #2001 Skrevet 17. mars Anita321 skrev (3 minutter siden): Er det den kommende Danmarksturen som gjør at hun nå har kommet inn i en "dårlig periode?" Det var jo en liten nedtur i går og i dag er det musestille. Akkurat det tenkte jeg å🤔kan bli vanskelig å dele oppmerksomhet med familien til Tom. Kan bli vanskelig for frk Mæ. 9
Imid Skrevet 17. mars #2002 Skrevet 17. mars Blir hun ikke 60 år også nå i mars? Spørs om det blir mye gratulasjoner fra «nære» og kjente da? 5
Pigaloppa Skrevet 17. mars #2003 Skrevet 17. mars Zhara skrev (3 timer siden): Akkurat det tenkte jeg å🤔kan bli vanskelig å dele oppmerksomhet med familien til Tom. Kan bli vanskelig for frk Mæ. Kanskje bedre for Tom å tilbringe påsken hjemme da,så det blir fred og fordragelighet med den hufsa der? Mæ,mæ,mæ..hun foretrekker nok å sitte hjemme og shoppe bort virkeligheten på nett,økonomisk som hun er. 3
Anita321 Skrevet 18. mars #2004 Skrevet 18. mars Imid skrev (15 timer siden): Blir hun ikke 60 år også nå i mars? Spørs om det blir mye gratulasjoner fra «nære» og kjente da? Ja, det kommer vel er "klageinnlegg" om det snart, slik at hun får litt gratulasjoner og blomster fra ukjente folk. Jeg skjønner jo ikke hva hun forventer når de eneste hun har litt kontakt med er mora og en av døtrene... 5 2
Zhara Skrevet 18. mars #2005 Skrevet 18. mars Anita321 skrev (18 timer siden): Er det den kommende Danmarksturen som gjør at hun nå har kommet inn i en "dårlig periode?" Det var jo en liten nedtur i går og i dag er det musestille. Kanskje hun har tatt et valg, at hun velger familien før sosiale medier. Det har absolutt vært det beste for henne og for alle andre. Det er lov å håpe🤞 1
Lunabelle Skrevet 18. mars #2006 Skrevet 18. mars Zhara skrev (10 minutter siden): Kanskje hun har tatt et valg, at hun velger familien før sosiale medier. Det har absolutt vært det beste for henne og for alle andre. Det er lov å håpe🤞 Det kommer aldri til å skje 😅 11 4
NeverSayNever Skrevet 18. mars #2007 Skrevet 18. mars Nå som påsken nærmer seg med Danmarks-tur,blir det noe spennende og se og ikke minst høre hvem hun kan ryke uklar med der og hvem som gjør og sier feil ting.. det siste er det vel Tom som kan risikrere få skylda for. 3 6
Full kontroll Skrevet 18. mars #2008 Skrevet 18. mars (endret) IH har vel disse pausene når det er noe innad i familien som har skjedd, akkurat nå tror jeg hun har blitt stilt til veggs av søsken, hva angår mor, eller Tom har uttrykt "kritikk" hjemmefra... 😕 Lurer på hvor dypt det stikker, hvis det er slik at hun reflekterer over at bekjente og sin egne familiemedlemmer stor sett lever ett harmonisk og tilfreds familieliv.... Hvilke tanker går gjennom hodet når hun stå slik på sidelinjen....? Hun er sin egen lykkesmed ! Endret 18. mars av Full kontroll 9 2
Vinnanna15 Skrevet 18. mars #2009 Skrevet 18. mars Zhara skrev (20 timer siden): Akkurat det tenkte jeg å🤔kan bli vanskelig å dele oppmerksomhet med familien til Tom. Kan bli vanskelig for frk Mæ. At hun ikke bare blir hjemme istede for å forsure hele turen. 10
Zhara Skrevet 18. mars #2010 Skrevet 18. mars Full kontroll skrev (2 timer siden): IH har vel disse pausene når det er noe innad i familien som har skjedd, akkurat nå tror jeg hun har blitt stilt til veggs av søsken, hva angår mor, eller Tom har uttrykt "kritikk" hjemmefra... 😕 Lurer på hvor dypt det stikker, hvis det er slik at hun reflekterer over at bekjente og sin egne familiemedlemmer stor sett lever ett harmonisk og tilfreds familieliv.... Hvilke tanker går gjennom hodet når hun stå slik på sidelinjen....? Hun er sin egen lykkesmed ! Eller så er det noe behandling som må gjennomføres før Danmark og sydentur 🤔💉😷🤡👄🪄 2 8
Hummeren Skrevet 18. mars #2011 Skrevet 18. mars Hun fyller 60 år i dag. Og har fått blomster fra sin kjære. Sikkert en sår dag for henne. Men ikke tvil om at Tom setter pris på henne uansett da. Gratulerer med dagen til Heidi, sier jeg. 2 6
Full kontroll Skrevet 18. mars #2012 Skrevet 18. mars Håper det er slik at hun ikke viser alt fra dagen ( og den er fortsatt ung) , for det ser da ikke ut til at det er noen innom, ikke dekt opp ell, om så kjøreturen tar 20 min eller 10 min å gå, huff 😕❤️ ( ja, noen vil ikke feire eller utsetter det, skjønner den ) 5
Vinnanna15 Skrevet 18. mars #2013 Skrevet 18. mars Herregud så ustabil hun utgir seg for å være. For en sippe seanse 🙈60 år og holder på sånn på snap😅Djeeezeez.... 9 2
Gjest Monstertruck Skrevet 18. mars #2014 Skrevet 18. mars Ja da, der er muligens selvforskyldt, men stakkars menneske som feirer stor dag alene. jeg får faktisk vondt av henne. Hva vet vi om hvorfor mennesker blir som de blir.Hva skjer i barndommen til den enkelt aner ikke vi noe om.
Zhara Skrevet 18. mars #2015 Skrevet 18. mars Vinnanna15 skrev (38 minutter siden): Herregud så ustabil hun utgir seg for å være. For en sippe seanse 🙈60 år og holder på sånn på snap😅Djeeezeez.... Flere som skulle fått Oscar for beste hovedrolle🤣🤣 6 5
NeverSayNever Skrevet 18. mars #2016 Skrevet 18. mars Zhara skrev (4 timer siden): Flere som skulle fått Oscar for beste hovedrolle🤣🤣 Ja dette var litt av en seanse gitt. Og noe pinsamt og se på,så jeg klikket meg igjennom fortest mulig😅Og selvfølgelig er det (stort sett)normalt og få bursdagsgave fra partner/kjæreste,men altså den reaksjonen hennes var praisless gitt🥳 3 9
Skogstrolle Skrevet 19. mars #2017 Skrevet 19. mars Og vi fortsetter i samme dur i dag 🌹🌹🌹 Ikke et ord om familie, venner eller bekjente som har vært innom, eller har jeg klikka forbi det?? Trist... 5 1
Babyface Skrevet 19. mars #2018 Skrevet 19. mars Skogstrolle skrev (5 minutter siden): Og vi fortsetter i samme dur i dag 🌹🌹🌹 Ikke et ord om familie, venner eller bekjente som har vært innom, eller har jeg klikka forbi det?? Trist... Bare for å ha sagt det; ikke alle voksne, f eks jeg, synes bursdager er viktige. Jeg feirer ikke mine egne bursdager og hadde helst sett at andre ikke gjorde det heller (sier det ikke høyt, man er jo høflig). Jeg kan ikke tenke meg noe mer drepende kjedelig enn å være i familiebursdager og tørrprate med svigersøskens familie, f eks. Hvis Heidi ikke har et godt forhold til familien, betyr sikkert ikke manglende oppmerksomhet noe heller. 6
Full kontroll Skrevet 19. mars #2019 Skrevet 19. mars Skogstrolle skrev (1 time siden): Og vi fortsetter i samme dur i dag 🌹🌹🌹 Ikke et ord om familie, venner eller bekjente som har vært innom, eller har jeg klikka forbi det?? Trist... Hun forklarte seg egentlig ok ang dette med feiring...men jeg tenker likevel at det nok er et resultat av mange år med konflikter og "løse tråder", slik at hun nå ikke vet hvilken ende hun skal starte, der familie/relasjon / sosialisere seg med sine nærmeste blir naturlig og ikke må planlegges evigheter i forveien, når de fleste bor et steinkast unna ... Ja, noen velger bort feiring, greit det, men her for IH er det jo såååå mye splittet familie, så det er nærliggende å tenke, liten sirkel, lager ikke feiring når det vil merkes så godt om 3 à 5 ikke kommer..... 4
Zhara Skrevet 19. mars #2020 Skrevet 19. mars Skogstrolle skrev (2 timer siden): Og vi fortsetter i samme dur i dag 🌹🌹🌹 Ikke et ord om familie, venner eller bekjente som har vært innom, eller har jeg klikka forbi det?? Trist... Bæstevænnina ringt..... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå