Gjest Mariska57 Skrevet 30. november 2025 #781 Skrevet 30. november 2025 Maia3 skrev (44 minutter siden): Gourmetkokken har innføring i hvordan lage pizza IGJEN ! Ikke mye variasjon i middagen der i huset, nei. Pizza pizza og atter pizza. Djiiiises at det går an. Innbiller hun seg at ingen kan lage dette ? 🤣🤣 🤣
Gjest Mariska57 Skrevet 30. november 2025 #782 Skrevet 30. november 2025 Anita321 skrev (2 timer siden): Det skyldes vel at han betaler bom- og bensinpenger, fordi det var jo så dyrt.... Hun kjøper seg heller nye klær, kosmetikk og kremer. Alt på halv pris, selvfølgelig 🤣 For andre kalles dette prioritering... Jeg forundrer over sminken hennes...og ikke minst alle hekle shortsene og korte topper. I Egypt gikk hun gatelangs halv naken og bilene tutet og folk forundret synet..
Gjest Det handler om deg Skrevet 30. november 2025 #783 Skrevet 30. november 2025 Anita321 skrev (1 time siden): .... og så kaller hun den hjemmelaget.. . 🤣 😂 😂 🤣 Da må hun i såfall lage bunnen også, men det gjør hun jo aldri. Lurer på når dama spiser for eksempel fiskekaker, stekt fisk, kokt fisk, ørret, laks etc. med grønnsaker og annet tilbehør. Det ser ikke ut som det inntas noe annet enn usunn mat. Det hun omtaler som ost er ikke ost, men topping (Synnøve Finden økonomipakke). Det er vel allment kjent for de fleste.... Ikke lenge siden hun lagde noe med torsk. Spør du henne sier hun at snap er ferskvare. Så sunn for deg om du gikk glipp av det 🤭
Gjest Det handler om deg Skrevet 30. november 2025 #784 Skrevet 30. november 2025 (endret) 🦠 Endret 30. november 2025 av Det handler om deg
Skogstrolle Skrevet 30. november 2025 #785 Skrevet 30. november 2025 Mariska57 skrev (2 timer siden): Jeg forundrer over sminken hennes...og ikke minst alle hekle shortsene og korte topper. I Egypt gikk hun gatelangs halv naken og bilene tutet og folk forundret synet.. I Egypt var det en bil som kræsjet av synet av Heidimor iført sitt røde "undertøy" med hvite blonder 🫣 4
Vinnanna15 Skrevet 30. november 2025 #786 Skrevet 30. november 2025 Får diaré bare jeg ser hun lager mat! 7
Gjest Det handler om deg Skrevet 1. desember 2025 #787 Skrevet 1. desember 2025 Hvorfor få overleppen sånne bulker? Skal det være slik med fillers?
ohmylord Skrevet 1. desember 2025 #788 Skrevet 1. desember 2025 Det handler om deg skrev (54 minutter siden): Hvorfor få overleppen sånne bulker? Skal det være slik med fillers? Det er ikke normalt. Men det blir vel kanskje sånn når man fyller inn aaaalt for mye. Hun anstrenger seg jo innimellom for å uttale visse ord. Overleppa "slenges" jo oppover ofte for å greie å uttale det hun skal formidle. Hun ser jo ut som en and 🦆 6 2
Sommer48 Skrevet 1. desember 2025 #789 Skrevet 1. desember 2025 ohmylord skrev (1 time siden): Det er ikke normalt. Men det blir vel kanskje sånn når man fyller inn aaaalt for mye. Hun anstrenger seg jo innimellom for å uttale visse ord. Overleppa "slenges" jo oppover ofte for å greie å uttale det hun skal formidle. Hun ser jo ut som en and 🦆 Kanskje hun har tatt ekstra fillers p.g.a « røykelinjer» over leppa🙄 4 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 1. desember 2025 #790 Skrevet 1. desember 2025 (endret) Jeg husker fra ene sydenturen der de latterliggjorde han i speedo og en dame som kunne vært en nabo av oss som ser. De var ikke offentlige men ble filmet av IH som har offentlig konto. sjansen for at jeg visste hvem desse på stranden var var forsvinnende liten… så blokkerte hun meg for kommentarer. Endret 1. desember 2025 av Det handler om deg
Skogstrolle Skrevet 1. desember 2025 #791 Skrevet 1. desember 2025 Det handler om deg skrev (54 minutter siden): Jeg husker fra ene sydenturen der de latterliggjorde han i speedo og en dame som kunne vært en nabo av oss som ser. De var ikke offentlige men ble filmet av IH som har offentlig konto. sjansen for at jeg visste hvem desse på stranden var var forsvinnende liten… så blokkerte hun meg for kommentarer. Selvfølgelig blokkerte hun deg som påpekte at det hun gjorde IKKE var greit!! Det skulle vært omvendt... 5 4
Gjest Det handler om deg Skrevet 1. desember 2025 #792 Skrevet 1. desember 2025 InstaHeidi får mange fine kommentarer også på utseendet, men hun blir fornermet da også.
Sol Rampelyset Skrevet 1. desember 2025 #793 Skrevet 1. desember 2025 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og brukerdebatt. Sol, admin. 1 1
Blue Sky Skrevet 2. desember 2025 #794 Skrevet 2. desember 2025 Da er det klart for anesti, og rehabiliteringstiden er som kjent inviduell. 4 2
AnneSusanne Skrevet 2. desember 2025 #795 Skrevet 2. desember 2025 Det er "induelt" hvor mye smertestillende de nyopererte trenger. Bra at Heidi har avklart på forhånd med den snille kirurgen hva hun trenger. Sender henne gode ønsker og raskest mulig tilhelingstid💜 6
Kaffeskål! Skrevet 2. desember 2025 #796 Skrevet 2. desember 2025 Usminka og kravstor. Gleder meg til sammenbruddet på pasienthotellet etterpå. 15 1
Me for life Skrevet 2. desember 2025 #797 Skrevet 2. desember 2025 Kaffeskål! skrev (2 minutter siden): Usminka og kravstor. Gleder meg til sammenbruddet på pasienthotellet etterpå. Lurer på om hun faktisk vet hva pasienthotell er. At en skal klare seg selv OG må betale for det. 10 1
Gjest Det handler om deg Skrevet 2. desember 2025 #798 Skrevet 2. desember 2025 Me for life skrev (22 minutter siden): Lurer på om hun faktisk vet hva pasienthotell er. At en skal klare seg selv OG må betale for det. Men pasienthotellet har alarm/ send hjelp ved sengen. Keine problem.
Me for life Skrevet 2. desember 2025 #799 Skrevet 2. desember 2025 Det handler om deg skrev (5 minutter siden): Men pasienthotellet har alarm/ send hjelp ved sengen. Keine problem. Jo men det er vel ikke på samme måte som på selve sykehuset. Den er vel til hvis man virkelig har problem med noe, terskelen skal vel være høyre for å bruke den. På pasienthotellet skal man i utgangspunktet være selvhjulpen. 6 1
Ananais Skrevet 2. desember 2025 Forfatter #800 Skrevet 2. desember 2025 De aller fleste sendes hjem etter oppvåkning etter en slik operasjon. Det er ganske sykt at en voksen, ellers frisk person som har samboer hjemme hos seg, krever en ekstra natt på sykehuset. Men det overrasker ingen at det er hun som gjør det. «Æ har krav på..» Tenker de på avdelingen har hatt kollektiv opp-psyking før pasienten kom i dag tidlig. 12 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå