Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Heidi med erfaring på god service ble nødt til å kjefte opp nok en ansatt som ikke yter henne den respekt hun fortjener.. Nekter å tro at Heidi selv hadde funnet seg i å bli snakket slik til på jobb

Fortell. Dette fikk jeg ikke med meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som hun er gressenke og mammaen ikke er helt i for ( ref. tidligere snapp) "måtte" selvfølgelig denne damen være IH " skyteskive" i  de to andres "fravær" :(

• Liker 8
Skrevet
Full kontroll skrev (15 minutter siden):

Nå som hun er gressenke og mammaen ikke er helt i for ( ref. tidligere snapp) "måtte" selvfølgelig denne damen være IH " skyteskive" i  de to andres "fravær" :(

Ja,viktig å sette andre på plass😏

• Liker 6
Skrevet

Akkurat her synes jeg ikke Heidi ba om for mye. Det er helt innenfor å be om en spesifikk kylling, men hvis hun tror at den ene kyllingen er mere stekt enn den andre tar hun feil. De er alle stekt like lenge, men mengden krydder på dem kan nok variere litt fra kylling til kylling. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hei, har akkurat begynt å følge denne tråden og vet svært lite om IH fra før. 
Har hun vært i jobb og hva jobbet hun med? Er det gjennom jobben sin hun er blitt «kjent»? 
Er hun kun aktiv på instagram? 

Skrevet
Tilia77 skrev (26 minutter siden):

Har hun vært i jobb og hva jobbet hun med? Er det gjennom jobben sin hun er blitt «kjent»? 

Hun har jobbet som frisør. Et par utplasseringer fra NAV, men hun havnet i klinsj med kollegaer veldig kjapt. 

Hun ble kjent for snodige snutter på Instagram for vel 10 år siden. Og derfra ballet det på seg. Hun har mange følgere på Instagram, men lite engasjement fra følgerne 🙂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tilia77 skrev (6 timer siden):

Hun har Snap også. Det er påfallende stor forskjell på kontoenes innhold. På IG er hun stadig ute med dype refleksjoner om liv og relasjoner, På Snap - vel, det er en helt annen utgave, kan man si... Hun får ofte heiarop på IG. Jeg mistenker at de som følger på IG aldri har sett og hørt henne på Snap. Du må nesten bare oppleve det selv.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg heter Heidi. Og bruke tid og energi ang hendelsen på butikken igår gidder jeg ikke. Men å sitte å prate om hendelsen på dag nr 2 gidder jeg. Men jeg elsker og kritisere og henge ut alt og alle. Og ånder for å "tømme ut dritten" min på snap og gjøre livet til alle levende individer som jeg nøtwr på, surt. Så kanskje sitiasjonen ikke var så ille alikevel. Da jeg ikke gikk til sjefen 🤡🫣🤡

Screenshot_20251126_120728_Instagram.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
ulltøffel skrev (17 timer siden):

Hun har jobbet som frisør. Et par utplasseringer fra NAV, men hun havnet i klinsj med kollegaer veldig kjapt. 

Hun ble kjent for snodige snutter på Instagram for vel 10 år siden. Og derfra ballet det på seg. Hun har mange følgere på Instagram, men lite engasjement fra følgerne 🙂

Til gjengjeld så er det mye engasjement her inne da 🤗

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest LiteTouch
Skrevet
Salmonella skrev (3 minutter siden):

Til gjengjeld så er det mye engasjement her inne da 🤗

Ja, og alt som blir sagt er ikke like pent. 

Skrevet
Jenzen skrev (28 minutter siden):

Lønner seg og sleik kirurgen oppetter ryggen

Han har jo fått føle på hennes vrede og blitt utskjelt av henne før. Kan nok skremme hvem som helst

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvor mye sløv jallatid ofrer hun om hun fortalte de som lurte på hva episoden i går handlet om?? Ferskvare, shø, føll med  :D :D Er vel kanskje slik at lyver(overdriver) man er det vanskeligere å huske , enn den ene og alene sannhet 😛 Men mest av alt, hun må gjøre seg så viktig :P Tom trenger vel ikke hørselvern ut arbeidsperioden, stappa full av jammer, òg nå en ny sytepleierperiode fom neste uke, omg- fri med fnatt!! :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Det handler om deg
Skrevet (endret)
LiteTouch skrev (3 timer siden):

Lite å fylle dagene dine med?

Ja, i dag var dagen lang ️. La to lenker du kan lese. De var meningsfulle. ♥️

Endret av Det handler om deg
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Hvor mye sløv jallatid ofrer hun om hun fortalte de som lurte på hva episoden i går handlet om?? Ferskvare, shø, føll med  :D :D Er vel kanskje slik at lyver(overdriver) man er det vanskeligere å huske , enn den ene og alene sannhet 😛 Men mest av alt, hun må gjøre seg så viktig :P Tom trenger vel ikke hørselvern ut arbeidsperioden, stappa full av jammer, òg nå en ny sytepleierperiode fom neste uke, omg- fri med fnatt!! :D 

Er hjemme hos henne han trenger hørselsvern. At han orker 

• Liker 7
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Søte Heidi er i godt humør i dag ♥️.

Gjest Det handler om deg
Skrevet

Tenker på alle som er i fek kreftbehandling som pent må sette seg i pasienttransport og hjem etter hver kur for sykehusene må spare penger.

Ville heller tilbudt henne en natt på pasienthotellet hvis kapasitet der.

Gjest Mariska57
Skrevet
Det handler om deg skrev (3 timer siden):

Søte Heidi er i godt humør i dag ♥️.

Fått nye bukser..rare klær har hun mye av...

Gjest LiteTouch
Skrevet
Mariska57 skrev (11 minutter siden):

Smaken er forskjellig. Jeg synes ikke hun har spesielt rare klær. Utdyp gjerne hva som er rart 

Skrevet
Mariska57 skrev (40 minutter siden):

Tja, noe ser litt rart ut på en eldre dame når plagget sikter seg inn på tenåringer. Jeg synes derimot alt ser veldig billig ut, mye plast og lite kvalitet. Men det blir vel sånn når hun handler et dusin plagg i måneden (på tilbud sjø!)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...