Maia3 Skrevet 20. november 2025 #681 Skrevet 20. november 2025 Anita321 skrev (1 time siden): Sminketips...?!? Hun hadde bare litt dagkrem med farge i ansiktet i dag, sa hun. Visst du så på hendene (på oversiden) , så har hun faktisk ansiktet fullt av selftan også. Hendene var skjoldete. Dama snakket om at hun ikke skulle være for hardt sminket, så derfor anbefalte grå eyeliner. Hææææ? Tror hun ser litt for dårlig 😂 Hun er bare ekkel, samme hva det gjelder 8 1
Hesya Skrevet 21. november 2025 #682 Skrevet 21. november 2025 Pigaloppa skrev (18 timer siden): Vaske håret flere ganger i uken,nei det hopper hun over. Spraye tørrshampo etter trening, særlig bak i hodet der hun er svett og så er det godt nok. Hygiene er noe hun burde sette seg inn i, for det skorter virkelig på renslighet der i gården. Korken på den tørrshampen hadde øyevipper 😂 (tydelig at hun bruker filter ja) 10
ulltøffel Skrevet 21. november 2025 #683 Skrevet 21. november 2025 Hesya skrev (11 minutter siden): Korken på den tørrshampen hadde øyevipper 😂 (tydelig at hun bruker filter ja) Måtte bla tilbake, og du har jammen rett! 😂😂😂 5
Me for life Skrevet 21. november 2025 #684 Skrevet 21. november 2025 Hesya skrev (8 minutter siden): Korken på den tørrshampen hadde øyevipper 😂 (tydelig at hun bruker filter ja) 😂😂😂 Tusen hjertelig, det la jeg ikke merke til før du sa det. That made my day, ha ha ha. 5
Zhara Skrevet 21. november 2025 #685 Skrevet 21. november 2025 Pigaloppa skrev (På 20.11.2025 den 13.54): Vaske håret flere ganger i uken,nei det hopper hun over. Spraye tørrshampo etter trening, særlig bak i hodet der hun er svett og så er det godt nok. Hygiene er noe hun burde sette seg inn i, for det skorter virkelig på renslighet der i gården. Sier som flere her nå, får vondt av henne. Synes det er skikkelig trist å se. Ser et menneske forfalle psykisk og fysisk. Har fulgt henne noen år, av og på. Men dette er bare trist. 3 1 6
ohmylord Skrevet 22. november 2025 #687 Skrevet 22. november 2025 Anneth skrev (1 time siden): Ny, fin lue i marinoull 👏😊 Men serisøt. Har hun ikke mere hår på hode enn dette? Hun har jo ikke noe annet enn noen grå floker i bakhodet. Setter ikke hun på hår? Det kan ikke være mange lengder evt. Og hva hun skal med hårbørste, kan man jo lure på. Ser jo ikke ut som at hun har gredd seg på en stund 🤨 4 4
Gjest LiteTouch Skrevet 22. november 2025 #688 Skrevet 22. november 2025 Zhara skrev (18 timer siden): Sier som flere her nå, får vondt av henne. Synes det er skikkelig trist å se. Ser et menneske forfalle psykisk og fysisk. Har fulgt henne noen år, av og på. Men dette er bare trist. Jeg får også vondt av henne. Det er trist at en dame som har mor, søsken, barn og barnebarn går alene dag etter dag mens T er på jobb. Hun fyller dager med serier, sport og « jalla-tv « som hun kaller det, og så sper hun på med shopping, noe som gir henne en slags lykke - en kortvarig en. Hun holder seg aktiv med trening, det skal hun ha
LenaBAL Skrevet 22. november 2025 #689 Skrevet 22. november 2025 LiteTouch skrev (2 timer siden): Jeg får også vondt av henne. Det er trist at en dame som har mor, søsken, barn og barnebarn går alene dag etter dag mens T er på jobb. Hun fyller dager med serier, sport og « jalla-tv « som hun kaller det, og så sper hun på med shopping, noe som gir henne en slags lykke - en kortvarig en. Hun holder seg aktiv med trening, det skal hun ha Vondt av henne …tja … hun er ikke mottakelig for noen form for råd og veiledning. Alt sånt blir blokkert. Etter tiår (ifølge henne selv) i behandling uten å se ut til å komme videre ble det avsluttet noe som ble grunding dokumentert på snap. Og at hun går alene dag etter dag …å slite psykisk gir ikke frikort til dårlig oppførsel. Hun henger ut de såkalte nære over en lav sko når det passer henne , så jeg har full forståelse for at enkelte trekker seg unna for å skjerme seg selv . 5 11
panzerpølsa Skrevet 22. november 2025 #690 Skrevet 22. november 2025 LenaBAL skrev (18 minutter siden): Vondt av henne …tja … hun er ikke mottakelig for noen form for råd og veiledning. Alt sånt blir blokkert. Etter tiår (ifølge henne selv) i behandling uten å se ut til å komme videre ble det avsluttet noe som ble grunding dokumentert på snap. Og at hun går alene dag etter dag …å slite psykisk gir ikke frikort til dårlig oppførsel. Hun henger ut de såkalte nære over en lav sko når det passer henne , så jeg har full forståelse for at enkelte trekker seg unna for å skjerme seg selv . Jeg er helt enig, men å kritisere utseende og hår/klær/sminke, kan man holde seg for god til tenker jeg. Hun sliter nok med mye, det vises godt på både væremåte og handlingsmønstre, men å håne noe som kanskje er dysleksi, og slike ting, er rett og slett bare stygt. Saklig konstruktiv kritikk må være greit å diskutere, og jeg syns også synd på Heidi, hun har det jo tydelig ikke bra. At hun kan til mye av det selv? Ingen tvil. Men tror folk glemmer hvor psyk hun faktisk er. 8 6
Lunabelle Skrevet 23. november 2025 #691 Skrevet 23. november 2025 panzerpølsa skrev (15 timer siden): Jeg er helt enig, men å kritisere utseende og hår/klær/sminke, kan man holde seg for god til tenker jeg. Hun sliter nok med mye, det vises godt på både væremåte og handlingsmønstre, men å håne noe som kanskje er dysleksi, og slike ting, er rett og slett bare stygt. Saklig konstruktiv kritikk må være greit å diskutere, og jeg syns også synd på Heidi, hun har det jo tydelig ikke bra. At hun kan til mye av det selv? Ingen tvil. Men tror folk glemmer hvor psyk hun faktisk er. Det er vel litt selvmotsigende når du konstaterer at vi glemmer hvor psyk du påstår hun faktisk er, samtidig som du kritiserer de som diskuterer hår/klær/sminke mm. Hvis hun er så psyk som du hevder, så er det noe hun absolutt ikke kan noe for, og det er ikke opp til noen her inne å tillegge henne diagnoser. Men overdreven sminke, løshår, kunstige negler osv er noe hun tilfører selv og det må da kunne diskuteres. Det går ikke på utseendet i den betydning. Hadde vi diskutert at hun hadde hatt utstående ører, stygge knær eller annet, så er jeg helt enig med deg. Sånt bør ikke være og er heller ikke et tema, hverken i denne tråden eller andre (som jeg har sett). Og en evt dysleksi er vel heller ikke blitt diskutert her inne, det som blir gjort litt narr av er det manglende ordforrådet hennes. Det er lov å trekke litt på smilebåndene når en dame på 60 +/- ikke vet at det heter Merinoull, pastinakk osv. Det har ikke noe med dysleksi å gjøre, men kanskje hun har afasi… Selv om jeg egentlig tror det skyldes lite stimulans i hverdagen. Det er begrenset hvor mye hjernen blir stimulert av timevis med jallatv. Man trenger omgang med andre, lese aviser og bøker, evt løse kryssord, for å holde hjernen i gang. Og at en person er vanskelig å ha med å gjøre, kan ikke unnskyldes med psyken hele tiden. Noen ganger må man kalle en spade for en spade. Jeg syns også synd på H, jeg tror hun er veldig ensom. Men hun må gå litt i seg selv og spørre seg selv hvorfor det har blitt sånn. Hvorfor alle unngår henne. Det er bare hun som kan gjøre noe med det, men hun vil dessverre ikke! 8 17
panzerpølsa Skrevet 23. november 2025 #692 Skrevet 23. november 2025 Lunabelle skrev (21 minutter siden): Det er vel litt selvmotsigende når du konstaterer at vi glemmer hvor psyk du påstår hun faktisk er, samtidig som du kritiserer de som diskuterer hår/klær/sminke mm. Hvis hun er så psyk som du hevder, så er det noe hun absolutt ikke kan noe for, og det er ikke opp til noen her inne å tillegge henne diagnoser. Men overdreven sminke, løshår, kunstige negler osv er noe hun tilfører selv og det må da kunne diskuteres. Det går ikke på utseendet i den betydning. Hadde vi diskutert at hun hadde hatt utstående ører, stygge knær eller annet, så er jeg helt enig med deg. Sånt bør ikke være og er heller ikke et tema, hverken i denne tråden eller andre (som jeg har sett). Og en evt dysleksi er vel heller ikke blitt diskutert her inne, det som blir gjort litt narr av er det manglende ordforrådet hennes. Det er lov å trekke litt på smilebåndene når en dame på 60 +/- ikke vet at det heter Merinoull, pastinakk osv. Det har ikke noe med dysleksi å gjøre, men kanskje hun har afasi… Selv om jeg egentlig tror det skyldes lite stimulans i hverdagen. Det er begrenset hvor mye hjernen blir stimulert av timevis med jallatv. Man trenger omgang med andre, lese aviser og bøker, evt løse kryssord, for å holde hjernen i gang. Og at en person er vanskelig å ha med å gjøre, kan ikke unnskyldes med psyken hele tiden. Noen ganger må man kalle en spade for en spade. Jeg syns også synd på H, jeg tror hun er veldig ensom. Men hun må gå litt i seg selv og spørre seg selv hvorfor det har blitt sånn. Hvorfor alle unngår henne. Det er bare hun som kan gjøre noe med det, men hun vil dessverre ikke! Du må gjerne forsvare det dere gjør, men det gjør det ikke mer innafor av den grunn. 6
Lunabelle Skrevet 23. november 2025 #693 Skrevet 23. november 2025 panzerpølsa skrev (12 minutter siden): Du må gjerne forsvare det dere gjør, men det gjør det ikke mer innafor av den grunn. Dere…? Jeg gikk kjapt igjennom alle mine innlegg fra det siste året og ingen av de var i tråden om Insta-Heidi. Jeg hadde nok ikke skrevet noe nå heller, hadde det ikke vært for at jeg fant påstanden i innlegget jeg siterte sterkt graverende. 4 1
Blue Sky Skrevet 23. november 2025 #694 Skrevet 23. november 2025 Lunabelle skrev (1 time siden): Det er vel litt selvmotsigende når du konstaterer at vi glemmer hvor psyk du påstår hun faktisk er, samtidig som du kritiserer de som diskuterer hår/klær/sminke mm. Hvis hun er så psyk som du hevder, så er det noe hun absolutt ikke kan noe for, og det er ikke opp til noen her inne å tillegge henne diagnoser. Men overdreven sminke, løshår, kunstige negler osv er noe hun tilfører selv og det må da kunne diskuteres. Det går ikke på utseendet i den betydning. Hadde vi diskutert at hun hadde hatt utstående ører, stygge knær eller annet, så er jeg helt enig med deg. Sånt bør ikke være og er heller ikke et tema, hverken i denne tråden eller andre (som jeg har sett). Og en evt dysleksi er vel heller ikke blitt diskutert her inne, det som blir gjort litt narr av er det manglende ordforrådet hennes. Det er lov å trekke litt på smilebåndene når en dame på 60 +/- ikke vet at det heter Merinoull, pastinakk osv. Det har ikke noe med dysleksi å gjøre, men kanskje hun har afasi… Selv om jeg egentlig tror det skyldes lite stimulans i hverdagen. Det er begrenset hvor mye hjernen blir stimulert av timevis med jallatv. Man trenger omgang med andre, lese aviser og bøker, evt løse kryssord, for å holde hjernen i gang. Og at en person er vanskelig å ha med å gjøre, kan ikke unnskyldes med psyken hele tiden. Noen ganger må man kalle en spade for en spade. Jeg syns også synd på H, jeg tror hun er veldig ensom. Men hun må gå litt i seg selv og spørre seg selv hvorfor det har blitt sånn. Hvorfor alle unngår henne. Det er bare hun som kan gjøre noe med det, men hun vil dessverre ikke! Godt skrevet og treffende beskrevet! Veldig enig med deg! 13
Sandie Skrevet 23. november 2025 #695 Skrevet 23. november 2025 Lunabelle skrev (3 timer siden): Dere…? Jeg gikk kjapt igjennom alle mine innlegg fra det siste året og ingen av de var i tråden om Insta-Heidi. Jeg hadde nok ikke skrevet noe nå heller, hadde det ikke vært for at jeg fant påstanden i innlegget jeg siterte sterkt graverende. Foe å få et helhetlig inntrykk må du lese igjennom tråden før du uttaler deg. Den første tråden som er helt lik denne , ble slettet for en tid tilbake. Begrunnelsen fra moderator var følgende (sitat): Tråden om Insta Heidi er nå fjernet. Selv omenkeltinnlegg i tråden ikke nødvendigvis har brutt reglene isolert sett, har den samlede mengden innlegg og sjargongen utviklet seg til å bli nedsettende omtale av en enkelperson. I henhold til forumreglene kan innlegg slettes når de anses å være til skade for omtalte part, deres omdømme og privatliv, selv om innholdet i seg selv kan dokumenteres som sant. Når en tråd i praksis består av gjentatte kommentarer om en persons utseende, væremåte og private forhold, blir helheten en form for negativ uthenging som vi ikke ønsker på forumet. Evt nye tråder om Insta Heidi er tillat, men vi vil følge med og stenge om samme tonen fortsetter. Sol, admin. 3 1 2
Pigaloppa Skrevet 25. november 2025 #696 Skrevet 25. november 2025 Heidi med erfaring på god service ble nødt til å kjefte opp nok en ansatt som ikke yter henne den respekt hun fortjener.. Nekter å tro at Heidi selv hadde funnet seg i å bli snakket slik til på jobb 3 8
friskbris Skrevet 25. november 2025 #697 Skrevet 25. november 2025 Den kyllinggreia sier vel rett og slett alt om henne. Uspiselig dame. 3 7
Me for life Skrevet 25. november 2025 #698 Skrevet 25. november 2025 Pigaloppa skrev (1 time siden): Heidi med erfaring på god service ble nødt til å kjefte opp nok en ansatt som ikke yter henne den respekt hun fortjener.. Nekter å tro at Heidi selv hadde funnet seg i å bli snakket slik til på jobb friskbris skrev (12 minutter siden): Den kyllinggreia sier vel rett og slett alt om henne. Uspiselig dame. Skulle virkelig likt å høre den andre siden av den saken. Tviler ikke på at det finnes dårlig service der ute, det har vi vel alle opplevd. Men tviler derimot på at Heidis side er 100% sik det foregikk. 4 7
friskbris Skrevet 25. november 2025 #699 Skrevet 25. november 2025 Hvem i all verden lager drama for en kylling?!?!? Jo, folk som har skremt bort ALL familie og ender opp som bitre gamle ensomme damer. 3 9
Sandie Skrevet 25. november 2025 #700 Skrevet 25. november 2025 (endret) friskbris skrev (25 minutter siden): Den kyllinggreia sier vel rett og slett alt om henne. Uspiselig dame. Uakseptabel oppførsel av begge to er min første tanke. Kunder som hisser seg opp med en gang har man ikke lyst å gi god service. Og på den annen side: Ansatte som viser fingeren i møte med kunder hører ikke hjemme i et serviceyrke. Endret 25. november 2025 av Sandie 5 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå