Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmålet er jo hvor lang tid tar det før Tom og mamma blar opp🤔

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaffeskål! skrev (1 time siden):

Spørsmålet er jo hvor lang tid tar det før Tom og mamma blar opp🤔

Når kommer Tom hjem neste gang......?

Skrevet

Den gule stolen vil kræsje helt med den sykehusfargen hun har malt veggen i. Og når venstre side av brannmuren er grønn og høyre side er hvit, så vil det ihvertfall bli rart. Hadde hun malt hele hjørnet (brannmuren) hvit, så hadde det blitt bedre, men selv da vil den ikke passe inn 😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Lunabelle skrev (3 minutter siden):

Den gule stolen vil kræsje helt med den sykehusfargen hun har malt veggen i. Og når venstre side av brannmuren er grønn og høyre side er hvit, så vil det ihvertfall bli rart. Hadde hun malt hele hjørnet (brannmuren) hvit, så hadde det blitt bedre, men selv da vil den ikke passe inn 😅

Enig! For øyeblikket hørers det ikke ut som "det går veien" for julegavespleisen jeg antydet :D  Men jeg har fortsatt trua på at det blir årets "adventskalender" fra IH , 1 - 24 dager  med spenning, finner den gule stolen veien til pipkroken IH's leilighet :D 😕 

• Liker 5
Skrevet
Lunabelle skrev (55 minutter siden):

Nå er det vel flere ting som kræsjer i den leiligheten😅

Ingen harmoni i verken farge eller stil, så dama og leiligheten står i stil sånn sett😃

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hu har no alltid hatt glæde av innterrriøøøør da sjø!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Den stolen er ikke 20 år. Nærmere 35, vil jeg si. Var populær tidlig på 90tallet. 

• Liker 11
Skrevet

Det er en ting jeg genuint lurer på. Hvorfor sitter de i sofaen og spiser når de har spisestue?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (11 minutter siden):

Det er en ting jeg genuint lurer på. Hvorfor sitter de i sofaen og spiser når de har spisestue?

Eeeehhhhh…. Rolig nå. Det får da være måte på. Jeg spiser da også i sofaen rett som det er selv om jeg har spisestue. Mange ser jo på tv samtidig som de spiser også. 

• Liker 6
Skrevet
Blue Sky skrev (6 minutter siden):

Eeeehhhhh…. Rolig nå. Det får da være måte på. Jeg spiser da også i sofaen rett som det er selv om jeg har spisestue. Mange ser jo på tv samtidig som de spiser også. 

Som par? Ja, folk er forskjellige. 🙂

Jeg synes bare det er litt rart, meg om det.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Veslemarthe skrev (24 minutter siden):

Som par? Ja, folk er forskjellige. 🙂

Jeg synes bare det er litt rart, meg om det.

Det er nok helt vanlig at par, ja til og med hele familier, nyter tacoen eller lignende foran tvn med Skal  vi danse eller lignende 😅. Dette har man da gjort siden tvn ble allemannseie på syttitallet 😅

Endret av Blue Sky
Kommafeil
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (3 minutter siden):

Det er nok helt vanlig at par, ja til og med hele familier, nyter tacoen eller lignende foran tvn med Skal  vi danse eller lignende 😅. Dette har man da gjort siden tvn ble allemannseie på syttitallet 😅

Da er jeg bare rar, jeg synes det er hyggeligere å sitte ved et spisebord. :D

Jeg er nok litt for redd for søl. 🙃

• Liker 3
Skrevet
Me for life skrev (6 timer siden):

Når kommer Tom hjem neste gang......?

Hun hinter alltid om at ting koster……og etter noen dager er det vel T og mora som har bladd opp …..senga fikk hun penger av mor,  reperasjon  av bil var vel  T OG … og hvem betalte ny sofa ??  Og nå stol …??? 

• Liker 9
Skrevet

Rett fra trening og rett i den berømte morgenkåpa etter å ha fått av seg vått treningstøy. Som hun selv sa 🤮 Blir nok gullegodt med fisk til middag. Som de forøvrig spiser sjelden, da det er altfor dyrt. Og ironisk nok, i samme setning forteller hun om at hun har nettshoppet enda mere klær. Hun er neimen ikke sann 🤨🤡😅

• Liker 8
  • Nyttig 7
Gjest LiteTouch
Skrevet
Blue Sky skrev (På 13.11.2025 den 13.04):

Jeg har aldri hørt om noen som spiser taco foran tv. Taco er det uroligste måltidet. Mange skåler med forskjellig, send ditt send datt. Absolutt et måltid man spiser ved et bord i min verden 

Skrevet
ohmylord skrev (36 minutter siden):

Rett fra trening og rett i den berømte morgenkåpa etter å ha fått av seg vått treningstøy. Som hun selv sa 🤮 Blir nok gullegodt med fisk til middag. Som de forøvrig spiser sjelden, da det er altfor dyrt. Og ironisk nok, i samme setning forteller hun om at hun har nettshoppet enda mere klær. Hun er neimen ikke sann 🤨🤡😅

Fisk med pasjihnakk  eller hva hun kalte det..

• Liker 4
Skrevet
LenaBAL skrev (1 time siden):

Fisk med pasjihnakk  eller hva hun kalte det..

Pashjenakk 😅😅 Gullegodt!

• Liker 6
Skrevet
LiteTouch skrev (3 timer siden):

Jeg har aldri hørt om noen som spiser taco foran tv. Taco er det uroligste måltidet. Mange skåler med forskjellig, send ditt send datt. Absolutt et måltid man spiser ved et bord i min verden 

Deg om det 😅

• Liker 8
Skrevet
LiteTouch skrev (8 timer siden):

Vi spiser taco foran tv'n. Fyller tacolefsene på kjøkkenet, spiser foran tv'n. Tror ikke det er så uvanlig. 

• Liker 11
Skrevet

Ligger en solid evne til kommunikasjon i bunnen der, fra * i dag skal vi ikke gjøre noe* - at Tom har flere uttalte planer.... :D blabla, junaimit, whatevvveøørr :D 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...