Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (55 minutter siden):

MEN: Fordi hun har psykiske utfordringer (som hun ikke gidder/klarer å få orden på) så kan HUN holde på som hun gjør uten at det blir reaksjoner, mener du?Hun mobber, latterliggjør, håner og er  frekk i munnen.  Tar bilder av folk hun syns er snåle og legger ut ! Osv osv....

Hun er rett og slett simpel

Enig! Depresjon og angst gir IKKE en person frikort til å være sånn som hun er. 🎯

• Liker 5
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
LenaBAL skrev (2 timer siden):

Enig !!! Å slite psykisk gir ikke Heidi frikort til å oppføre seg dårlig mot alle hun møter, og når du ligger 14 dager på sykehus uten besøk , bør det ringe en alarmklokke ! 

Jeg er helt enig i at psykisk lidelse ikke gir en frikort for dårlig oppførsel. Helt klart. Poenget mitt er mer når man leter etter feil på et menneske, for deretter latterliggjøre, synes jeg blir feil. Følger ikke Heidi slavisk, og har også sett at hun nok sliter litt med å ta til seg konstruktive tilbakemeldinger. At hun er litt for rask med å dele ting fra forholdet sitt, 99% hadde avstått fra. Uavhengig av hva man synes om henne, trenger man ikke latterliggjøre henne. 
Mitt poeng når det kommer til varsomhet og psykisk uhelse, er om noe av dette kommer henne for ørene, og derav bryter henne enda mer ned. 
Så kan man selvsagt diskutere formålet med snappingen hennes. Av det jeg har sett, så er det vel mest for hennes egen del, og ikke at hun vil så mye med den, ut til folket. 

• Nyttig 6
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (11 minutter siden):

Jeg er helt enig i at psykisk lidelse ikke gir en frikort for dårlig oppførsel. Helt klart. Poenget mitt er mer når man leter etter feil på et menneske, for deretter latterliggjøre, synes jeg blir feil. Følger ikke Heidi slavisk, og har også sett at hun nok sliter litt med å ta til seg konstruktive tilbakemeldinger. At hun er litt for rask med å dele ting fra forholdet sitt, 99% hadde avstått fra. Uavhengig av hva man synes om henne, trenger man ikke latterliggjøre henne. 
Mitt poeng når det kommer til varsomhet og psykisk uhelse, er om noe av dette kommer henne for ørene, og derav bryter henne enda mer ned. 
Så kan man selvsagt diskutere formålet med snappingen hennes. Av det jeg har sett, så er det vel mest for hennes egen del, og ikke at hun vil så mye med den, ut til folket. 

Helt enig. 

• Liker 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (18 minutter siden):

Ang den siste setningen du skriver har IH selv sagt på snap flere ganger at en av grunnene til avstand innad i familien er snappingen hennes. Altså for henne er da snap viktigere enn å ivareta nære forhold.   Hun sier også ifra til følgere om de ikke engasjerer seg nok eller ikke roser henne slik hun vil.  
 Om du er på sosiale medier slik IH er med den type negativ utlevering av alt og alle må hun regne med å få tilbakemeldinger. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
LenaBAL skrev (2 timer siden):

Ang den siste setningen du skriver har IH selv sagt på snap flere ganger at en av grunnene til avstand innad i familien er snappingen hennes. Altså for henne er da snap viktigere enn å ivareta nære forhold.   Hun sier også ifra til følgere om de ikke engasjerer seg nok eller ikke roser henne slik hun vil.  
 Om du er på sosiale medier slik IH er med den type negativ utlevering av alt og alle må hun regne med å få tilbakemeldinger. 

Det er noe som heter å få smake sin egen medisin!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan har Heidi råd til å shoppe så mye? Dyr sminke og massevis av klær hele tiden jo. Er det Tom som sponser? 

• Liker 9
Skrevet

Huff, at de ikke skjemmes av å gå rundt på butikkene og snakke høyt om hvor dyrt det er. Det er bare så harry. 

Det hender jeg også ser på en prislapp og får hakeslepp av prisen. Men da går jeg stille og rolig ut av butikken, og skjønner at dette er nok en butikk for de som har mer penger enn meg. 

• Liker 18
Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Det er noe som heter å få smake sin egen medisin!

Ja det høres jo ut som en veldig sunn holdning.....

• Liker 3
Skrevet

Det så nå ut som det var et godt frokostutvalg i Åre 🤗

• Liker 2
Skrevet

Men for pokker Heidi. Du tar ikke tak i matklypa i den enden som man skal ta maten med. Selv et barn vet hvilken side man kan være nær og hvilken man ikke skal røre. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Me for life skrev (1 time siden):

Men for pokker Heidi. Du tar ikke tak i matklypa i den enden som man skal ta maten med. Selv et barn vet hvilken side man kan være nær og hvilken man ikke skal røre. 

🤮🤮 Heidi vet på ingen måte forskjell på rett og galt, i de fleste sammenhenger. Hun skal kanskje bruke klypen, men gir blanke i hva andre skal. Hun selv er vandt til å spise skit og lort fra sine klør. Hun prøver jo til og med leppestifter i butikken. Smører på de sprekkferdige leppene sine og setter leppestiften tilbake. De fleste med vett og forstand og respekt for andre enn seg selv, gjør ikke slik 🤡🤢🤮

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Blue Sky skrev (På 6.11.2025 den 21.49):

Håper de har O’Learys eller Egon der da, så det går an å få seg noe spennende mat 😏

Se der ja! Nå prøvde de noe annet og ble kjempefornøyde. Og kanskje var det litt artig for meg også å høre om noe nytt. 

• Liker 3
Skrevet

En stol til kr 4000 er vel ikke mer enn 8-10 kremer på tilbud, og hun kjøper jo flere i måneden pluss leppestifter, øyenskygge, lipliner og "you name it". Jeg tror den stolen varer lenger enn all den sminken hun kjøper for å nevne noe....

• Liker 7
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

En stol til kr 4000 er vel ikke mer enn 8-10 kremer på tilbud, og hun kjøper jo flere i måneden pluss leppestifter, øyenskygge, lipliner og "you name it". Jeg tror den stolen varer lenger enn all den sminken hun kjøper for å nevne noe....

4000kr for en stol er stor nok sum når hun stort sett bruker stolen til å legge kofferten på😅 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Burde bare hatt en stor gulvlampe + lite bord med en grønnplante i det hjørnet der, ikke at det skjuler rømningshullet til Tom, men stuen hadde fått mer lys og ikke sett ut som rommene litt" lengre inn i korridorene" 😕 Hadde blitt deppa av både farge og lys-setting, men igjen, jeg er ikke IH :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet

Hvis du synes at en stol med skammel til 4000 er dyrt har du ikke fulgt med i svingene helt altså. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Vedder en julemarsipan (mindre til  eget forbruk)  på at Tommsen og mammsen spleiser på denne gule lenestolen med krakk i julegave til   fine, snille  & gode Heidien sin :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Vedder en julemarsipan (mindre til  eget forbruk)  på at Tommsen og mammsen spleiser på denne gule lenestolen med krakk i julegave til   fine, snille  & gode Heidien sin :D 

Det tror nok jeg også ja 😅

• Liker 3
Skrevet
Blue Sky skrev (Akkurat nå):

Det tror nok jeg også ja 😅

Var vel d som var baktanken å kanskje, eller hva tror dere? 🙈🤔

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Zhara skrev (28 minutter siden):

Var vel d som var baktanken å kanskje, eller hva tror dere? 🙈🤔

Yes :)  Trodde et øyeblikk i går at Heidi  skulle si noe sånt som at :- den gule stolen datteren    hadde i kjellerstua  "står ubrukt", dermed kunne Heidi få den.... :D 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...