Skogstrolle Skrevet 4. november 2025 #561 Skrevet 4. november 2025 ulltøffel skrev (14 minutter siden): Så, etter dagens snapping: løsningen på problemer i et (avstands)forhold er altså ei natt på hotell i Åre? Dæsken døtte, hvorfor går mange par i parterapi hvis ei natt i Åre ordner alt?🤪 Løsningen er, riktig hørt, hotellovernatting og ferieturer med masse planlegging av pakking, kleshandel og ju neim it!! Viktig å få tankene over på noe annet, si ❤️ Og Heidi ville fra nissen flytte, men reisen ble henne til ingen nytte, for høyt på vognlasset nissen lo: «Jeg tror vi flytter i dag, vi to, jeg tror vi flytter i dag, vi to!» 13 1 2
ulltøffel Skrevet 4. november 2025 #562 Skrevet 4. november 2025 Skogstrolle skrev (4 minutter siden): Løsningen er, riktig hørt, hotellovernatting og ferieturer med masse planlegging av pakking, kleshandel og ju neim it!! Viktig å få tankene over på noe annet, si ❤️ Og Heidi ville fra nissen flytte, men reisen ble henne til ingen nytte, for høyt på vognlasset nissen lo: «Jeg tror vi flytter i dag, vi to, jeg tror vi flytter i dag, vi to!» Hun flykter fra problemene hele tiden, det er ikke rart alt går til helgoland etter hver reise og utflukt. Det er vel en flukt fra virkeligheten all den shoppinga også vil jeg tro. Fint dikt, forresten 😅 13
Vinnanna15 Skrevet 5. november 2025 #563 Skrevet 5. november 2025 Er kvistene hun har i krukke til pynt? 2
Agurk Skrevet 5. november 2025 #564 Skrevet 5. november 2025 Vinnanna15 skrev (14 minutter siden): Er kvistene hun har i krukke til pynt? Tror ikke det 🤭 3 1 2
Vinnanna15 Skrevet 5. november 2025 #565 Skrevet 5. november 2025 Agurk skrev (16 minutter siden): Tror ikke det 🤭 😂😂😂 4
ulltøffel Skrevet 5. november 2025 #566 Skrevet 5. november 2025 Vinnanna15 skrev (46 minutter siden): Er kvistene hun har i krukke til pynt? Jeg har lurt på det samme😅 Ekstrautstyr til sopelimen🤫 Nei da, den var stygg. Jeg skjønner meg ikke på interiør, men ser for meg at det kanskje hadde vært finere hvis de var løse, altså uten strikken rundt. Da blir det litt "buskete" på en måte 4
Mei88 Skrevet 5. november 2025 #568 Skrevet 5. november 2025 Spent på hvis tonen blir i vinter om strømmen går over dager med mange minus ute 😂 2 1
Blue Sky Skrevet 5. november 2025 #569 Skrevet 5. november 2025 Mei88 skrev (8 minutter siden): Spent på hvis tonen blir i vinter om strømmen går over dager med mange minus ute 😂 De kan jo bare kjøpe seg en gassovn til en tusenlapp. Det har jeg. 2
ulltøffel Skrevet 5. november 2025 #570 Skrevet 5. november 2025 Mei88 skrev (2 timer siden): Spent på hvis tonen blir i vinter om strømmen går over dager med mange minus ute 😂 Ikke noe problem, hun får jo varme fra de under seg og har nye vinduer😂 4 1
LenaBAL Skrevet 5. november 2025 #571 Skrevet 5. november 2025 ulltøffel skrev (16 minutter siden): Ikke noe problem, hun får jo varme fra de under seg og har nye vinduer😂 It gi mæ tebakemeldinga om det ikke e beundring og ros !!! Æ vil bare ha ros som æ kan reposte og vis te andre!!! Skjønne dokk ikke det!!! It gi mæ råd æ veit best sjøl og vil it hør nokka Anna enn at æ e fantastisk!! For e det nokka æ e så e det fantastisk!! 🤡 9 3
Full kontroll Skrevet 5. november 2025 #572 Skrevet 5. november 2025 (endret) ulltøffel skrev (40 minutter siden): Ikke noe problem, hun får jo varme fra de under seg og har nye vinduer😂 Lurer på om hun drar frem støvsuger, for å støvsuge i ventetiden til strømmen er tilbake... 😮 😛 ( tror ikke støvsuger er "slitt" der i hus da, mn 😛 ) Endret 5. november 2025 av Full kontroll 4
Zhara Skrevet 5. november 2025 #573 Skrevet 5. november 2025 Kjære Heidi, har d bare vært makeup🤣🤣Tror ikke det er makeupen som gjør at familie og venner trekker seg unna deg! Du må begynne å våkne snart! Eller det er allerede for seint. 16
Jenzen Skrevet 5. november 2025 #574 Skrevet 5. november 2025 LenaBAL skrev (5 timer siden): It gi mæ tebakemeldinga om det ikke e beundring og ros !!! Æ vil bare ha ros som æ kan reposte og vis te andre!!! Skjønne dokk ikke det!!! It gi mæ råd æ veit best sjøl og vil it hør nokka Anna enn at æ e fantastisk!! For e det nokka æ e så e det fantastisk!! 🤡 Og løsningsorientert 🙈 5
Zhara Skrevet 5. november 2025 #575 Skrevet 5. november 2025 Jenzen skrev (8 minutter siden): Og løsningsorientert 🙈 🤣🤣 4
Anita321 Skrevet 6. november 2025 #576 Skrevet 6. november 2025 Hun elsker å holde på med mat? Det ser ikke sånn ut når man ser hva hun spiser. Tid har hun nok av, men det er ikke mye "kokkelering"... Deretter driver hun med "rådgivning", men hun er ikke mottakelig for tips og råd selv. Er det slik at hun tror ingen andre vet at det lønner seg å be om lavere rente og "shoppe" med andre banker?? Hadde hun prioritert å betale ned lånet sitt i stedet for å bruke pengene på all den shoppingen og dyre kremer som ikke virker, så hadde hun sikkert vært gjeldfri. Det er en del tusen kroner måneden.... 5 10
Skogstrolle Skrevet 6. november 2025 #577 Skrevet 6. november 2025 Anita321 skrev (1 time siden): Hun elsker å holde på med mat? Det ser ikke sånn ut når man ser hva hun spiser. Tid har hun nok av, men det er ikke mye "kokkelering"... Deretter driver hun med "rådgivning", men hun er ikke mottakelig for tips og råd selv. Er det slik at hun tror ingen andre vet at det lønner seg å be om lavere rente og "shoppe" med andre banker?? Hadde hun prioritert å betale ned lånet sitt i stedet for å bruke pengene på all den shoppingen og dyre kremer som ikke virker, så hadde hun sikkert vært gjeldfri. Det er en del tusen kroner måneden.... For hun tråkker hvertfall ikke ned dørstokken til gullegullan som bor typ 20 minutt unna - med hele 6 bommer tur/retur 🤪 Men, Heidi, tar du bussen, så kommer du til gullegullan for under 50-lappen. Du bytter bare buss på skysstasjonen, og det går plænty busser tur/retur gullan hver dag 🥳🥳🥳 2 4
Maia3 Skrevet 6. november 2025 #578 Skrevet 6. november 2025 Anita321 skrev (2 timer siden): Hun elsker å holde på med mat? Det ser ikke sånn ut når man ser hva hun spiser. Tid har hun nok av, men det er ikke mye "kokkelering"... Deretter driver hun med "rådgivning", men hun er ikke mottakelig for tips og råd selv. Er det slik at hun tror ingen andre vet at det lønner seg å be om lavere rente og "shoppe" med andre banker?? Hadde hun prioritert å betale ned lånet sitt i stedet for å bruke pengene på all den shoppingen og dyre kremer som ikke virker, så hadde hun sikkert vært gjeldfri. Det er en del tusen kroner måneden.... Omtrent det eneste hun kan er å slenge noe oppå en ferdig pizzabunn, i tillegg til Toro posesauser. Kalkunfilet med viltsaus (fra pose) e peise godt det sjø 🤣 3 5
Frk nysgjerrig Skrevet 6. november 2025 #579 Skrevet 6. november 2025 Har hatt noen timer på sykehus og har hatt x antall timer som pårørende på sykehus…. Den der fargen hun har malt stua i …. Det er jo sykehusfarge 😳😔 11
Lunabelle Skrevet 6. november 2025 #580 Skrevet 6. november 2025 Skogstrolle skrev (1 time siden): For hun tråkker hvertfall ikke ned dørstokken til gullegullan som bor typ 20 minutt unna - med hele 6 bommer tur/retur 🤪 Men, Heidi, tar du bussen, så kommer du til gullegullan for under 50-lappen. Du bytter bare buss på skysstasjonen, og det går plænty busser tur/retur gullan hver dag 🥳🥳🥳 Er du gal??? Hun kan da ikke ta buss! Det var et hårreisende forslag 😅😂 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå