Gå til innhold

Har jeg fått sopp, mon tro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har hatt en del sex i det siste, og nå merker jeg at jeg har litt rifter på innsiden av kjønnsleppene.

Det klør spesielt om morgenen. I dag stod jeg opp for jeg klødde så fælt. Men så gir det seg utover dagen.

Jeg har aldri hatt sopp før så jeg vet ikke hvordan det er eller hva jeg skal se/kjenne etter.

Utfloden er den samme, ikke noe forskjell der, annet enn kløingen da... :sjenert:

Jeg har lest at yoghurt naturell er bra mot soppinfeksjon (jeg er imot medisiner!!!)

Men om det ikke er sopp, hva skal jeg gjøre det?

Er det noe annet jeg kan kanskje smøre på, eller gjøre??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Mye mulig at det er sopp.. Soppen trives der det er fuktig, og hvis jeg ikke tar helt feil så er det ganske ofte når du har sex. HAr akkurat hatt det samme selv. Syns det var litt ekkelt, men legen sa at det var helt vanlig hvis man har mye sex, så er det lettere for soppen å trives. Gå på en helsekost butikk og hør, ellers får du sikkert noe å smøre på e.l av legen:) Lykke til! (men for sikkerhetsskyld syns jeg du skal ta en tur til helsestasjon evt. å sjekke deg)

Skrevet

Er veldig greit å ta en Canesten-kur også da. Fåes reseptfritt på apoteket. Kjøp en kombinasjonspakning (krem + vagitorie), lønner seg å kjøpe den sterkeste (1 vagitorie) så slipper man å bruke den i flere dager. Har du sopp så blir den borte i løpet av kort tid. Hvis ikke så er det noe annet du har, og da bør du kanskje ta en sjekk ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Er veldig greit å ta en Canesten-kur også da. Fåes reseptfritt på apoteket. Kjøp en kombinasjonspakning (krem + vagitorie), lønner seg å kjøpe den sterkeste (1 vagitorie) så slipper man å bruke den i flere dager. Har du sopp så blir den borte i løpet av kort tid. Hvis ikke så er det noe annet du har, og da bør du kanskje ta en sjekk  ;)

Jeg har lest at yoghurt naturell er bra mot soppinfeksjon (jeg er imot medisiner!!!)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...