AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:17 #1 Skrevet onsdag kl 10:17 Det er nå over en måned siden de hentet en pakke som skulle sendes, den har enda ikke kommet frem til mottaker. Hver jeg ringer og søpr om når den vil bli forventet levert sier de et par tre dager frem i tid, men den kommer aldri. I tillegg oppretter de fiktive "hendelser" i sporingen som gjør at man ikke har krav på erstatning da den jo "har vært under bevegelse". Får også ulik info avhengig av hvem jeg snakker med. De bare roter og lyver. De har sagt de har forsinkelser, de har sagt den er borte, de har sagt den er sortert feil osv, alt for å trenere saken. Vil sterkt fraråde andre å benytte seg av dem. Innholdet i pakken trengte jeg for en måned siden ikke langt etter en måned pluss pluss. Anonymkode: facc9...b82 5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:27 #2 Skrevet onsdag kl 10:27 Det er ikke alltid man kan velge. Følg med på sporingslinken. Den er mest oppdatert. Anonymkode: ce8b7...c93 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:27 #3 Skrevet onsdag kl 10:27 Aldri opplevd noe tull med de 😊 Blir vel som med alle tjenester som finnes her i verden at ting kan skje. Anonymkode: ce5f2...ca1 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:35 #4 Skrevet onsdag kl 10:35 Jeg har aldri hatt problemer med dem, men har heller aldri fått noe valg om jeg skal bruke dem eller ikke. De jeg bestiller fra tilbyr ikke noe valg. Anonymkode: a81f4...ad6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:38 #5 Skrevet onsdag kl 10:38 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke alltid man kan velge. Følg med på sporingslinken. Den er mest oppdatert. Anonymkode: ce8b7...c93 Den er absolutt ikke oppdatert der har den vært under transport en måned og blitt kjørt inn og ut av byen. Anonymkode: facc9...b82
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:40 #6 Skrevet onsdag kl 10:40 Hatt så mye tull med de selv. 3-4 ganger. Pakkene har dukket opp til slutt….. Irriterende Anonymkode: 52a56...af1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:40 #7 Skrevet onsdag kl 10:40 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Aldri opplevd noe tull med de 😊 Blir vel som med alle tjenester som finnes her i verden at ting kan skje. Anonymkode: ce5f2...ca1 Joda, alt er selvfølgelig bra med dem når alt går som det skal, men når det først oppstår problemer er de lite behjelpelige, lyver om infoen, gir ulik info, trenerer saken, filregistrerer og alt er bare rot. Kan være greit å vite for andre også. Anonymkode: facc9...b82 1 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:45 #9 Skrevet onsdag kl 10:45 Her i området er det alltid tull med de , og det frarådes i hele nærområdet her - av alle! Det skjer ukentlig at de lever til feil hus, eller at de sier det er levert (men så er det ikke levert). Så jeg unngår nå alle butikker som kun har helthjem som transportør. Heldigvis kan også posten hente og levere pakker på døren, om man er avhengig av det. Anonymkode: 57b89...535 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:47 #10 Skrevet onsdag kl 10:47 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Joda, alt er selvfølgelig bra med dem når alt går som det skal, men når det først oppstår problemer er de lite behjelpelige, lyver om infoen, gir ulik info, trenerer saken, filregistrerer og alt er bare rot. Kan være greit å vite for andre også. Anonymkode: facc9...b82 Det har jeg opplevd med Posten også. Anonymkode: a81f4...ad6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:48 #11 Skrevet onsdag kl 10:48 Har ikke hatt problemer med dem. Men hadde problem med en annen transportør da jeg bestilte dyr Lego direkte fra Lego (det var dermed tydelig hva forsendelsen inneholdt). Pakken var levert til postkontor YY, men de hadde ikke pakken. Masse styr og masing fra meg. Flere postkontor/butikker som lette etter pakken og INGEN hadde den eller fått den levert (inkludert postkontor YY). "Plutselig" fikk jeg beskjed fra transportfirma ar den var på vei til postkontor XX. Jeg hadde hele tiden en mistanke om at det foregikk noe shady for det hang ikke sammen ddt som skjedde. Så jeg var på telefonen flere ganger om dagen med transportfirma da legosettet var et av de siste som var igjen på lager (de ble ikke produsert lenger). Heldigvis dukket det opp da på postkontor XX. Man ønsker å tro at folk er ærlige, men det er rotne egg i mange kurver Anonymkode: 34555...a58 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:53 #12 Skrevet onsdag kl 10:53 Bare tull med dem. Hater at man ikke alltid kan velge de bort. De har mistet pakker, de har levert til andre steder av landet, de har lagt pakken på trappa til en eller annen i boligfeltet over oss, som hadde helt annet gatenavn, og seff annet for- og etternavn som meg, de har markert pakker som levert mens jeg er ute og i nærheten av både trappa og postkassa, og ingen har noen gang vært der. En gang dukket en pakke opp igjen etter 1,5 år, på samme postkontor som den ble sendt fra. Så all sporingen i linken var jo tydeligvis bare BS, for om den har blitt sendt tilbake, skulle det vel også stå i sporingen at den var på vei tilbake. Anonymkode: 40907...4b8 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:03 #13 Skrevet onsdag kl 11:03 Vi bestilte noe fra USA, som kostet rundt 300 kroner. Vi fikk melding fra posten at vi måtte betale 1379 for å få den inn i landet(??) . Vi måtte ringe dem. Vi snakket med en robot i 5 timer (!) å måtte trykke på nummer med hva vi ble spurt om. Jeg holdt på å klikke!! Vi holdt på i evighet, etter tre kvarter fikk vi snakke Med ei Koselig dame. Da Var jeg Så sint at samboeren min måtte ta over. Anonymkode: 71b9c...9e2 1
omnitron Skrevet onsdag kl 11:08 #14 Skrevet onsdag kl 11:08 Helthjem er helt tragisk. 9 av 10 ganger havner pakken vår utenfor garasjen til naboen. Mirakel at ingen pakker er blitt stjålet til nå. 1 1
Sofiei Skrevet onsdag kl 11:22 #15 Skrevet onsdag kl 11:22 Drittselskap jeg skyr som pesten etter utelukkende dårlig erfaringet med de. Skal være bra viktig varen om jeg netthandler på steder som bare bruker Helt hjem. Annonserer jeg noe til salgs presiserer jeg at jeg ikke sender med Helt hjem. 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:27 #16 Skrevet onsdag kl 11:27 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Aldri opplevd noe tull med de 😊 Blir vel som med alle tjenester som finnes her i verden at ting kan skje. Anonymkode: ce5f2...ca1 Helt enig. Sender masse med de, svært sjelden problemer. En og annen hendelse betyr ikke at man må styre unna noe. Da kan man aldri gjøre NOE her i verden. Anonymkode: 7cdc9...f6f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:33 #17 Skrevet onsdag kl 11:33 Stort sett fornøyd, men en gang hengte de bare en pose med pakken på gjerdet vårt ut mot fortauet, hvem som helst kunne bare tatt den med. Burde være en selvfølge å legge ved dør i slike tilfeller. Anonymkode: dca40...b43
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:34 #18 Skrevet onsdag kl 11:34 Jeg unngår å kjøpe varen dersom de kun bruker helthjem. F.eks på Tise så spør jeg alltid hva de bruker før jeg kjøper noe. Drittselskap. Anonymkode: 80915...929 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:36 #19 Skrevet onsdag kl 11:36 Det er ikke så rart at det er større "svinn" og problemer med HeltHjem enn andre tjenester. Det faktum at en pakke skal leveres på døra øker sjansen for flere potensielle problemer. For det første er det mange som ikke er flinke nok til å gi tydelig informasjon om at inngangen f.eks er i "en underetasje med inngang bak blokka". Og mange mangler også god merking på egen dør. På toppen av det er dette ofte pakker som blir liggende ute noen timer før man plukker opp pakken, så da er det også større sjanser for tyveri. At naboen stjeler pakken din kan dessverre ikke HeltHjem noe for. Anonymkode: 4e1c4...192
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:43 #20 Skrevet onsdag kl 11:43 Helthjem har hatt ett dårlig rykte i mange år... Det tar 3 sekunder å google, og du får opp MANGE artikler og kundeanmeldelser... https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/kjenner-jeg-blir-forbanna/17291887/ https://www.nettavisen.no/sport/slik-leverte-helthjem-evens-pakke-star-til-stryk/s/5-95-2378712 https://www.tv2.no/nyheter/forbruker/assen-er-dette-mulig/17573850/ (mest ellos sin feil kanskje, men helthjem har ansvar her og) Bare for å legge til noen artikler... Det at du skriver denne tråden hjelper lite om du ikke klarte å søke opp info om helthjem før du bestilte. Som andre skriver, noen nettbutikker har ikke andre valg en helthjem - men nå begynner jo pakkeautomater å dukke opp litt overalt, så kanskje det hjelper litt på. Jeg har blandet erfaring med helthjem, men styrer unna så langt det lar seg gjøre. Anonymkode: a8daa...07e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå