Gjest nobilian Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Velvære, klær og kosmetikk. Kropp og helse Bryllup Dette er det tre største undergruppene på kvinneguiden.. Sier dette noe om hvorfor forhold etter forhold går i oppløsning? Hm. Første gruppa; uvesentlig, uvesentlig, uvesentlig. Konstruerte verdier alt sammen.. Andre gruppa; Helse er vesentlig, la gå. Bryllup.. Ja...hva skal man si om denne? Hvorfor i all verden er kvinner alltid bedre forberedt på denne ene dagen enn de er på dagene og årene etterpå? Endret 26. mars 2006 av nobilian
Anglofil Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Er ikke spesielt aktiv i noen av disse gruppene, så jeg kan virkelig ikke svare deg på det. Mvh Yvonne
Gjest Bodillen Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Jeg er heller ikke særlig aktiv i noen av de, nei.. Er mest på barn og familie, aktuelle saker og generell debatt. Jeg var inne i bryllupsforumet en gang, men kom meg fort ut igjen... Makan!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Velvære, klær og kosmetikk. Kropp og helse Bryllup Dette er det tre største undergruppene på kvinneguiden.. Sier dette noe om hvorfor forhold etter forhold går i oppløsning? Hm. Første gruppa; uvesentlig, uvesentlig, uvesentlig. Konstruerte verdier alt sammen.. Andre gruppa; Helse er vesentlig, la gå. Bryllup.. Ja...hva skal man si om denne? Hvorfor i all verden er kvinner alltid bedre forberedt på denne ene dagen enn de er på dagene og årene etterpå? ←
Gjest Elfrida Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Velvære, klær og kosmetikk. Kropp og helse Bryllup Dette er det tre største undergruppene på kvinneguiden.. Sier dette noe om hvorfor forhold etter forhold går i oppløsning? Hm. ← Nei, dette sier ikke noe om hvorfor forhold går i oppløsning, det sier noe om hva jenter på kvinneguiden pludrer med hverandre om, og som antagelig ikke er det viktigste i våre liv. Det er noe annet å diskutere neglelakk på internett og å diskutere dypt personlige ting - det bør man i første rekke holde på privaten. Var ikke kvinneguidens forum opprinnelig bare et bryllupsforum forresten?
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #6 Skrevet 28. mars 2006 Er ikke mye på noen av de foraene, så jeg vet ikke...
Caramba Skrevet 28. mars 2006 #7 Skrevet 28. mars 2006 Enig med Elfrida, isteden for å kjede partneren til døde med spørsmål om velvære, kosmetikk og hva-det-nå-var så kan man pludre om det her inne... (Jeg synes personlig de foraene er temmelig kjedelige og er aldri der) Mannen min pleier å være en del på et fotball-forum, er det bedre? Jeg er bare glad til at han ikke diskuterer det med meg, hadde ikke hatt så mye å bidratt med der, gitt! Vet også om mange menn som henger på elektronikkforum, bilforum og andre "oppbyggelige" foraer...
Diktern Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Velvære, klær og kosmetikk. Kropp og helse Bryllup Dette er det tre største undergruppene på kvinneguiden.. Sier dette noe om hvorfor forhold etter forhold går i oppløsning? Hm. Første gruppa; uvesentlig, uvesentlig, uvesentlig. Konstruerte verdier alt sammen.. Andre gruppa; Helse er vesentlig, la gå. Bryllup.. Ja...hva skal man si om denne? Hvorfor i all verden er kvinner alltid bedre forberedt på denne ene dagen enn de er på dagene og årene etterpå? ← Enig, enig. Er ikke ofte på disse trådene jeg heller.
marta Skrevet 28. mars 2006 #11 Skrevet 28. mars 2006 Er jeg den eneste som er inne på de?? ← Anerikke
Grusomme Gjest Skrevet 28. mars 2006 #13 Skrevet 28. mars 2006 Vi har vel alle våre "dumme" ting vi interesserer oss for?
vixen Skrevet 28. mars 2006 #14 Skrevet 28. mars 2006 Kropp og helse bør vel ikke kalles unødvenig. Det er tross alt kroppen og dens helse som gjør at man lever, så det syns jeg er helt på sin plass at man kan få diskutere! Bryllup er jeg ikke inne på, sikkert forid jeg selv ikke skal gifte meg med det første. Skulle jeg derimot det, kan man sikkert få en del praktiske tips eller svar på noe man lurer på. Bryllup er ikke akkurat noe man generelt har så mye erfaring med. Det siste du nevner er heller ikke et jeg er ofte på, men det hender man får et og annet tips man har nytte av. Om du ikke har tenkt over det før finnes det ganske mye annet unyttig og unødvendig man kan bruke livet sitt på enn et forum om jenteting som velvære... se formel1-biler på tv, som kjører den samme runden for n'te gang for eksempel...
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #15 Skrevet 29. mars 2006 Jammen, nobilian, det er vel strengt tatt viktiger ting å foreta seg her i verden enn å sitte på KG i det store og hele, men likevel er du her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå