AnonymBruker Skrevet 8. september #61 Skrevet 8. september 0-10: magisk. Fantastisk barndom på 80/90-tallet. 10-20: tungt. Ble ikke akkurat ballett dronning på utseendefronten. Og hvordan man ser ut er viktig i denne alderen. 20-25: veldig bra. Bodde i utlandet, studerte og levde livet. 25-38: både og. Slet med å få jobb i mange år. Slet med å finne mannen i mitt liv. Slet i mange år med å få barn. MA, SA, senabort grunnet sykdom..flere enn jeg ønsker å telle..var tungt. Er nå 38 og alt er endelig på plass. Ser frem mot mitt neste tiår og tror det vil bli det beste i mitt liv. Endelig mamma❤️ Anonymkode: d8f40...f4d
AnonymBruker Skrevet 9. september #62 Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det er vondt å tenke på at alt dere skriver her har jeg aldri opplevd. Ble født syk og livet har kun vært trøblete så lenge jeg kan huske. I barnehagetiden så visste jeg ikke at jeg var syk og skjønte det heller ikke så den må nok ha vært best. Livskvaliteten har alltid vært på bunn. Anonymkode: a56b9...608 Hvaslags sykdom har du? Anonymkode: e37b8...ca0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå