Gå til innhold

Hvilken alder var din beste?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Livet nå. 48 og har blitt mye utenlandske reiser i år. 
Oppleve nye ting, kåt hele tida. 
Fantastisk☺️

Anonymkode: 53bde...9e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra 40

Anonymkode: ab2ca...254

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si mine beste år var fra jeg var 20-34, men så døde moren min, og så en god periode fram til i vår, og så døde mannen min.

Anonymkode: 4f966...389

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Er 34 og usikker på om jeg had nådd det beste ennå, for selv om noen år har vært tøffe, så blir det bare bedre og bedre. Men 2019 var et veldig godt år, det var også 2022, og i år har vært flott det også.

Anonymkode: f2364...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 10.10):

Savner du å være ung? Er  du fornøyd med å bli eldre? Har du det bra nå; eller ønsker du gå tilbake?

Anonymkode: e37b8...ca0

Var på mitt vakreste mellom 27-32, savner det.. men er på mitt beste nivå psykisk og i livet etter fylte 42

Anonymkode: fe9bb...fa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 10.10):

Savner du å være ung? Er  du fornøyd med å bli eldre? Har du det bra nå; eller ønsker du gå tilbake?

Jeg peaket på barneskolen.

Var den beste i fotball i klassen min, og jeg var best i klassen i mange fag.

Så stoppet alt opp, og i dag er jeg den mest mislykkede.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker alderen min nå, 37 år. Har familie, venner, interessant jobb, god helse. Travelt og gøy i hverdagen. Gleder meg til å bli eldre også. 

Likte ikke barndommen grunnet kontrollerende foreldre med helt annet livssyn enn meg. Alt ble bedre da jeg ble voksen. 

Anonymkode: 075fb...36b

AnonymBruker
Skrevet

Er 35 nå og har aldri hatt det bedre, både fysisk og psykisk!

Anonymkode: c6794...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Hele barndommen er et liv i seg selv. Men kanskje fra 14-25 er all den tiden jeg trengte å leve for da levde jeg.

Anonymkode: dc8ee...8d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 16.48):

Du kan jo feste og game masse nå og. Om du ikke har barn da

Har en toåring og en på 6 mnd 😄. Men festinga hadde uansett ikke vært den samme. Vi hadde masse hjemme alene-fester. Det er liksom noe annet når det ikke er lov, og man er så sprek at man orker å drikke seg skikkelig drita og være oppe lenge. 

Jeg spilte myyye wow. Var i en guild og raidet masse. Det må man ha tid og ork til. Selv uten unger hadde jeg ikke orka å game like mye nå som voksen. Jeg må legge meg tidligere pga krevende jobb. Spilte en del på PS5 før jeg fikk barn da. Men ingenting er det samme som wow på starten av 2000. Det var kjempekoselig.

Anonymkode: 8fca8...dd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har en toåring og en på 6 mnd 😄. Men festinga hadde uansett ikke vært den samme. Vi hadde masse hjemme alene-fester. Det er liksom noe annet når det ikke er lov, og man er så sprek at man orker å drikke seg skikkelig drita og være oppe lenge. 

Jeg spilte myyye wow. Var i en guild og raidet masse. Det må man ha tid og ork til. Selv uten unger hadde jeg ikke orka å game like mye nå som voksen. Jeg må legge meg tidligere pga krevende jobb. Spilte en del på PS5 før jeg fikk barn da. Men ingenting er det samme som wow på starten av 2000. Det var kjempekoselig.

Anonymkode: 8fca8...dd4

Har hatt en dell fyllekuler I godt voksen alder , er ikke sprek , men har gått fint det. Ikke at det er å mye å være stolt av.

Spiller ikke , men ser mye film. Kunne fint se opp til 8 filmer på strekk. Nå er jeg heldig om jeg klarer 2

AnonymBruker
Skrevet

Hver alder har sin sjarm, så det blir vel feil å velge. Klart man er sprekere fysisk som ung, men "den beste alder" kan favne mye mer en det. Et gammelt menneske med masse erfaring og kunnskap er også en god alder å få oppleve?

Anonymkode: cbced...faa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

43-44. God helse, god økonomi, hadde absolutt alt jeg ønsket meg i livet. 

Anonymkode: 4ba7e...52c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

43-44. God helse, god økonomi, hadde absolutt alt jeg ønsket meg i livet. 

Anonymkode: 4ba7e...52c

Så 45 var stoppestasjon?

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser tilbake er det i 20-årene at jeg var mest lykkelig. Startet familie tidlig og fikk 2 barn mens jeg studerte. Vi bodde i studentleilighet med likesinnede overalt og barna lekte trygt ute med andre "studentbarn". Jeg husker spesielt godt de fine morgenstundene vi hadde, jeg elsket å stå opp tidlig med barna, lage kakao, se på tv eller gjøre noe kreativt. Husker at jeg sydde mye på den tiden. Blir helt varm i hjertet av å tenke på hvor godt det var å leve slik.

Anonymkode: 6aa4f...ff0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når jeg ser tilbake er det i 20-årene at jeg var mest lykkelig. Startet familie tidlig og fikk 2 barn mens jeg studerte. Vi bodde i studentleilighet med likesinnede overalt og barna lekte trygt ute med andre "studentbarn". Jeg husker spesielt godt de fine morgenstundene vi hadde, jeg elsket å stå opp tidlig med barna, lage kakao, se på tv eller gjøre noe kreativt. Husker at jeg sydde mye på den tiden. Blir helt varm i hjertet av å tenke på hvor godt det var å leve slik.

Anonymkode: 6aa4f...ff0

Høres litt hippieaktig ut, men kult det

AnonymBruker
Skrevet

Så langt, 44. Så får vi se om jeg fortsatt mener det når jeg om et knapt år fyller 45 😁

Jeg er ufør - men å ikke måtte jobbe lar meg ta hensyn til egen helse så jeg kan ha en god hverdag, så det gjør ikke noe.

Jeg er alene med en 14-åring med store utfordringer pga ADHD og autisme - men det lar meg legge opp hverdagen på en slik måte at diagnosene hensyntas og ungdommen får utvikle seg positivt, så det gjør ikke noe.

Jeg har det godt med meg selv og i meg selv, er herre i eget liv og synes både jeg og livet er ganske fantastisk. 

Anonymkode: 0e95f...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Mine beste år var 28-36, men jeg håper at det ikke var toppen.

Anonymkode: 7b75c...aa1

Skrevet (endret)

0-6 år var best. Da kunne jeg være meg selv.

Endret av Otilia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er vondt å tenke på at alt dere skriver her har jeg aldri opplevd. Ble født syk og livet har kun vært trøblete så lenge jeg kan huske. I barnehagetiden så visste jeg ikke at jeg var syk og skjønte det heller ikke så den må nok ha vært best. Livskvaliteten har alltid vært på bunn.

Anonymkode: a56b9...608

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...