AnonymBruker Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Jeg er interessert i å kjøpe fermentere mat som ikke inneholder eddik eller sukker. Altså det hete « lacto fermented» på engelsk jeg bare lurer på noen har sett fermentert mat som ikke inneholder eddik. For eksempel ser jeg mange sylteagurker i butikken som inneholder eddik eller sukker. Hvor kan jeg finne sylteragurker som ikke inneholder eddik jeg har tenkt til å lage selv men da tar det muligens noen uker før det blir dannet melkesyrebakterier derfor ønsker jeg å kjøpe itilegg Anonymkode: c51bc...359
AnonymBruker Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august I følge oppskriften jeg fant, så er de klare etter bare 3-5 dager i saltlaken. Anonymkode: d57e1...02d
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): I følge oppskriften jeg fant, så er de klare etter bare 3-5 dager i saltlaken. Anonymkode: d57e1...02d Tror du at melkesyrebakterier er klare etter så kort tid ? Kan du poste linken ? Anonymkode: c51bc...359
Lafamiglia Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Omtrent alle butikker som har et godt utvalg av østeuropeisk mat, som regel "innvandrerforretninger", har det. Ofte har de mange merker å velge mellom også,
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror du at melkesyrebakterier er klare etter så kort tid ? Kan du poste linken ? Anonymkode: c51bc...359 Mulig jeg har misforstått, men trodde du skulle fermentere med vann og salt, mener det sto i en av de andre trådene dine. Jeg vet ikke hvordan jeg legger inn link fra telefonen, men oppskriften er fra xlosunnogslank.no Anonymkode: d57e1...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå