Clusia Skrevet 30. august #1 Skrevet 30. august Kunne du møtt noen fra KG for sex? Kanskje noen har gjort det og vil dele erfaring?
Scoops Skrevet 30. august #2 Skrevet 30. august Nei,det kunne jeg aldri gjort. Veldig skeptisk til å møte folk fra nettet og da spesielt slike steder som dette 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #3 Skrevet 30. august Clusia skrev (32 minutter siden): Kunne du møtt noen fra KG for sex? Kanskje noen har gjort det og vil dele erfaring? Det har jeg gjort. Fungerte fint en liten periode, men så mistet han interessen. Jeg har angret litt på det opplegget i etterkant, var ikke verdt det. Anonymkode: c4ea8...060
Mezzosoprena Skrevet 30. august #4 Skrevet 30. august Virkelig ikke! De mennene som er på KG har jeg ingen interesse av 😉 5 4
TheLegendBellaGoth Skrevet 30. august #6 Skrevet 30. august Clusia skrev (1 time siden): Kunne du møtt noen fra KG for sex? Kanskje noen har gjort det og vil dele erfaring? Har hørt folk som har møttes fra appen Jodel også, men det kunne aldri falt meg inn om så jeg var singel
Geojak Skrevet 30. august #7 Skrevet 30. august Mezzosoprena skrev (2 timer siden): Virkelig ikke! De mennene som er på KG har jeg ingen interesse av 😉 Bare fordi jeg er nysgjerrig og er en av «dem».. 😉 Hva er galt med menn som er innom KG? 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #9 Skrevet 30. august Nå er ikke jeg der at det er av interesse, men høres veldig kul måte å møtes for min del. Man blir kjent på en annen måte en f.eks. Timer, som er en horribel tjeneste for menneskeheten. Anonymkode: b7680...8d0 1
Mezzosoprena Skrevet 30. august #10 Skrevet 30. august Geojak skrev (34 minutter siden): Bare fordi jeg er nysgjerrig og er en av «dem».. 😉 Hva er galt med menn som er innom KG? Jeg kan ikke tenke meg at jeg har så mye til felles med en mann som ser det som aktuelt å benytte seg av kvinneguiden 😉 6
AnonymBruker Skrevet 30. august #11 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er ikke jeg der at det er av interesse, men høres veldig kul måte å møtes for min del. Man blir kjent på en annen måte en f.eks. Timer, som er en horribel tjeneste for menneskeheten. Anonymkode: b7680...8d0 Timer er et helsike. Anonymkode: 12edd...216
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Ja. Har gjort det. Har møtt en litt eldre dama herfra på Halvorsens konditori. Som avtalt satt hun med kaffekoppen snudd opp ned. Anonymkode: 0e129...668 2 2
Strigiformes Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Jeg har møtt noen fra KG for mange mange år siden. Det var før KG eksisterte 😂 1
Tiuren Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august Mezzosoprena skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke tenke meg at jeg har så mye til felles med en mann som ser det som aktuelt å benytte seg av kvinneguiden 😉 Nei, gud forby å treffe en mann som prøver å kommunisere med kvinner Og på samme måte som alle kvinner på KG er like, så er alle menn på KG helt like. 5 2 2
Snok1 Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Jeg har møtt én etter at vi lenge kommuniserte lenge på DM og også hadde lange samtaler på telefon. Når vi møttes var det ikke for sex, men det endte med sex. Jeg ser ikke på KG som en sjekkearena og tar ikke selv kontakt med andre her inne på DM.
AnonymBruker Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august Jepø. Endte opp gift 🤭 Anonymkode: 4433a...e31 3
BerntHulken Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Ja, det har jeg gjort og med suksess! Mange koselige kvinner jeg kunne ha møtt herfra.
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august Flere som har tatt kontakt, men regner med at de prøver seg på flere her samtidig. Anonymkode: 3c22b...910
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Mezzosoprena skrev (12 timer siden): Jeg kan ikke tenke meg at jeg har så mye til felles med en mann som ser det som aktuelt å benytte seg av kvinneguiden 😉 Wow så tøff du er. Spesielt når du bruker sånn blunke-emoji. Ja nå ble nok mange lei seg. Anonymkode: 16218...051 3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå