Gå til innhold

Liker du seksuell dominanse?

Hva synes du om seksuell dominans?  

83 stemmer

1. 1. Hva tenner deg seksuelt?

• Jeg tennner på å være den underdanige
      49
    • Jeg tenner på å være den dominante
      16
    • Jeg er "vanilje"
      16
    • Jeg er usikker
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken "seksuell rolle" tenner deg mest? Det trenger ikke nødvendigvis være noe du lever ut. Men i dine fantasier, tenner du på seksuell dominans, hvor partene har ulike roller (dominant / underdanig)?

Anonymkode: 000b6...4cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med vi som liker å bytte på?? at det er det som er tennende. At den ene dagen så dominerer mannen min meg, men i morgen er det jeg som har kontrollen. 

Anonymkode: abe14...8b3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med vi som liker å bytte på?? at det er det som er tennende. At den ene dagen så dominerer mannen min meg, men i morgen er det jeg som har kontrollen. 

Anonymkode: abe14...8b3

Hm ja det burde kanskje vært et valg, det tenkte jeg ikke på. Dere som liker å bytte på får heller legge inn en kommentar :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner mest på å bli dominert. At han tar kontroll.

Selv føles det naturlig for meg å ta den kontrollen, for det har jeg gjort mange ganger. Variasjon og bytte på synes jeg er fint. Så lenge jeg føler meg trygg nok til å gjøre det. Det er en forutsetning.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri blitt dominert og skulle gjerne opplevd det. Det funker i fantasiene, men siden jeg ikke har prøvd det så vet jeg ikke om det er noe for meg.

Endret av Cam03
  • Liker 1
Skrevet

Ja, elsker tanken på at en bestemt mann bruker meg som han vil. 

Anonymkode: 7c54a...9bd

Skrevet

Jeg er både top og bottom. Hvorfor er det ikke lagt inn et alternativ for oss som liker å bytte på rollene fra tid til tid?

Anonymkode: 6fb69...bd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja, elsker tanken på at en bestemt mann bruker meg som han vil. 

Anonymkode: 7c54a...9bd

Samme her, dominans og lett smerte.  Grensen mellom smerte og nytelse er hårfin, ikke alle menn som fikser det.  Der synes jeg faktisk utlendinger er bedre enn etnisk norske (og nordiske)

Anonymkode: 57b4e...927

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilken "seksuell rolle" tenner deg mest? Det trenger ikke nødvendigvis være noe du lever ut. Men i dine fantasier, tenner du på seksuell dominans, hvor partene har ulike roller (dominant / underdanig)?

Tenner ikke på tanken om noe «rolle» når det gjelder sex. Jeg har aversjon mot alt som kan minne om «skuespill» og påtatthet når det kommer det til sex. Enten det er overdrevet stønning, rollespill, «dominans» etc. jeg mister bare lysten med en gang ting ikke er «ekte».

Rollene du beskriver som «dominant» og «underdanig» er da følgelig helt uinteressant for min del😅.

De ytterst få gangene jeg kan fantasere om noe seksuelt, så er det egentlig bare at jeg visualiserer god sex jeg har hatt. Utover det fantaserer jeg egentlig ikke noe.

Anonymkode: 759ef...f77

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tenner ikke på tanken om noe «rolle» når det gjelder sex. Jeg har aversjon mot alt som kan minne om «skuespill» og påtatthet når det kommer det til sex. Enten det er overdrevet stønning, rollespill, «dominans» etc. jeg mister bare lysten med en gang ting ikke er «ekte».

Ja jeg skjønner hva du mener, og er enig. Det er derfor jeg presiserte at dette handler om hva man fantaserer om. I virkeligheten blir det nok fort kunstig og tilgjort for mange.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Rollene du beskriver som «dominant» og «underdanig» er da følgelig helt uinteressant for min del😅.

De ytterst få gangene jeg kan fantasere om noe seksuelt, så er det egentlig bare at jeg visualiserer god sex jeg har hatt. Utover det fantaserer jeg egentlig ikke noe.

Anonymkode: 759ef...f77

Helt enig, rollespill er bare helt tåpelig. 

Anonymkode: b1efa...7d8

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Samme her, dominans og lett smerte.  Grensen mellom smerte og nytelse er hårfin, ikke alle menn som fikser det.  Der synes jeg faktisk utlendinger er bedre enn etnisk norske (og nordiske)

Anonymkode: 57b4e...927

Enig!

Anonymkode: c3332...0a2

Skrevet

Jeg vil alltid holde dama nede. Det er den eneste måten jeg vil ha sex på.

Skrevet

Jeg (m39) har alltid sett på meg selv som dominant og likt den rollen…. 

Og gud jeg har lært mye om meg selv de siste ukene. 
møtt en dame noen få år eldre enn meg, som ga meg en ørefik og beskjed om å gjøre som jeg fikk beskjed om…

aldri trodd jeg tente på å blir bosset rundt, men gud så befriende og kunne switche…. Ikke bare fra gang til gang, men i løpet av en aften på soverommet så både dominerer og underkaster jeg meg. 
(har heller aldri hatt så mye blåmerker, bitemerker og piping i ørene før heller da) 

Det skal sies at denne damen virker å være en naturlig leder, og da er det desto mer tennende å både bli dominert og dominere🤩 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 21.10):

Det er vel nettopp det at dominans og underdanighet er det som er naturlig og ekte for oss som dyr, som gjør at det tenner oss. Men som mennesker har vi kultivert en annen måte å være på, der vi tror det er bedre å være styrt av tanker - og ikke følelser og instinkter.

Og hvis man er i hodet sitt hele tiden, vil tanker om at andre spiller skuespill og overdriver dukke opp - selv om de andre faktisk tvert i mot er helt ut seg selv, og lever ut sine lyster. 

Anonymkode: b4611...0b9

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker ofte tau før og evnt under leken og er litt drevne i shibari-teknikk og -praksiser. Oftest er jeg rigger (den som binder), men kan også være modell. Vi gjør dette også under treff med vår elsker, og da liker vi at vi begge er dominante og bruker vår gjest til vår tilfredsstillelse.

For oss er dette veldig frigjørende og deilig.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tenker det forsterker eksisterende kjønnsroller så vil ikke tenne på dette

Skrevet

Det gjør jeg så sant han vet hva han gjør, og har full kontroll over seg selv.

Jeg har aldri turt å la meg bli dominert, for det er sjeldent jeg har opplevd at han har kontroll. Det synes jeg kan være litt skummelt.

Så dette er en av mine største fantasier.

Skrevet

Anonymkode: 68dcd...64c

Skrevet
Majer skrev (15 minutter siden):

Nei, jeg tenker det forsterker eksisterende kjønnsroller så vil ikke tenne på dette

:hoho:

Anonymkode: 61d94...db6

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...