Night Owl Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 I følge dette kartet venter jeg en jente... Min mor fikk to jenter men i følge dette kartet skulle hun hatt to gutter. Står jo at det skal være 99% sikkert... Dere som vet kjønn, eller har født, hvordan stemmer dette kartet? http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx
Murf Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Dette dukker opp igjen med jevne mellomrom.. og det er flere versjoner ute på nettet, som gir forskjellig resultat Skulle det ha stemt for oss, så er UL feil (noe vi ikke vet før i august, men jordmor var veeeldig sikker)
Chiquita Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Stemte ikke med førstemann, og i følge UL stemmer det ikke med denne heller
Trillian Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Kartet på Babyverden.no stemmer ikke for min del, mens kartet på barnimagen.com gjør det ... Stoler ikke noe særlig på disse kartene for min del
Emma3 Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Kartet stemte ikkje første gang, og gjer det visst ikkje denne gangen heller. Skulle hatt gutt og fått gutt, men har jente og ventar jente.
Rannva Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Stemmer på vesla, og tydeligvis venter jeg gutt nå. Så får vi vente og se om det stemmer denne gangen også.
Silfen Skrevet 28. mars 2006 #8 Skrevet 28. mars 2006 Stemte på alle mine tre. Men kun på kart der månealder brukes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå