AnonymBruker Skrevet 29. august 2025 #1 Skrevet 29. august 2025 Jeg bestilte Jensen seng og skal montere den men synes det er rart at det ikke følger med noe ordentlig bruksanvisning og jeg er livredd for å gjøre noe feil når jeg betalte sååå mye for sengen. Typisk meg. Jeg ble overrasket over at understellet kom i to seperate deler for hun i butikken sa at kun madrassene var seperat. Det var ganske skuffende. Det fulgte med feste til å låse de sammen. Men det er ingen hull til å feste feste i. Er det virkelig meningen at man skal bare borre igjennom borrelåser og tøyet som ligger under ? For meg virker det rart, siden det vil jo rakne tøyet 🤔 sykt merkelig hele opplegget når man betaler så mye for sengen. Håper noen kan hjelpe meg 🙏🏼🙏🏼 Anonymkode: 4e29e...5b2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2025 #2 Skrevet 29. august 2025 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg bestilte Jensen seng og skal montere den men synes det er rart at det ikke følger med noe ordentlig bruksanvisning og jeg er livredd for å gjøre noe feil når jeg betalte sååå mye for sengen. Typisk meg. Jeg ble overrasket over at understellet kom i to seperate deler for hun i butikken sa at kun madrassene var seperat. Det var ganske skuffende. Det fulgte med feste til å låse de sammen. Men det er ingen hull til å feste feste i. Er det virkelig meningen at man skal bare borre igjennom borrelåser og tøyet som ligger under ? For meg virker det rart, siden det vil jo rakne tøyet 🤔 sykt merkelig hele opplegget når man betaler så mye for sengen. Håper noen kan hjelpe meg 🙏🏼🙏🏼 Anonymkode: 4e29e...5b2 Jeg ser og at det fulgte med to trekk, og da skjønner jeg ingenting!! For jeg bestilte jo denne sengen : Som viser tydelig at det er en hel liggeflate. Eller at de to separate enhetene er i felles trekk. Er ikke det utrolig misvisende? Anonymkode: 4e29e...5b2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2025 #3 Skrevet 29. august 2025 Tror du må ta kontakt med Skeidar eller Jensen for å høre. Anonymkode: e44ea...9fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå