Gå til innhold

trenger rask tips ang. montering av Jensen seng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bestilte Jensen seng og skal montere den men synes det er rart at det ikke følger med noe ordentlig bruksanvisning og jeg er livredd for å gjøre noe feil når jeg betalte sååå mye for sengen. Typisk meg.  

Jeg ble overrasket over at understellet kom i to seperate deler for hun i butikken sa at kun madrassene var seperat. Det var ganske skuffende. 

Det fulgte med feste til å låse de sammen. Men det er ingen hull til å feste feste i. Er det virkelig meningen at man skal bare borre igjennom borrelåser og tøyet som ligger under ? For meg virker det rart, siden det vil jo rakne tøyet 🤔 sykt merkelig hele opplegget når man betaler så mye for sengen.PXL_20250829_092156719_MP.thumb.jpg.c8a68c3392abb954bbe206d388fd4aca.jpg

Håper noen kan hjelpe meg 🙏🏼🙏🏼

Anonymkode: 4e29e...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg bestilte Jensen seng og skal montere den men synes det er rart at det ikke følger med noe ordentlig bruksanvisning og jeg er livredd for å gjøre noe feil når jeg betalte sååå mye for sengen. Typisk meg.  

Jeg ble overrasket over at understellet kom i to seperate deler for hun i butikken sa at kun madrassene var seperat. Det var ganske skuffende. 

Det fulgte med feste til å låse de sammen. Men det er ingen hull til å feste feste i. Er det virkelig meningen at man skal bare borre igjennom borrelåser og tøyet som ligger under ? For meg virker det rart, siden det vil jo rakne tøyet 🤔 sykt merkelig hele opplegget når man betaler så mye for sengen.PXL_20250829_092156719_MP.thumb.jpg.c8a68c3392abb954bbe206d388fd4aca.jpg

Håper noen kan hjelpe meg 🙏🏼🙏🏼

Jeg ser og at det fulgte med to trekk, og da skjønner jeg ingenting!! For jeg bestilte jo denne sengen :Screenshot_20250829-120515.thumb.png.550ad7447e10f932d833c708b7be6f76.png

Som viser tydelig at det er en hel liggeflate. Eller at de to separate enhetene er i felles trekk. Er ikke det utrolig misvisende? 

Skrevet

Tror du må ta kontakt med Skeidar eller Jensen for å høre. 

Anonymkode: e44ea...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...