silja Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 kom med tips til oss! Vi ønsker å dra på en langweekend, ikke for langt og slettes ikke for dyrt London, København og Stocholm har vært i tankene.. heslt de to siste - men nå har vi også tenkt litt på Amsterdam. Shopping, god mat og kos er ønsket, for et ungt foreldrepar "på rømmen"
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Jeg har forelsket meg helt i Stockholm!! Var der i høst, men jeg planlegger å dra dit igjen i mai, fordi det var så mye jeg ikke fikk sett sist. Fantastisk by! Har lyst å flytte dit...Men det er nok litt urealistisk...
silja Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2006 vi er litt sånn som synes det er ok med "pakker"... - feks til stockholm, hvor finnner vi gode tilbud? det kan være aktuelt for oss å dra fra sandefjord/torp. etter litt surfing, er rangeringen slik; 1) stockholm 2) københavn 3) london 4) amsterdam
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Hva med Tallinn? Det skal være veldig flott der borte med romantiske gater og gamle bygninger, og litt annerledes enn de vanlige London-turene alle drar på.
Gjest Skya Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Jeg anbefaler Tallinn, en utrolig flott by. OG ikke minst rimelig!
Gjest Blære ikke reg Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Fra Torp er London (Ryanair) og Amsterdam (KLM) aktuelle ihvertfall. Så må jeg si meg enig i at Tallinn er en nydelig og billig by.
Gjest m40 Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Hva med Bergen? Helt topp når man er litt på rømmen..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Glasgow! Kan lett kombineres med Edinburg, er bare 45 min med tog mellom de to
Champagnepiken Skrevet 28. mars 2006 #10 Skrevet 28. mars 2006 Tallinn er fabelaktig. Og hva med Newcastle? Ryanair har direkterute dit fra Torp.
Grooo Skrevet 29. mars 2006 #11 Skrevet 29. mars 2006 Vi har vært i Glasgow flere ganger og er veldig fornøyde. Skal tilbake nå i påska også. Er bare en kort togtur til Edinburgh, så vi har planer om å reise noen dagsturer dit også.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #12 Skrevet 31. mars 2006 Vi satt nettopp og planla helgetur selv her, og vi kom frem til København. Det er noe med atmosfæren der som de fleste andre storbyer mangler. København er liksom landsbyen som ikke har innsett at den har blitt en millionby... Fant en del bra info om København på denne siden
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #13 Skrevet 1. april 2006 Vi var i Amsterdam i fjor, likte det utrolig godt. Nærme og ikke fordyrt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå