Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

kom med tips til oss!

Vi ønsker å dra på en langweekend, ikke for langt og slettes ikke for dyrt :sjenert:

London, København og Stocholm har vært i tankene.. heslt de to siste - men nå har vi også tenkt litt på Amsterdam.

Shopping, god mat og kos er ønsket, for et ungt foreldrepar "på rømmen" ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har forelsket meg helt i Stockholm!! Var der i høst, men jeg planlegger å dra dit igjen i mai, fordi det var så mye jeg ikke fikk sett sist. Fantastisk by! Har lyst å flytte dit...Men det er nok litt urealistisk... ;)

Skrevet

vi er litt sånn som synes det er ok med "pakker"...

- feks til stockholm, hvor finnner vi gode tilbud?

det kan være aktuelt for oss å dra fra sandefjord/torp.

etter litt surfing, er rangeringen slik;

1) stockholm

2) københavn

3) london

4) amsterdam

:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med Tallinn? Det skal være veldig flott der borte med romantiske gater og gamle bygninger, og litt annerledes enn de vanlige London-turene alle drar på.

Skrevet

Jeg anbefaler Tallinn, en utrolig flott by. OG ikke minst rimelig!

Gjest Blære ikke reg
Skrevet

Fra Torp er London (Ryanair) og Amsterdam (KLM) aktuelle ihvertfall. Så må jeg si meg enig i at Tallinn er en nydelig og billig by.

Skrevet

Hva med Bergen? Helt topp når man er litt på rømmen.. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Glasgow!

Kan lett kombineres med Edinburg, er bare 45 min med tog mellom de to

Skrevet

Tallinn er fabelaktig. Og hva med Newcastle? Ryanair har direkterute dit fra Torp.

Skrevet

Vi har vært i Glasgow flere ganger og er veldig fornøyde. Skal tilbake nå i påska også. Er bare en kort togtur til Edinburgh, så vi har planer om å reise noen dagsturer dit også.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi satt nettopp og planla helgetur selv her, og vi kom frem til København. Det er noe med atmosfæren der som de fleste andre storbyer mangler.

København er liksom landsbyen som ikke har innsett at den har blitt en millionby... Fant en del bra info om København på denne siden

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var i Amsterdam i fjor, likte det utrolig godt. Nærme og ikke fordyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...