AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Noen menn her som har erfaring med/ har sjekket seg for testosteronnivåer? M33 her. Jeg har veldig store dissende love handles som gir meg en høy BMI. Er ikke overvektig ellers på kroppen. Har tendenser til å bli deprimert vinterstid, har også vært veldig deprimert da jeg var student. Kan bli ganske tiltaksløs og lett matt/sliten. Trener ikke men finner heller ikke motivasjon til det selv om jeg absolutt vil. Tar gjerne imot tips fra menn, eller partnere til menn, som kan dele sine erfaringer. Anonymkode: e4072...da2
AnonymBruker Skrevet 29. august #2 Skrevet 29. august Mannen min har store love handles. Hatt i mange år. Så fikk han mage For to år siden ble han utrolig deprimert og fikk dårlig utholdenhet. Han hadde veldig lav testosteronnivå. Nå er det bedre og han har mistet endel magefett og litt live handles. Han har gått et år på testosteronsprøyter. Sjekk nivået ditt. ps. Mange menn med autoimmun sykdom får lav testo. Anonymkode: 04aee...ab4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå