AnonymBruker Skrevet 27. august 2025 #1 Skrevet 27. august 2025 Hei vet noen om det selges løse trekk til overmadrass ( slike til å putte madrassen inni) noe sted, her har vårt blitt stygt å prøvd vasket å glidelåsen har blitt ødelagt, men madrassen er like god, dumt å måtte kaste pga dette Anonymkode: dff8a...458
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #2 Skrevet 28. august 2025 Noen som vet ???? Anonymkode: dff8a...458
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #3 Skrevet 28. august 2025 Jeg googlet "trekk til overmadrass" og finner flere varianter. Du kan jo sjekke hos den spesifikke forhandleren du kjøpte senga av også om du vil ha noe som er i samme utførelse? Anonymkode: ce590...c6d
Daisy-love Skrevet 29. august 2025 #4 Skrevet 29. august 2025 Hvor gammel er overmadrassen? Om den er veldig slitt utenpå, så er den mulig slitt inni også, selv om den ser fin ut. Om det bare var trekket, og du ikke finner nytt trekk så tror jeg at jeg hadde sydd den igjen etter vask med store sting, eller brukt sikkerhetsnåler om det kan gjøres på en trygg måte (nederst på madrassen og under i enden). Så hadde jeg kjøpt en god madrassbeskytter å ha over som du kan fortsette å vaske mer regelmessig. Litt diy, men ja 🤪🤓
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå