Gå til innhold

Hva pleier du spise til frokost?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hverdager og helger om det er forskjell.

Anonymkode: 44bea...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett havregraut som er variert. Laurdag eller sundag kan av og til vere pannekaker. 
Av og til rista brød med f.eks brunost. Varierer ikkje så fryktelig mykje med frukosten.

Skrevet

Hvis jeg spiser frokost, så er det typisk på helg. Da spiser jeg gjerne rundstykker med pålegg, bananpannekaker, lapper med cottage cheese og havregryn, eggerøre eller omelett med diverse tilbehør. Lager amerikansk frokost med pannekaker, egg og bacon en gang innimellom. I hverdager spiser jeg ikke frokost, men da jeg gjorde var det typisk kjøleskapsgrøt med ferdig oppkuttet frukt eller bær, som var raskt å ta ut av kjøleskapet og hive innpå.

Anonymkode: 45e5a...f33

Skrevet

Hverdag: stort sett knekkebrød eller rista brød med ost. Av og til havregrøt. 

Helg: gjerne rundstykker med godt pålegg,egg og bacon,omelett eller eggerøre. Har jeg potetrester fra middagen dagen før,steker jeg de sammen med eggene. 

Anonymkode: a9a28...8d0

Skrevet

Hverdager: 2 skiver grovbrød med pålegg. Varierer hva jeg har på, men denne uka har det blitt en skive med fårepølse og en med mager jalapeño tubeost. 

Helg: 2 skiver grovbrød med stekt eller kokt egg og kaviar, eller eggerøre og noe salt (spekeskinke, fårepølse, salami osv). 

Anonymkode: fa5a6...e9d

Skrevet

2 toastloffskiver med egg og bacon. Kaffe og appelsinjuice ved siden.

Anonymkode: fc84e...ae6

Skrevet

Hvis jeg spiser på jobb blir det ovnsbakt havregrøt. 

Hvis jeg spiser hjemme er det yoghurt med korn, honning og peanøttsmør. 

Hvis vi har gjester baker jeg rundstykker og har godt pålegg til. 

Anonymkode: 17a67...732

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...