AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Hvor er den verste plassen du har bodd? Har bodd litt rundt om på Østlandet og i Trøndelag. Sarpsborg må vel være verste plassen jeg har bodd. Hundebæsj overalt fordi ingen gidder å plukke opp etter hunden, drikkevann som smaker dritt, kjemikalielukt i lufta, hele den tredje verden har nylig flyttet inn i byen + mange narkomane og alkoholikere som henger i sentrum. Nå har jeg ikke bodd i Oslo men har vært i Brugata/Grønland flere ganger. Gir litt samme vibes som der (bare at i Brugata er jo narkotikabruk en enda mer åpenlyst). Så kanskje like ille å bo der. Anonymkode: ab098...e14 4
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Jessheim. Store ungdomsgjenger, sosialklienter og frekke ansatte i butikkene. Anonymkode: 7e15e...88f 8 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august For min del er Oslo begge deler. Både den beste og værste. Trivdes i Oslo da jeg var ung voksen. Mistrivdes som barn og godt voksen. (Er i fra Oslo. Født og oppvokst). Solgte og flyttet ut av Oslo for noen år siden og har ikke sett meg tilbake. Jeg bor 12 minutter togtur unna Oslo-S, men er i Oslo bare 2-3 ganger i året. Anonymkode: 71dca...7bc 5
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Bodø. Jævla høl og utrivelige folk. Anonymkode: b408c...b04 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jessheim. Store ungdomsgjenger, sosialklienter og frekke ansatte i butikkene. Anonymkode: 7e15e...88f Nå eller back in the day? Anonymkode: f6bb4...231 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Carl Berner Oslo. Vet ikke om det har blitt bedre der nå. Men gikk ikke å ha opp et vindu pga eksos trafikk og bråk. Anonymkode: 99693...804 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Må vel bli Jessheim. Ble lei av Vi Menn- og FHM-damene som kjempet om å få meg til sengs på nach.. Anonymkode: 52d77...4c7 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Har bodd 15 plasser i mitt liv. Verste var uten tvil Haugenstua i Oslo. Ett år som ung voksen der på tidlig 90-tall. Store blokker stappfulle av merkelige individer. Det sto en politipatrulje utenfor butikken 24/7, så det sier vel litt. Anonymkode: 61571...c3c 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Oslo. Uansett område. Anonymkode: 8daed...921 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august Arendal - ekstremt krise Anonymkode: 04672...a9d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august Hvorfor er Tønsberg og Arendal ille? Har aldri vært i Arendal, men synes Tønsberg er en koselig by🙌🏻😊 Anonymkode: 29653...09a 6
AnonymBruker Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er Tønsberg og Arendal ille? Har aldri vært i Arendal, men synes Tønsberg er en koselig by🙌🏻😊 Anonymkode: 29653...09a Arendal har en del narkotikaproblematikk. Tønsberg syns jeg dog selv virker veldig koselig Anonymkode: ab098...e14 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august Enig i Sarpsborg. Vokste opp der og stakk ved aller første mulighet. Aldri sett meg tilbake. Anonymkode: fb497...4f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #16 Skrevet 27. august Hahaha folk i Norge er bra bortskjemt ass.. Det er da ingen steder i Norge som er helt krise. Anonymkode: 69d2b...06e 10 3
AnonymBruker Skrevet 27. august #17 Skrevet 27. august Rosendal. Bare sladder og fiendskap. Janteloven står sterkt der inne. Anonymkode: d2b08...953
AnonymBruker Skrevet 27. august #18 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rosendal. Bare sladder og fiendskap. Janteloven står sterkt der inne. Anonymkode: d2b08...953 Flere plasser som heter Rosendal. For min del Vestlandet , for mye regn og alt for høye fjell. Dritt lei ferjer. Anonymkode: 3f60a...464 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #19 Skrevet 27. august Det går ikke an å dra en konklusjon ut av en sånn tråd da! Det stedet noen sier er perfekt er hælvete på jord for andre. Anonymkode: 7ab02...293 4
AnonymBruker Skrevet 27. august #20 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor er Tønsberg og Arendal ille? Har aldri vært i Arendal, men synes Tønsberg er en koselig by🙌🏻😊 Anonymkode: 29653...09a Trivdes virkelig ikke i Tønsberg Anonymkode: 0638b...d2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå