Gå til innhold

Sydentur med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi vurderer å dra på sydentur i september med to barn, en på 3 år og en baby på 4-5 mnd. Vi satser på en real pakketur, og er mest opptatt av comfort og beliggenhet. Det er foreldrene mine som har invitert oss med på tur, og det er de som skal betale for gildet. Prisen er ikke viktig. Vi har aller mest lyst til å reise til Helas, da vi ikke ønsker altfor lang flytur.

Hotellet bør ligge ved stranda, ha basseng og ikke ligge veldig langt unna sentrum.

Er det noen som har hoteller å anbefale?

Endret av Princess Peach
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har reist med Saga to ganger med små barn(1 og 2 åring) en gang til Kypros og en gang til Kreta. Begge gangene bodde vi på såkalte Saga Garden hotell. Disse hotellene er spesielt tilrettelagt for barnefamilier, og har flott bassengområde, lekeplass og barneklubber for barn over 4 år. Star tour sine familieanlegg heter Blue village. Velger dere et slikt familieanlegg får der god standard,det er tilrettelagt for barn og der er ingen ungdomsgjenger som fester når ungene skal sove... God tur :)

Skrevet

Hei igjen, det er meg som skrev innlegget over. Jeg glemte en vesentlig ting. På slike familieanlegg får dere også leie babyseng, paraplytrille, barnestol ol. Når man skal reise med 2 barn har man jo som regel nok å dra på.

Skrevet

Vi sal til Chania på Kreta i sommer med to barn.

Men mine er litt større enn dine. De vil være 6.5år og 15 mnd

Vi skal bo på Stafen Village (reiser med StarTour). Har vært der før og bodd på samme hotell. Var veldig fornøyde. Men hotellet ligger ikke PÅ stranda da. Det tar vel 3 min å gå ned....

Skrevet

Ellers er det sunwing resort eller vingresort og, som er barnvennlige hoteller.

På kreta er det utrolig fint foresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...