AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Skrevet 25. august Hei ,sønnen vår er nå 1 år , hadde ikke sex under graviditeten ,heller ikke mye før pga mange runder med ivf og hormoner . Vi har det veldig fint ellers men hvordan få I gang sexlivet igjen ? Hilsen kvinne 42 Anonymkode: 2ff8e...6af
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei ,sønnen vår er nå 1 år , hadde ikke sex under graviditeten ,heller ikke mye før pga mange runder med ivf og hormoner . Vi har det veldig fint ellers men hvordan få I gang sexlivet igjen ? Hilsen kvinne 42 Anonymkode: 2ff8e...6af Du er vel såpass godt voksen at du bør ha lært deg tålmodighet? Du kunne ha fått barnet for 20 år siden og hatt et voksent barn i dag? Anonymkode: 96ecc...144
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er vel såpass godt voksen at du bør ha lært deg tålmodighet? Du kunne ha fått barnet for 20 år siden og hatt et voksent barn i dag? Anonymkode: 96ecc...144 Jeg var singel for 20 år siden , traff ikke samboeren før jeg var 32. Anonymkode: 2ff8e...6af
Flintis Skrevet 25. august #4 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er vel såpass godt voksen at du bør ha lært deg tålmodighet? Du kunne ha fått barnet for 20 år siden og hatt et voksent barn i dag? Anonymkode: 96ecc...144 Skulle det vært 20 år uten sex da....
petterm Skrevet 25. august #5 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei ,sønnen vår er nå 1 år , hadde ikke sex under graviditeten ,heller ikke mye før pga mange runder med ivf og hormoner . Vi har det veldig fint ellers men hvordan få I gang sexlivet igjen ? Hilsen kvinne 42 Anonymkode: 2ff8e...6af Hva er det som hindrer dere? Snakk om det. Prøv å sette av tid når sønnen sover? Viktig å komme igang, sånn at det ikke dør helt.
AnonymBruker Skrevet 25. august #6 Skrevet 25. august petterm skrev (Akkurat nå): Hva er det som hindrer dere? Snakk om det. Prøv å sette av tid når sønnen sover? Viktig å komme igang, sånn at det ikke dør helt. Vet egentlig ikke , bare blitt slik.samboeren vil ikke vekke sønnen vår heller . Anonymkode: 2ff8e...6af
petterm Skrevet 25. august #7 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet egentlig ikke , bare blitt slik.samboeren vil ikke vekke sønnen vår heller . Anonymkode: 2ff8e...6af Dere trenger jo ikke å bruke timesvis med hyl og skrik. 😃 Hvis sønnen våkner så må dere bare prøve igjen.
Mardina Skrevet 25. august #8 Skrevet 25. august (endret) Just do it! 😄 Hva er det man skal analysere før man har sex egentlig? 😄 Endret 25. august av Mardina 3
AnonymBruker Skrevet 25. august #9 Skrevet 25. august Kan det stemme at dere har gamle følelser og tanker knyttet til sex som hindrer dere nå? At dere ubevisst går inn i en «nå skal vi ha plikt-sex for å produsere baby», og kanskje tenker at dere må tilbake helt til stadiet før dere begynte å prøve? Jeg tror dere må finne tilbake til kjærestekosen, samtidig som dere justerer den til å passe inn i rollen som foreldre. Filmkveld og kos, kanskje dere kan mimre tilbake til tiden dere møttes - og legg lista lavt. En ting som aldri slo feil for oss var at vi liksom lovte å holde det low-key, kun tafsing var lov. Haha - glem det 😂 Med den «regelen» la vi opp til å kun nyte nærværet, kosen og eventuell kåthet. Men det gjorde oss noen ganger så ekstremt kåte at vi ikke klarte å holde ut. Ting eskalerte rimelig kjapt da. Men vi satte stor pris på de gangene det ikke ledet til sex også. Det var en fin måte å komme seg opp på hesten igjen Anonymkode: eb85e...c92 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan det stemme at dere har gamle følelser og tanker knyttet til sex som hindrer dere nå? At dere ubevisst går inn i en «nå skal vi ha plikt-sex for å produsere baby», og kanskje tenker at dere må tilbake helt til stadiet før dere begynte å prøve? Jeg tror dere må finne tilbake til kjærestekosen, samtidig som dere justerer den til å passe inn i rollen som foreldre. Filmkveld og kos, kanskje dere kan mimre tilbake til tiden dere møttes - og legg lista lavt. En ting som aldri slo feil for oss var at vi liksom lovte å holde det low-key, kun tafsing var lov. Haha - glem det 😂 Med den «regelen» la vi opp til å kun nyte nærværet, kosen og eventuell kåthet. Men det gjorde oss noen ganger så ekstremt kåte at vi ikke klarte å holde ut. Ting eskalerte rimelig kjapt da. Men vi satte stor pris på de gangene det ikke ledet til sex også. Det var en fin måte å komme seg opp på hesten igjen Anonymkode: eb85e...c92 Vi har aldri hatt sex for å prøve å bli gravide da jeg visste jeg ikke kunne bli gravid på normal måte da jeg møtte samboeren min Anonymkode: 2ff8e...6af
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 20.32): Hei ,sønnen vår er nå 1 år , hadde ikke sex under graviditeten ,heller ikke mye før pga mange runder med ivf og hormoner . Vi har det veldig fint ellers men hvordan få I gang sexlivet igjen ? Hilsen kvinne 42 Anonymkode: 2ff8e...6af Hos oss og mange av mine venninner kom det aldri tilbake. Fokuser på at dere er foreldre nå. Ny fase i livet Anonymkode: 1d8be...afb 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hos oss og mange av mine venninner kom det aldri tilbake. Fokuser på at dere er foreldre nå. Ny fase i livet Anonymkode: 1d8be...afb Jo men forholdet vårt er viktig og. Anonymkode: 2ff8e...6af 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo men forholdet vårt er viktig og. Anonymkode: 2ff8e...6af Hva er viktigst, å pule eller å få gleden av barn og oppdra og gi en god start på livet? Anonymkode: 96ecc...144
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er viktigst, å pule eller å få gleden av barn og oppdra og gi en god start på livet? Anonymkode: 96ecc...144 Viktigste er familie men også å få være kjærester etter 5 tøffe år med ivf. Anonymkode: 2ff8e...6af 1
Rotemor Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er viktigst, å pule eller å få gleden av barn og oppdra og gi en god start på livet? Anonymkode: 96ecc...144 Det er fullt mulig å være kjærester og foreldre. Jeg har fire barn og har hyppig sex. Man må bare sette i gang! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå