Gå til innhold

Blir kvinner trangere med alderen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før pleide vi kose oss med ganske tykke dildoer. Nå sier hun at de blir for store, enda de er laget av mykt materiale. Hun er nå i slutten av femtiårene og ferdig med overgangsalder. Blir kvinner mindre fleksibel i skjeden med alderen?

Anonymkode: 8d78f...1f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De tørker jo inn, og kjønnsleppene skrumper inn. Kvinnekroppen skal jo ikke ha sex lenger etter overgangsalderen

Anonymkode: 10c77...f74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De blir vel ikke trangere, men mer grinete og pripne. Har du prøvd å gi henne et glass vin?

Anonymkode: 6e26a...c2e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De blir vel ikke trangere, men mer grinete og pripne. Har du prøvd å gi henne et glass vin?

Ett glass? Prøv heller med hele flasken

Anonymkode: 29986...296

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De tørker jo inn, og kjønnsleppene skrumper inn. Kvinnekroppen skal jo ikke ha sex lenger etter overgangsalderen

Anonymkode: 10c77...f74

Menn skal heller ikke ha sex lenger når de får ereksjonssvikt da? Noe en del menn får allerede som temmelig unge. 

Det finnes hjelpemidler for begge kjønn angående de problemene som kan oppstå med alderen. 

Angående spørsmål i hi vet jeg ikke, men har notert at tidligere klarte mannen min å stikke den inn uten å hjelpe til med hendene. Nå er det umulig. Vet ikke nøyaktig hva som forårsaker det, men sex var godt og er godt, så ingenting å klage over. 

Jeg har aldri brukt store dildoer. Aldri taklet å bli fistet heller. Jeg har gått ut fra at det er individuelt å kunne nyte slikt. Jeg har alltid fått vondt ved forsøk på større ting. 

Anonymkode: 11555...b7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke hun,  det er du som er problemet - hun tenner ikke på deg lengere.

Anonymkode: f27a8...4c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Menn skal heller ikke ha sex lenger når de får ereksjonssvikt da? Noe en del menn får allerede som temmelig unge. 

Det finnes hjelpemidler for begge kjønn angående de problemene som kan oppstå med alderen. 

Angående spørsmål i hi vet jeg ikke, men har notert at tidligere klarte mannen min å stikke den inn uten å hjelpe til med hendene. Nå er det umulig. Vet ikke nøyaktig hva som forårsaker det, men sex var godt og er godt, så ingenting å klage over. 

Jeg har aldri brukt store dildoer. Aldri taklet å bli fistet heller. Jeg har gått ut fra at det er individuelt å kunne nyte slikt. Jeg har alltid fått vondt ved forsøk på større ting. 

Er han blitt veldig myk når han er stiv?

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (2 minutter siden):

Er han blitt veldig myk når han er stiv?

Nei 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei 

Men han må bruke hendene for å få den inn?

AnonymBruker
Skrevet

Men han må bruke hendene for å få den inn?

Ja. Det butter liksom imot, og han må mer lirke den inn. Tidligere kunne han få den mer rett inn. Uten å hjelpe til med hendene. Den gled liksom inn mellom leppene, og så gled den mellom dem til den traff riktig. Nå er jeg mer lukket på en måte, men vet ikke helt hva som medfører dette. 

Det er ikke noe problem, bare en liten raritet. Sex fungerer like godt som tidligere.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det samme har jeg merket på min mann, han blir ikke like hard lenger, også har han blitt mindre. Han er fortsatt like kåt og glad i sex. Men jeg savner den tiden han var knall hard. Sier selvfølgelig ikke det til han. 

Anonymkode: 67c52...565

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Det butter liksom imot, og han må mer lirke den inn. Tidligere kunne han få den mer rett inn. Uten å hjelpe til med hendene. Den gled liksom inn mellom leppene, og så gled den mellom dem til den traff riktig. Nå er jeg mer lukket på en måte, men vet ikke helt hva som medfører dette. 

Det er ikke noe problem, bare en liten raritet. Sex fungerer like godt som tidligere.  

Så det er du som er tørrere nå en får, han er like stiv?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ett glass? Prøv heller med hele flasken

Anonymkode: 29986...296

Lol 😆😆😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det samme har jeg merket på min mann, han blir ikke like hard lenger, også har han blitt mindre. Han er fortsatt like kåt og glad i sex. Men jeg savner den tiden han var knall hard. Sier selvfølgelig ikke det til han. 

Vi har ikke den utfordringen, så jeg regner med at det er meg det har skjedd en liten fysisk endring med. Mulig indre kjønnslepper er blitt litt slappere, eller noe slikt. Jeg har imidlertid så små indre kjønnslepper at det er litt vanskelig å tro at de kan utgjøre noe særlig. Det bare er blitt slik, men det fungerer det også. 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har dere prøvd Penispumpe. Da vil han kanskje få tilbake opprinnelig størrelse, hører mage sier dei blir større enn orginalen, det opplevde ikke eg

AnonymBruker
Skrevet

Så det er du som er tørrere nå en får, han er like stiv?

Nei har ikke noe med fukt å gjøre. Jeg er riktig nok ikke bestandig våt nok, av meg selv, men da bruker vi glid, og det utgjør ingen forskjell. Det har alltid vært slik at vi innimellom må bruke glidemiddel, for jeg har vært litt flo eller fjære (variasjon etter min syklus), han er omskåret, samt at jeg ikke liker tørrfingring, så vi bruker ofte glid under forspill, og da har vi jo glid på oss når vi fortsetter til samleie. 

Jeg vet ikke hvorfor, men det er som nevnt ikke noe problem. Bare en liten ting jeg har notert meg, til forundring. Jeg ser ikke noe endring ved hullet. 😅

Skrevet

Ikke godt å si, hvis han er litt mykere enn før så kanskje hodet bøyer seg litt ved første penetrering.

men så lenge det fortsatt er godt for dere begge, så må en kjør på.

du så tidligere i tråden at den gled inn og traff noe, hva mente du med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...