Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Vet ikke helt hvor denne passer jeg, men setter den her... Jeg jobber deltid i en kiosk, noen ettermiddager og annen hver lørdag. Lørdagene jobber jeg sammen med sjefen min. Han er en helt grei sjef, men i det siste er det noe som jeg irriterer meg over. Han er ute på fest på fredag til 2-3 tiden drikker seg dritings.. Og kjører på jobb dagen etter!! Han sier selv at han var full når han sto opp men hadde jo ikke noe valg for han måtte på jobb.. Jeg blir så irritert! For det første setter han både eget og andres liv i fare når han kjører med promille, og for det andre ser han ikke bra ut på jobb. Han er blank i øynene, lukter gammel fyll og ser sliten ut.. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre med dette, hadde jeg kommet på jobb full hadde jeg vel fått sparken.. men han er jo sjefen. Noen som har vært i lignende situasjon? jeg er jo også redd for at han en dag skal kjøre ut eller kjøre på noen.. Hva bør jeg gjøre??
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 Hvis dette har skjedd en gang er det vel ikke stort du kan gjøre. Om det gjentar seg ville jeg tipset politiet anonymt. Han er til fare for seg selv og andre når han kjører i fylla.
Gjest Ester Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Fyllekjørere ville jeg ikke nølt med å anmelde til politiet, uansett om det var sjefen eller kjæresten min eller faren min eller hvem som helst. Bedre at han sitter inne for promillekjøring enn at han ender opp som drapsmann.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Hvis dette har skjedd en gang er det vel ikke stort du kan gjøre. Om det gjentar seg ville jeg tipset politiet anonymt. Han er til fare for seg selv og andre når han kjører i fylla. ← Dette skjer vel omtrent annenhver lørdag morgen. Han er skilt og er "barnefri" annen hver helg. Da er han på fest fredag, jobb på lørdag og så på fest igjen lørdag kveld.. Hva skal jeg i så fall si til politiet? Tror sjefen min kommer til å kjøre i fylla neste lørdag?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Dette skjer vel omtrent annenhver lørdag morgen. Han er skilt og er "barnefri" annen hver helg. Da er han på fest fredag, jobb på lørdag og så på fest igjen lørdag kveld.. Hva skal jeg i så fall si til politiet? Tror sjefen min kommer til å kjøre i fylla neste lørdag? ← Ja, du må jo bare si det sånn
Gjest Gjesta Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Ja du får jo bare si det som det er. Stort mer kan du ikke gjøre. Si hvor han bor og hvor han jobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå