AnonymBruker Skrevet 23. mai #22 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): - Anonymkode: 1c7b5...73b ---------------- Anonymkode: eee45...1be
AnonymBruker Skrevet 23. mai #23 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): - Anonymkode: 1c7b5...73b AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ---------------- Anonymkode: eee45...1be ? Anonymkode: 6722e...87e
AnonymBruker Skrevet 23. mai #24 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 22.47): Eller metalfestival. Hauger av latinas digger svartmetall, og Norge er skikkelig eksotisk for dem. Sett mange grimme langhåra troll med smellvakre latinas i det miljøet. Anonymkode: 5ca39...a6f Ja! En tur på Inferno på Rockefeller i påsken så kan det være du finner en singel latina. Ellers finnes det sikkert noen datingsider rundt på internett hvor du kan søke spesifikt etter Sør-Amerika. Anonymkode: d91a5...5ae
AnonymBruker Skrevet 24. mai #25 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 11.54): Jeg er interessert i å møte ei latina, da jeg opplever at de både har en spesiell utstråling og en vakker personlighet. Hvor er det best å bli kjent med kvinner med latinamerikansk bakgrunn? Anonymkode: 1c7b5...73b Er du helt sikker på det? De er meget påståelig og liker IKKE at andre kvinner er "bedre" enn de selv ! Vil du virkelig ha ei sånn? Hva er galt med oss norske kvinner? Anonymkode: dd472...060 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #26 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 18.55): Spesiell utstråling? Min erfaring med 5-6 latinoer bosatt i Norge: Sterkt temperament, dramatisk gestikulering, mye roping, alt er alltid en såpeopera, mye støy og mye klaging. Norge er for kaldt, for dyrt, for lite, for kjedelig, og nordmenn er for innesluttede, vanskelige å bli kjent med, kalde og distanserte. Janteloven er for streng, selv i Oslo. Norske menn er for gjerrige, for lite romantiske, for feminine og for likestilte. (Jeg er for norsk til å klare å forstå de siste tingene. At en mann kan være for feminin, men for lite romantisk) Du finner de på Tinder, salsa-kurs, spanskkurs, og div. matmesser. Anonymkode: 95cfc...ea3 Jeg er norsk, bodd store deler av mitt liv i Norge og synes dette i alle hovedsak høres riktig ut jeg da 😎 Anonymkode: f83a0...acb
AnonymBruker Skrevet 24. mai #27 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 11.54): Jeg er interessert i å møte ei latina, da jeg opplever at de både har en spesiell utstråling og en vakker personlighet. Hvor er det best å bli kjent med kvinner med latinamerikansk bakgrunn? Anonymkode: 1c7b5...73b på dansekurs, type salsa, bachatakurs (zumba), rumba, paso doble og samba !!! der er masse latino damer Anonymkode: 3a0b3...a38
AnonymBruker Skrevet 24. mai #28 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 0.55): Spesiell utstråling? Min erfaring med 5-6 latinoer bosatt i Norge: Sterkt temperament, dramatisk gestikulering, mye roping, alt er alltid en såpeopera, mye støy og mye klaging. Norge er for kaldt, for dyrt, for lite, for kjedelig, og nordmenn er for innesluttede, vanskelige å bli kjent med, kalde og distanserte. Janteloven er for streng, selv i Oslo. Norske menn er for gjerrige, for lite romantiske, for feminine og for likestilte. (Jeg er for norsk til å klare å forstå de siste tingene. At en mann kan være for feminin, men for lite romantisk) Du finner de på Tinder, salsa-kurs, spanskkurs, og div. matmesser. Anonymkode: 95cfc...ea3 uff oslo der hvor de så selvhøytidelige at de ikke engang ser når andre har ironisk selvtillit? de tror jo at folk rundt dem er blodig seriøse.. Anonymkode: 3a0b3...a38
Snok1 Skrevet 24. mai #29 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 9.12): Dagbladet Anonymkode: 0c0c9...257 …og Dagsrevyen i går.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #30 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er du helt sikker på det? De er meget påståelig og liker IKKE at andre kvinner er "bedre" enn de selv ! Vil du virkelig ha ei sånn? Hva er galt med oss norske kvinner? Anonymkode: dd472...060 Hva mener du med at de ikke liker at andre kvinner er «bedre» enn de selv? Anonymkode: 2585c...44c
AnonymBruker Skrevet 24. mai #31 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 0.55): Spesiell utstråling? Min erfaring med 5-6 latinoer bosatt i Norge: Sterkt temperament, dramatisk gestikulering, mye roping, alt er alltid en såpeopera, mye støy og mye klaging. Norge er for kaldt, for dyrt, for lite, for kjedelig, og nordmenn er for innesluttede, vanskelige å bli kjent med, kalde og distanserte. Janteloven er for streng, selv i Oslo. Norske menn er for gjerrige, for lite romantiske, for feminine og for likestilte. (Jeg er for norsk til å klare å forstå de siste tingene. At en mann kan være for feminin, men for lite romantisk) Du finner de på Tinder, salsa-kurs, spanskkurs, og div. matmesser. Anonymkode: 95cfc...ea3 Dette. I lengden så kommer det ikke til å fungere, spesielt om man bor i Norge. Anonymkode: 08395...fce
AnonymBruker Skrevet 24. mai #32 Skrevet 24. mai -jk- skrev (På 25.8.2025 den 13.28): Jeg har sett en del av de på Match faktisk. Får innimellom likes av noen, men sveiper alle til venstre. Ikke helt min greie. hvorfor er det ikke helt din greie ??? 😮 Anonymkode: 3a0b3...a38
AnonymBruker Skrevet 24. mai #33 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med at de ikke liker at andre kvinner er «bedre» enn de selv? Anonymkode: 2585c...44c Jeg jobber med en, hun er ganske nedlatende mot meg, pga jeg har mer erfaring enn henne. Jeg fortalte om dette til min latino mann venn. Og han sa at "vær litt forsiktig med latino kvinner. De takler ikke at andre kvinner kan bedre enn de selv". Anonymkode: dd472...060
AnonymBruker Skrevet 24. mai #34 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 25.8.2025 den 11.54): Jeg er interessert i å møte ei latina, da jeg opplever at de både har en spesiell utstråling og en vakker personlighet. Hvor er det best å bli kjent med kvinner med latinamerikansk bakgrunn? Anonymkode: 1c7b5...73b TS!! 💃 du må komme på banen her 💃💃💃 Anonymkode: 3a0b3...a38
AnonymBruker Skrevet 24. mai #35 Skrevet 24. mai Er det snakk om enkeltstående treff eller permanent? For enkeltstående er det til enhver tid en god del av de på RE, og du bør sjekke innom forumet som du kan google deg frem til hvem som er bra å treffe. Permanent så må du nok ut av landet for å treffe de. Anonymkode: 64a90...f2c
-jk- Skrevet 24. mai #36 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): hvorfor er det ikke helt din greie ??? 😮 Anonymkode: 3a0b3...a38 Fordi jeg helst liker udramatiske, høye, blonde damer med lave sko? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #37 Skrevet 24. mai -jk- skrev (1 minutt siden): Fordi jeg helst liker udramatiske, høye, blonde damer med lave sko? Med andre ord liker du ikke en illsint lemen av en dame? Anonymkode: 3a0b3...a38
-jk- Skrevet 24. mai #38 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med andre ord liker du ikke en illsint lemen av en dame? Anonymkode: 3a0b3...a38 Nei, jeg har ganske velregulerte følelser selv og foretrekker damer som er tilsvarende. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #39 Skrevet 24. mai -jk- skrev (48 minutter siden): Nei, jeg har ganske velregulerte følelser selv og foretrekker damer som er tilsvarende. ja, kjedelig å bli dratt inn i en daglig telenovela Anonymkode: 3a0b3...a38
AnonymBruker Skrevet 24. mai #40 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 26.8.2025 den 10.22): Finner ingenting i Dagbladet om det. Link til artikler? Anonymkode: 5ca39...a6f https://www.nrk.no/norge/stor-okning-av-colombianske-unge-kvinner-pa-det-norske-sex-markedet-1.17882765 Anonymkode: a08a7...1a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå