AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #1 Skrevet 24. august 2025 Mann på 30. Lagde ny bio på Hinge som faktisk beskriver meg ganske greit som person og samtidig har noen prompts som er til dels humoristiske... Det jeg merker nå er at jeg matcher med langt flere attraktive damer, men nesten ingen svarer. Hva er greia med det? Er det slik at hvis man faktisk fremstår seriøs eller skriver litt lengre enn de vanlige svarene i bio, så fremstår man altfor seriøs eller hva? Jeg lurer på om det er en mismatch mellom bioen min og bildene mine, at de liker det jeg skriver men at jeg ikke er pen nok eller har gode nok bilder til å gidde å snakke med meg. Andre som har opplevd dette? Anonymkode: f788e...041 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #2 Skrevet 24. august 2025 Kan hende de ikke svarer fordi de har mange andre matcher som har vært raskere elller noe lignede. For om de matcher deg, så ser jeg ikke hva de tenker skulle vært galt. Å om du er seriøs, så kan jo ikke det heller være dumt for dem som ønsner det samme. Anonymkode: 7887c...360
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #3 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan hende de ikke svarer fordi de har mange andre matcher som har vært raskere elller noe lignede. For om de matcher deg, så ser jeg ikke hva de tenker skulle vært galt. Å om du er seriøs, så kan jo ikke det heller være dumt for dem som ønsner det samme. Anonymkode: 7887c...360 Det kan være de ikke svarer fordi de har mange andre matcher, men hvorfor matche i det hele tatt da? Tror kanskje jeg må endre tilbake til en mer generisk og intetsigende bio for nå får jeg jo ingen dates. Anonymkode: f788e...041
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #4 Skrevet 25. august 2025 Lurer også på om Hinge gradvis er blitt mer useriøs etterhvert som den er blitt mer vanlig å bruke og Tinder-gjengen har flyttet seg over. Anonymkode: f788e...041
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #5 Skrevet 25. august 2025 På dating apper er bio sterkt overvurdert. Vet at damer her inne sier de sveiper rett venstre uten bio, men det er her inne. Min bio er nesten blank og 80 likes på under en dag. Er mann over 40. Er disse appene trynefaktor? Definitvt. Anonymkode: 3c289...dc7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #6 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På dating apper er bio sterkt overvurdert. Vet at damer her inne sier de sveiper rett venstre uten bio, men det er her inne. Min bio er nesten blank og 80 likes på under en dag. Er mann over 40. Er disse appene trynefaktor? Definitvt. Anonymkode: 3c289...dc7 Heldige du da. Anonymkode: 9a361...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #7 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heldige du da. Anonymkode: 9a361...3c6 Er jeg? Bare svarer ærlig. Anonymkode: 3c289...dc7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #8 Skrevet 25. august 2025 Jeg vil anta det er meldingen du skriver som de ikke finner interessant nok til å svare? For min del så er bioen avgjørende for om jeg sveiper på noen, men det er selve meldingen som er avgjørende for om jeg svarer. Anonymkode: 43ec2...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #9 Skrevet 25. august 2025 Synes det er kjempe bra du forteller litt utfyllende med humor jeg! Jeg var på happn 1 år og det var kanskje 10% som skrev noe i bio. Jeg har klikket på menn som har morsomme bilder og bio uten å være «min type» ved første øyeblikk. Sjarm og humor er viktig. Har møtt noen dates som hadde sånn profil. Anonymkode: 451d7...5a7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #10 Skrevet 25. august 2025 Skulle til å skrive det samme som over. Første meldingen må være i tråd med viben fra bio/bilder. Anonymkode: a918c...b4b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #11 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes det er kjempe bra du forteller litt utfyllende med humor jeg! Jeg var på happn 1 år og det var kanskje 10% som skrev noe i bio. Jeg har klikket på menn som har morsomme bilder og bio uten å være «min type» ved første øyeblikk. Sjarm og humor er viktig. Har møtt noen dates som hadde sånn profil. Anonymkode: 451d7...5a7 Det er jo litt det jeg frykter. Jeg er egentlig ikke deres type utseendemessig, men så liker de bioen og sveiper meg til høyre likevel. Når det kommer til stykket så gidder de likevel ikke skrive med meg, fordi de ikke er interessert nok i utseendet mitt selv om bioen var bra. Og da blir det jo bare skuffelse for meg. Tror faktisk jeg skal reversere tilbake til en enklere bio og skrive ting ala "liker å bade" som alle andre gjør. Anonymkode: f788e...041 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #12 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mann på 30. Lagde ny bio på Hinge som faktisk beskriver meg ganske greit som person og samtidig har noen prompts som er til dels humoristiske... Det jeg merker nå er at jeg matcher med langt flere attraktive damer, men nesten ingen svarer. Hva er greia med det? Er det slik at hvis man faktisk fremstår seriøs eller skriver litt lengre enn de vanlige svarene i bio, så fremstår man altfor seriøs eller hva? Jeg lurer på om det er en mismatch mellom bioen min og bildene mine, at de liker det jeg skriver men at jeg ikke er pen nok eller har gode nok bilder til å gidde å snakke med meg. Andre som har opplevd dette? Anonymkode: f788e...041 Overfladiske damer. Unmatch og blokker dem. Anonymkode: 9a361...3c6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå