AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #1 Skrevet 24. august 2025 Litt dårlig på initiativ og meldinger han jeg dater. Er det innafor å si at man gjerne ønsker mer av det og at han kan prøve på å sende en melding i ny og ne? Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #2 Skrevet 24. august 2025 Han nok ikke så interessert. Hvor lenge har dere datet? Ikke alle heller som liker og taste på mobilen. Anonymkode: 18544...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #3 Skrevet 24. august 2025 Jeg har samme problem som deg, det bidrar til mye usikkerhet. Anonymkode: 8dfb5...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #5 Skrevet 24. august 2025 Jeg hadde spurt hvorfor han ikke tok initiativ. Men det har trolig lite hensikt, så egentlig hadde jeg nok bare sagt at jeg hadde innsett at vi var for forskjellige og takket for meg. Unntak er om han f.eks. har vært syk midt i datingperioden eller har stått i andre tøffe livssituasjoner, da hadde jeg heller støttet ut fra relasjonen vi til da hadde opparbeidet, og så sett hvordan det utviklet seg når krisene var over. Men generelt sett så viser hans oppførsel at han rett og slett ikke er interessert nok. Eller, at dette rett og slett er slik han er, noe som jo ikke er kompatibel for en partner som trenger at begge to i forholdet tar initiativ. Anonymkode: bb4d3...9ab
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #6 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde spurt hvorfor han ikke tok initiativ. Men det har trolig lite hensikt, så egentlig hadde jeg nok bare sagt at jeg hadde innsett at vi var for forskjellige og takket for meg. Unntak er om han f.eks. har vært syk midt i datingperioden eller har stått i andre tøffe livssituasjoner, da hadde jeg heller støttet ut fra relasjonen vi til da hadde opparbeidet, og så sett hvordan det utviklet seg når krisene var over. Men generelt sett så viser hans oppførsel at han rett og slett ikke er interessert nok. Eller, at dette rett og slett er slik han er, noe som jo ikke er kompatibel for en partner som trenger at begge to i forholdet tar initiativ. Anonymkode: bb4d3...9ab Godt svart:) han virker interessert nok,og har ikke noe problem med å gå noen dager uten en lyd til vanlig. Men i en begynnelse så gir det meg mer trygghet, det at han viser at han bryr seg litt Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #7 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har samme problem som deg, det bidrar til mye usikkerhet. Anonymkode: 8dfb5...d29 Absolutt, så synes det er innafor å si ifra om. Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #8 Skrevet 24. august 2025 RedBull91 skrev (16 minutter siden): Hva med å sende mld selv? Det gjør jeg,men tenker det skal gå begge veier. Slitsomt å være initiativ taker hele tiden. Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #9 Skrevet 24. august 2025 Jeg før bokstavelig talt noia av damer med tydelig valideringsbehov. Jeg hadde tatt en melding om å ta mer initiativ som snakkes…aldri. Anonymkode: a32f6...fe6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #10 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg før bokstavelig talt noia av damer med tydelig valideringsbehov. Jeg hadde tatt en melding om å ta mer initiativ som snakkes…aldri. Anonymkode: a32f6...fe6 Tydelig valideringsbehov?synes det er helt fair og også hyggelig om man hører fra daten,og at dama ikke bare skal føre all initiativ... Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #11 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tydelig valideringsbehov?synes det er helt fair og også hyggelig om man hører fra daten,og at dama ikke bare skal føre all initiativ... Anonymkode: 3af09...846 Det var ikke det jeg sa. Anonymkode: a32f6...fe6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2025 #12 Skrevet 24. august 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke det jeg sa. Anonymkode: a32f6...fe6 Ok,så når jeg som dame må ta alt initiativ, er det ikke innafor å høre om ikke den andre også kan gjøre det av og til?blir bare slitsomt om den ene bare er pådriver. Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #13 Skrevet 25. august 2025 det er ingen grunn til at han er fraværende annet enn at han ikke er interessert. Alt annet er bortforklaringer og gaslighting. Anonymkode: bbbbc...39e 1
Mardina Skrevet 25. august 2025 #14 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Litt dårlig på initiativ og meldinger han jeg dater. Er det innafor å si at man gjerne ønsker mer av det og at han kan prøve på å sende en melding i ny og ne? Anonymkode: 3af09...846 Da er han ikke interessert nok i deg. En mann som liker deg og vil tilbringe tid sammen med deg, prioriterer det høyt 😊 Si fra at du ikke gidder sånn enveis kommunikasjon og gå videre du 😊 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #15 Skrevet 25. august 2025 La være å ta kontakt og forlat ham mentalt, så får du se hva du synes om du evnt hører noe fra ham. Anonymkode: e6830...f65
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #16 Skrevet 25. august 2025 Gjensidig initativ! Initativ til skal ikke stå kun på den ene. Tenk å klage på folk, også medvirker man selv til at det ikke fungerer.... Anonymkode: b7189...fd6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #17 Skrevet 25. august 2025 Det er da bare å spørre om han kan skrive mer? Kanskje han er redd for å virke slitsom ved å være for på. Eller kanskje han bare naturlig ikke driver å sender så mye meldinger og ikke tror at du har behov for det. Eller kanskje han hater å skrive meldinger. Uansett er det helt bak mål å bare skulle annta at han ikke er interessert bare for at han ikke skriver mye meldinger slik som andre her skriver. På den måten går man potensiellt glipp av mye bra. Anonymkode: 6ac55...023
AnonymBruker Skrevet 25. august 2025 #18 Skrevet 25. august 2025 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gjensidig initativ! Initativ til skal ikke stå kun på den ene. Tenk å klage på folk, også medvirker man selv til at det ikke fungerer.... Anonymkode: b7189...fd6 Jeg vet!derfor jeg tar initiativ selv. Anonymkode: 3af09...846
AnonymBruker Skrevet 26. august 2025 #19 Skrevet 26. august 2025 AnonymBruker skrev (På 24.8.2025 den 18.45): Ok,så når jeg som dame må ta alt initiativ, er det ikke innafor å høre om ikke den andre også kan gjøre det av og til?blir bare slitsomt om den ene bare er pådriver. Anonymkode: 3af09...846 Blir oppfattet som masete tenker jeg. Legge føringer allerede så tidlig i relasjonen hadde skremt meg vekk alle fall. Hva blir det neste ? Du kan ikke gå på fest uten meg. Bla, bla,bla K Anonymkode: 1d43d...325
AnonymBruker Skrevet 26. august 2025 #20 Skrevet 26. august 2025 Er man usikker så tidlig, er mannen feil. Menn som er interessert tviler man aldri på om de er det. Anonymkode: 73542...941
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå